w sprawie
ustalenia procedury przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Mława
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.), w związku z art. 33 ustawy z 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:
§ 1. Ustala się procedurę przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Mława, stanowiącą załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Drugiemu Zastępcy Burmistrza Miasta Mława.
§ 3. Zarządzenie podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława pod adresem https://bip.mlawa.pl/ oraz po przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta Mława przy ulicy Stary Rynek 19.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.