Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A6 – postępowanie 2 | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A6 – postępowanie 2

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Ogłoszenie w BZP nr 533859-N-2019 z dnia 2019-04-04 r.

 

Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A6 – postępowanie 2

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak

Nazwa projektu lub programu

Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława” nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach” II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000000, ul. Stary Rynek  19 , 06-500  Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl), faks 236 543 652.

Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I. 3) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

http://bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne

 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

http://bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne

 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w sposób:

pisemnie

Adres:

Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława

 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A6 – postępowanie 2

Numer referencyjny: SFZ.271.10.2019

 

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

 

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zadania jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z tłocznią ścieków dla budynków przy ulicach: Granicznej, Kościelnej, Mickiewicza, Przyrynek, Rynkowej, Kaplicznej, Al. Piłsudskiego (część), Brackiej.

Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z:

- zajęcia pasa drogowego oraz kolejowego na czas budowy (nie dotyczy dróg gminnych) część robót prowadzona jest w ul. Piłsudskiego będącą drogą wojewódzką,

- doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac,

- kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku,

- zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi,

- wprowadzenia czasowej organizacji ruchu,

- wykonania badań szczelności oraz monitoringu wizyjnego sieci,

- wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót

- kosztów usług geodezyjnych,

- usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi.

Odcinek kanalizacji sanitarnej w ul. Brackiej od studni S6.87 do S6.90 należy wykonać przeciskiem.

Przeciskiem należy także wykonać odc. tłoczny rurociągu: S6.90- Zt6.2.

Przy wykonywaniu przecisków w Al. Piłsudskiego należy przyjąć wykonywanie:

– dla rur stalowych DN400 ze studni startowych o średnicy min. 2500,

– dla rur stalowych DN200 komora startowa może mieć średnicę 2000.

Komory odbiorcze mogłyby być już w szalunkach. W kosztorysach przyjęto studnie startowe jw., lecz z wielokrotnym wykorzystaniem kręgów.

Po wykonaniu przewiertu stawiamy wewnątrz docelową studzienkę fi1000, a komorę przewiertową rozbieramy.

Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres wykonany w odrębnym etapie.

Zamówienie obejmuje zakres określony w opisie oraz przedmiarach do zrealizowania na podstawie załączonej dokumentacji technicznej.

Zamówienie realizowane jest w formie rozliczenia kosztorysowego.

Wszelkie koszty związane z robotami towarzyszącymi oraz opłaty, niewystępujące w przedmiarach, należy rozłożyć proporcjonalnie we wszystkich pozycjach kosztorysów ofertowych.

Dla nawierzchni asfaltowych należy przyjąć standard odtworzenia zgodnie z kategorią dla dróg lokalnych, tj.:

- 4cm warstwy betonu asfaltowego – warstwa ścieralna,

- 4cm warstwy betonu asfaltowego – warstwa wiążąca,

- 25cm podbudowy po zagęszczeniu z kruszywa łamanego twardego frakcji 0 -31,5mm.

Nie należy wprowadzać do kosztorysów ofertowych odrębnych pozycji.

W wyposażeniu tłoczni przewidziano drabinkę ze stali kwasoodpornej, właz DN800 klasy D400 typu ciężkiego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SIWZ.

Ze względu na realizację robót w ulicach stanowiących dojazd do szkół, w harmonogramie realizacji robót należy ująć budowę kanalizacji sanitarnej w ulicach Granicznej, Kościelnej i Przyrynek w terminie wakacyjnym.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego.

Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, pod warunkiem:

- zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp).

Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ.

Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, stosuje procedurę odwróconą tj. najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania pokryw lub włazów, zawierające elementy grafiki, stanowiące część monolityczną elementu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający określa szczegóły wymagań we wzorze umowy.

 

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8

 

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: w miesiącach:  6 

 

 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: - wykonywali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, sieć kanalizacji z rur PVC o długości nie mniejszej niż 500 mb w ramach jednej realizacji.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Zgodnie z Art. 25a ust 1 Wykonawca do oferty składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ.

 

III.7) INNE DOKUMENTY

Wypełnione kosztorysy ofertowe:

1. Kosztorys ofertowy dotyczący budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A6

2. Kosztorys ofertowy dotyczący usunięcia kolizji A6

3. Kosztorys ofertowy AKPiA A6

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak

Informacja na temat wadium

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

2.Wadium może być wniesione w następujących formach:

- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale.

4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na koncie zamawiającego.

 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej : Nie

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria           Znaczenie

Cena   60,00

Kryterium jakościowe - Gwarancja    40,00

 

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak

 

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Zmiany umowy

I. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian istotnych dotyczących:

1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy

1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:

1.1.1 klęski żywiołowe;

1.1.2 wystąpienie opadów deszczu uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych, mających znaczny wpływ na terminową realizację zadania, potwierdzonych wpisami do dziennika dokonanymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;

1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności:

1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.);

1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;

1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;

1.2.4 wykopaliska archeologiczne;

1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:

1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;

1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej;

1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:

1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,

1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane;

1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;

1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy

1.5.1 wystąpienie robót kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych;

1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji technicznej uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.

1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.

2 Zmiany osobowe

2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ

3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia

3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy;

3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

4. Płatności

4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,

4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;.

5. Pozostałe zmiany

5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;

5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu

5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego.

5.5 wykonanie robót zamiennych ze względu na konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej;

6. Nie stanowi istotnej zmiany w szczególności:

6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa

6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2019-04-26, godzina: 12:00,

Termin otwarcia ofert 26.04.2019r. godzina 12:30

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

> PL

 

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

W związku ze zgłoszonymi uwagami dotyczącymi  braku w skompresowanych plikach części dokumentacji technicznej dla postępowania dotyczącego realizacji zadania
pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A6”, załączone zostały odrębnie brakujące elementy dokumentacji technicznej. 

 

Uwagi

17.05.2019r. - powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

29.04.2019r. - aktualizacja, informacja z otwarcia ofert

24.04.2019r. - aktualizacja pytania i odpowiedzi cz. 2 do postępowania

18.04.2019r. - przedłużenie terminu składania ofert, zamieszczenie brakującej dokumentacji technicznej

17.04.2019r. - aktualizacja pytania i odpowiedzi do postępowania

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Monika Żółtak
Data wytworzenia informacji: 04.04.2019 14:28:11
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:14:48
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:14:48 admin_vobacom edycja strony
17.05.2019 14:12:19 Monika Żółtak edycja strony
29.04.2019 12:00:11 Monika Żółtak edycja strony
24.04.2019 09:54:44 Monika Żółtak edycja strony
18.04.2019 14:04:51 Monika Żółtak edycja strony
17.04.2019 15:39:15 Monika Żółtak edycja strony
04.04.2019 14:28:11 Monika Żółtak strona została dodana