Aktualizacja z dnia 16.05.2023 r. - wybór oferty.
Aktualizacja z dnia 11.05.2023 r. - zbiorcze zestawienie ofert.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy budynku komunalnego przy ul. 18 Stycznia w Mławie wraz z infrastrukturą.
2. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy nowoczesnego i energooszczędnego budynku komunalnego w systemie modułowym wraz z infrastrukturą, w tym drogą wewnętrzną dojazdową od ul. 18 Stycznia.
2) Lokalizacja projektowanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego – na terenie określonym w załączonych warunkach zabudowy.
3) Przedmiotowe opracowanie musi przewidzieć obiekt, pełną infrastrukturę (media), wyposażenie początkowe oraz projekt drogi do obsługi obiektu.
4) W ramach wykonania przedmiotu opracowania zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wkomponowania planowanego obiektu w istniejące zagospodarowanie terenu. Wykonawca przewidzi w programie zakres niezbędny do wybudowania budynku, między innymi roboty rozbiórkowe infrastruktury i budynków istniejących.
5) Program powinien zawierać rozwiązania techniczne, które redukowałyby bieżące koszty związane z utrzymaniem obiektu, rozwiązania wykorzystujące OZE oraz inne technologie wpisujące się w założenia osi programowych Unii Europejskiej.
6) Przedmiotowa dokumentacja ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego - Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego.
7) Wykonawca musi uwzględnić:
a) co najmniej 2 (słownie: dwie) konsultacje, dotyczące koncepcji z udziałem przedstawicieli Zamawiającego,
b) przygotowanie koncepcji do szczegółowego uzgodnienia z Zamawiającym (wskazana jest forma zaprezentowania wizualizacji) celem ustalenia wariantu optymalnego do programu funkcjonalno-użytkowego,
c) pierwszą konsultację wstępnie przygotowanych rozwiązań projektowych, Wykonawca przygotuje w terminie nie później niż 2 (słownie: dwa) tygodnie od dnia zawarcia umowy, drugą (ostateczną) konsultację - w terminie nie później niż 1 (słownie: jeden) miesiąc od dnia zawarcia umowy.
d) koncepcje powinny wskazywać nie tylko na zakładane rozwiązania projektowe, ale także wpływ tych rozwiązań na koszty inwestycji i finalnie utrzymania obiektów.
3. W ramach opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego należy uwzględnić następujące założenia funkcjonalne:
1) budowę drogi obsługującej budynek komunalny z założeniem możliwości rozszerzenia dokumentacji o połączenie drogi z ul. Warszawską,
2) wykonania pełnej infrastruktury, w tym mediów, odwodnienia oraz oświetlenia terenu ze wskazaniem na możliwość zastosowania technologii energooszczędnych oraz wprowadzających wody opadowe w ramach obszaru zagospodarowania,
3) przewidzieć kompleksowe wyposażenie obiektu we wszelkiego rodzaju instalacje wewnętrzne,
4) wskazane jest dostosowanie formy i estetyki budynku do istniejącej zabudowy zgodnie z warunkami zabudowy.
5) W opracowaniu wskazane jest uwzględnić wykorzystanie nowych energooszczędnych technologii, np.: zastosowanie paneli słonecznych, fotowoltaika, itp.
4. Ilość i rodzaj opracowania:
Program funkcjonalno-użytkowy opisujący przedmiot zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie tradycyjnej (papierowej – 4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej z zapisanym plikiem na dysku zewnętrznym w formacie PDF – 1 szt.
W zakres zamówienia wchodzi także opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów.
5. Termin wykonania zamówienia.
Do dnia 31.08.2023 r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie.
Aktualizacja z dnia 16.05.2023 r. - wybór oferty.
Aktualizacja z dnia 11.05.2023 r. - zbiorcze zestawienie ofert.