„Budowa kortów tenisowych na terenie MOSiR w Mławie” | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

„Budowa kortów tenisowych na terenie MOSiR w Mławie”

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 15.07.2022 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 5.07.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 28.06.2022 r. - pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ, podanie kwoty jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.

Dodane pliki: „pytania i odpowiedzi z 22-24.06.2022” oraz „pytania i odpowiedzi z 27.06.2022” w zakładce: „Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami”.

Zamieszczenie aktualnego na dzień 28.06.2022 r. dokumentu SWZ w formie edytowalnej i w formie pdf w zakładce „SIWZ”.
Zmiana terminu składania ofert, wyznaczona na dzień 5.07.2022 r. wymusiła następujące zmiany w treści SWZ, w zakresie:
- Rozdziału XI, gdzie zmieniony został termin związania ofertą: 3.08.2022 r. (30 dni).
- Rozdziału XIII ust. 4, gdzie została zmieniona data 5.07.2022 r. Godzina pozostała ta sama.
- Rozdziału XIV  ust. 1, gdzie została zmieniona data 5.07.2022 r. Godzina pozostała ta sama.
- Załącznika nr 1 do SWZ (formularza oferty) ust. 9, gdzie zmieniona została data 3.08.2022 r.

Dodatkowo do rozdziału XXII dodaje się treść Rozdziału XXIV. W obydwóch tych rozdziałach jest podana informacja o wymogach, dotyczących WADIUM. W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się zaliczki.

Zamawiający informuje, iż przeznacza kwotę 1 000 000,00 zł na realizację niniejszego zamówienia.

Aktualizacja z dnia 27.06.2022 r. - zmiana ogłoszenia o zamówieniu - wydłużenie terminu składania ofert, terminu otwarcia ofert i terminu związania ofertą.

Zamawiający w zakładce "informacje o ogłoszeniu" zamieszcza ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2022/BZP 00209385/01 z dnia 14-06-2022 r.

W dniu 28.06.2022 r. Zamawiający zamieści pytania i odpowiedzi Wykonawców oraz zaktualizowany na ten dzień, dokument SWZ w formie edytowalnej oraz w formie pliku pdf. Uprzejmie prosimy o śledzenie zmian.

Aktualizacja z dnia 15.06.2022 r. - dodanie w rozdziale XV - Podstawy Wykluczenia zapisu ust. 4 - wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

          Ogłoszenie  nr 2022/BZP 00209385/01 z dnia 14.06.2022 r.

Identyfikator postępowania na miniPortalu: 122c5ea4-11d1-4ea5-8f48-8553dcf8eb16

       V.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kortów tenisowych na terenie MOSiR w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa bazy sportowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie – zwiększenie dostępu do kultury fizycznej poprzez powiększenie i ulepszenia infrastruktury sportowej i rekreacyjnej.
    1)W ramach zakresu planowana jest rozbiórka istniejących nawierzchni asfaltowych i ogrodzenia, budowa dwóch kortów tenisowych do gry deblowej o wymiarach 10,97 m x 23,77 m o nawierzchni ze sztucznej trawy. Zamówienie obejmuje także odwodnienie liniowe i kompleksowe wyposażenie tj.: słupki i siatkę do gry w tenisa ziemnego, stanowiska dla sędziego oraz ławki. Całość kortów ogrodzona jest ogrodzeniem z paneli z siatek zgrzewanych ocynkowanych malowanych proszkowo z piłkochwytem z siatki polietylenowej. Oświetlenie obiektu lampami pozostawia się istniejące.

UWAGA: istniejący destrukt asfaltowy stanowi własność zamawiającego i po jego demontażu urobek należy przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5km od realizacji zadania na teren Spółki Miejskiej MPDM.

Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej.

2) Dostępność dla osób niepełnosprawnych będzie zapewniona przez dojście sąsiadującymi z obiektem chodnikami dla pieszych.

3) Wykonanie dodatkowych czynności towarzyszących:

a) doprowadzenie terenu objętego oddziaływaniem inwestycji w trakcie jej realizacji do stanu jak przed rozpoczęciem prac,

b) wywóz oraz utylizacja nadmiaru ziemi, gruzu oraz elementów nie nadających się do ponownego wbudowania, 

c) koszt usług geodezyjnych z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,

d) roboty przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenia istniejących obiektów przed uszkodzeniami,

e) w zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej celem potwierdzenia gotowości do użytkowania.

Ww. czynności Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). W przypadku udostepnienia mediów przez Zarządcę obiektu MOSiR udostepnienie nastąpi poprzez podliczniki
z rozliczeniem na postawie zużycia.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres wskazany w ust. 1 określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa zawierająca:

  1. projekt architektoniczno-budowlany,
  2. projekty budowlane i wykonawcze,
  3. STWiORB,
  4. przedmiary robót.

UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy.

Wszelkie roboty towarzyszące, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy.

3. Zapytania do dokumentacji wskazanej powyżej Wykonawca może przekazać Zamawiającemu w trybie określonym w art. 284 ustawy Pzp.

UWAGA:

1) Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiotowych
 przedmiarach a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.

2) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie rozwiązań równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. W przypadku, gdy Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ wraz z załącznikami. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ wraz z załącznikami norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który, na etapie realizacji umowy, powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących lub podanych w dokumentacji projektowej norm oraz przepisów prawa mających zastosowanie do wykonywanych robót.

4. Warunki prowadzenia robót

1) Wykonawca winien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w :

a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

b) założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym do dokumentacji projektowej,

c) uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji projektowej,

d) decyzjach administracyjnych.

2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano – montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane.

3) W terminie 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo -finansowego robót.
Harmonogram rzeczowo –finansowy, winien określać kolejność prowadzonych robót. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności aktualizacji harmonogramu-rzeczowo-finansowego realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowej jego aktualizacji najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od polecenia Zamawiającego.

Wykonawca uwzględni możliwe utrudnienia związane z sytuacją pandemiczną.

4) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy a Wykonawca we własnym zakresie:

  1. zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania,
  2. Koszty urządzenia placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę i należy je uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
    5) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:

a) dozór budowy i ochronę mienia,

b) zagospodarowanie placu budowy,

Koszty za w/w elementy Wykonawca winien uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.

6) Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy do wykonania i utrzymywania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca będzie ponosił wszelkie konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem (i jego utrzymaniem) oraz zabezpieczeniem miejsca robót w czasie realizacji jak również w okresie przerw w prowadzonych robotach wobec Zamawiającego, jak również osób trzecich. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za wszelkie zdarzenia wynikłe z jego winy w trakcie realizacji całości przedmiotu zamówienia.

7) Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, uzgodnień i opinii, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego jako przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania.

8) Wykonawca zobowiązany jest :

  1. zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem,
  2. przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót,
  3. zorganizować we własnym zakresie czasowe miejsce składania urobku powstałego podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego,
  4. prowadzić, w okresie trwania budowy, systematycznych prac porządkowych w rejonie placu budowy oraz utrzymać pobliskie układy drogowe w rejonie budowy w należytym stanie technicznym i czystości,
  5. przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy, dróg dojazdowych oraz wykonanych robót
    9)Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania nadmiaru ziemi własnym kosztem i staraniem a także na legalne wysypisko, składowisko lub złomowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci.
    10) Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
    11) W celu dokonania odbiorów częściowych lub poszczególnych elementów (elementów ulegających zakryciu), które należy zgłosić Zamawiającemu do odbioru, Kierownik budowy powiadomi o tym zamiarze Inspektora Nadzoru na 3 dni robocze przed planowanym odbiorem. W razie nie dopełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkucia, otwory lub odkrywki niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu pierwotnego. W przypadku niewykonania Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania niezbędnych odkrywek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
    12) Na końcowy odbiór robót Wykonawca dostarczy:
    a) Protokoły badań i sprawdzeń,
    b) Atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na wbudowane materiały,
    c) kompletną dokumentację powykonawczą (w wersji papierowej w 1 egz., Przedmiotową dokumentację należy wykonać w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru.
    d) Parametry techniczne materiałów, elementów wyposażenia i wyrobów użytych do wykonania zamówienia oraz urządzeń nie mogą być niższe od przyjętych przykładowo w dokumentacji projektowej.
    e) Przed użyciem i wbudowaniem wyrobów i materiałów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji.
    f) Wykonawca zapewni dla zrealizowania robót kierownika budowy i udział kierowników branżowych robót z odpowiednimi uprawnieniami.
    5. Kody i nazwy stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).

45000000-7 Roboty budowlane,

45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne,

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,

6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

7. Zamawiający informuje, że wezwie  Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania):

1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 6 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

2) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w rozdziale XVII ust. 14, - aktualnych na dzień ich złożenia.

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować cały przedmiot zamówienia w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

VII. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY

Projektowane postanowienia umowy (dalej używany skrót PPU), są określone w załączniku nr 2 do SWZ.

VIII. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu możliwa jest jedynie za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu miniPortalu, udostępnionego na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą których można składać oferty oraz komunikować się z Zamawiającym, korzystając z następujących formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji.

UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.

2. Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu równoznaczny jest z akceptacją treści:

1) regulaminu korzystania z systemu miniPortal,

2) warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3. Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się identyfikatorem postępowania, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Link do postępowania oraz ID (32 znakowym) postępowania z miniPortalu Zamawiający przekaże Wykonawcom w dniu zamieszczenia SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:

1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,

2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,

3) system operacyjny MS Windows,

4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge

5) włączona obsługa JavaScript,

6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt

7) zainstalowany program antywirusowy.

8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:

  1. specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
  2. format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
  3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
  4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.

5. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji, narzędzi i urządzeń.

IX. INFORMACJE O SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI W INNY SPOSÓB NIŻ PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W PRZYPADKU ZAISTNIENIA JEDNEJ Z SYTUACJI OKREŚLONYCH W ART. 65 UST. 1, ART. 66 I ART. 69

Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w Rozdziale VIII.

X. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Piotr Tomaszewski Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Mława

tel. 23 654 64 42 w. 500, e-mail: piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl)

Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne i nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert.

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 28.07.2022 r. (30 dni).

2. W razie zaistnienia potrzeby wydłużenia terminu związania ofertą Zamawiający zastosuje art. 307 ust. 2 ustawy Pzp.

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  1. Zamówienie nie jest podzielone na części, bowiem ze względów technicznych tworzy nierozerwalną całość i jednolite zamierzenie inwestycyjne.
  1. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Wykonawca składa ofertę, odpowiadającą wymogom określonym w SWZ.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z tłumaczeniem na język polski.
  5. Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi dokumentami pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  6. Wykonawca składając podpis musi zadbać o poprawność działania własnego oprogramowania do podpisu oraz o aktualność certyfikatu podpisu.

8. Wykonawcy podpisujący plik w formacie .zip mają możliwość jedynie zastosowania wyłącznie zewnętrznej ścieżki podpisu (format XAdES), co skutkuje wygenerowaniem dwóch plików podpisu, które Wykonawca przekazuje Zamawiającemu.

9. Dokumenty elektroniczne, zawierające informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 18 ustawy PZP, wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji przekazuje je Zamawiającemu w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym w nazwie pliku „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część oferty szyfruje.

10. Ofertę stanowią następujące dokumenty:

1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,

2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

3) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi wraz z narzutami i podsumowaniem elementów, zawierający wszystkie koszty niezbędne dla wykonania przedmiotowego zamówienia.

4) pozostałe dokumenty – jeśli dotyczy, składane wraz z ofertą:

a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp),

b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp wraz z zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ) lub załączenie innego środka dowodowego, potwierdzającego, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu\tych podmiotów,

c) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dla podwykonawców, wskazanych w ofercie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,

5) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności) lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.

7) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

8) pozostałe dokumenty – składane na wezwanie Zamawiającego:

a) na wezwanie Zamawiającego: podmiotowe środki dowodowe na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawartych w rozdziale XVII niniejszej SWZ tj. wykaz robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów (referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowalne zostały wykonane) określających, poziom ich wykonania. Wykaz robót budowlanych zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym Wykazie zobowiązany jest podać jedynie te roboty budowlane, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

11. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, należy sporządzić w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg, zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

12. Oferta złożona za pośrednictwem systemu miniPortal powinna zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym, złożonym bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawi art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.

UWAGA: Maksymalny rozmiar zaszyfrowanego załącznika może mieć maksymalnie 150 MB. W sytuacji, gdy rozmiar zaszyfrowanego (podczas szyfrowania plik może zwiększyć swój rozmiar) pliku przekracza 150 MB, przed przystąpieniem do szyfrowania należy dokumenty, podzielić i skompresować do odpowiedniej ilości plików .zip.

13. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

14. Zamawiający nie stosuje art. 93 ust. 1 pkt 1-4.

15. Zamawiający nie stosuje art. 131 ust. 2, wymagając od Wykonawców złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej i sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.

XIII. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Przygotowaną ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu (bezpośrednio, bez wymogu pobrania zewnętrznej aplikacji), odnajdując postępowanie za pomocą identyfikatora i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na wskazany adres http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profi… za pomocą formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty, dostępnego na platformie ePuap.

UWAGA: przed czynnością zaszyfrowania należy złożyć właściwy podpis na ofercie lub „paczce” (skompresowane dokumenty do jednego pliku z rozszerzeniem .zip). Zamawiający zastrzega, że jeśli skompresowany plik zostanie utworzony wadliwie przez Wykonawcę i nie zdekompresuje się, Zamawiający odrzuci ofertę. Zamawiający zastrzega, że wszystkie pliki zdekompresowanej oferty muszą umożliwiać odczytanie treści dokumentu. W przypadku gdy minimum jednego pliku nie da się prawidłowo odczytać, oferta zostanie odrzucona. Złożenie podpisu pod formularzem udostępnionym na e-PUAP przed wysłaniem nie wywiera skutków odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.

3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

4. Termin składania ofert upływa w dniu 29.06.2022 r. o godz. 10:00.

5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawie Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

6. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

XIV.TERMIN OTWARCIA OFERT

1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.06.2022 r. o godzinie 10:30 w trybie art. 222 ustawy Pzp i poprzedzone zostanie informacją udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postępowania o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp.

2. Jeżeli program antywirusowy, z którego korzysta Zamawiający, wykryje zainfekowany plik w przesłanej ofercie, zostanie ona odrzucona bez otwierania przez Zamawiającego.

3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o podmiotach biorących udział w postępowaniu oraz o cenach zawartych w ofertach, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

4. W przypadku wystąpienia awarii systemu, zastosowanie będą miały przepisy art. 222 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja z dnia 15.07.2022 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 5.07.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 28.06.2022 r. - pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ, podanie kwoty jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.

Aktualizacja z dnia 27.06.2022 r. - zmiana ogłoszenia o zamówieniu - wydłużenie terminu składania ofert, terminu otwarcia ofert i terminu związania ofertą.

Aktualizacja z dnia 15.06.2022 r. - dodanie w rozdziale XV - Podstawy Wykluczenia zapisu ust. 4 - wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 14.06.2022 17:14:26
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:09:36
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:09:36 admin_vobacom edycja strony
15.07.2022 13:11:00 Aneta Malinowska edycja strony
05.07.2022 14:04:01 Aneta Malinowska edycja strony
28.06.2022 15:35:31 Aneta Malinowska edycja strony
27.06.2022 16:49:47 Aneta Malinowska edycja strony
15.06.2022 15:43:01 Andrzej Porzeziński edycja strony
14.06.2022 17:14:26 Andrzej Porzeziński strona została dodana