I.WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wniosek:
- o wydanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego drogi gminnej/powiatowej
- o wydanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego drogi gminnej/powiatowej
w celu umieszczenia urządzenia infrastruktury technicznej
- o wydanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego drogi gminnej/powiatowej
w przypadku awarii urządzeń i infrastruktury
Załączniki:
- 2 egz. planu sytuacyjnego pasa drogowego przewidzianego do zajęcia,
- projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
- harmonogram robót, w przypadku etapowania zajęcia pasa drogowego
- ewentualne upoważnienie
II. OPŁATY
Opłata za zajęcie pasa drogowego wyliczona zgodnie z uchwałami wymienionymi w załączniku.
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Stary Rynek 19. Godziny przyjęcia interesantów: wtorki w godz. 8.00- 18.00, w pozostałe dni robocze w godz. 8.00- 16.00.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Urzędu Miasta tel. 23 654 36 52 w. 704
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Barbara Wilamowska, Inspektor ds. utrzymania dróg, pokój nr 16, tel. (23) 654 32 96 wew. 301
adres e-mail: barbara [dot] wilamowskamlawa [dot] pl (barbara[dot]wilamowska[at]mlawa[dot]pl)
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Do 30 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji służy odwołanie w terminie 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mława.
VII. UWAGI
1. Opłaty za zajęcie pasa drogowego należy dokonać na konto Urzędu Miasta bądź w kasie Urzędu po wydaniu decyzji,
2. Zgłosić zakończenie robót,
3. Uczestniczyć w odbiorze wykonanych robót
4. Dołączone upoważnienie winno być opatrzone znakiem skarbowym w wysokości 17 zł.