w sprawie powołania komisji ds. likwidacji dokumentów aplikacyjnych
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) w związku z art. 5 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. Unii Europejskiej, L rok 2016, nr 119, poz.1 ze zm.) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 67 ze zm.) oraz § 9 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 49/2012, Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:
§ 1.1.Powołuje się komisję do spraw likwidacji dokumentów aplikacyjnych składanych
w ramach naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, na które przepisy szczególne nie przewidują odrębnego trybu zatrudniania oraz złożone poza procedurą naboru, w składzie następującym:
- Anna Marlęga,
-
Janusz Szempliński,
-
Paulina Osiecka.
2. Zadaniem komisji jest fizyczne zniszczenie dokumentów, o których mowa w ust.1.
§ 2.1. Zobowiązuje się członków komisji do protokolarnego zniszczenia w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru dokumentów aplikacyjnych kandydatów niewyłonionych
w drodze procedury konkursowej (z wyłączeniem 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych w procesie rekrutacji według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych
w ogłoszeniu o naborze).
2. Proces niszczenia dokumentów powinien odbywać się w obecności co najmniej 2/3 składu komisji;
3. Potwierdzeniem zniszczenia dokumentów aplikacyjnych będzie protokół, który zostanie włączony do dokumentacji z przeprowadzonego naboru. Wzór protokołu stanowi załącznik
do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Drugiemu Zastępcy Burmistrza Miasta Mława.
§ 4. Traci moc Zarządzenie Nr 37/2021 Burmistrza Miasta Mława z dnia 24 lutego 2021 r.
w sprawie powołania komisji ds. likwidacji dokumentów aplikacyjnych.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.