Zarządzenie Nr 72/2025 Burmistrza Miasta Mława z dnia 2 kwietnia 2025 r. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zarządzenie Nr 72/2025 Burmistrza Miasta Mława z dnia 2 kwietnia 2025 r.

w sprawie powołania komisji ds. likwidacji dokumentów aplikacyjnych

 

          Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) w związku z art. 5 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 
(Dz. Urz. Unii Europejskiej, L rok 2016, nr 119, poz.1 ze zm.) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 67 ze zm.) oraz § 9 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 49/2012, Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:

§ 1.1.Powołuje się komisję do spraw likwidacji dokumentów aplikacyjnych składanych 
w ramach naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, na które przepisy szczególne nie przewidują odrębnego trybu zatrudniania oraz złożone poza procedurą naboru, w składzie następującym:

  1. Anna Marlęga, 
  2. Janusz Szempliński,

  3. Paulina Osiecka.

2. Zadaniem komisji jest fizyczne zniszczenie dokumentów, o których mowa w ust.1.         

§ 2.1. Zobowiązuje się członków komisji do protokolarnego zniszczenia w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru dokumentów aplikacyjnych kandydatów niewyłonionych 
w drodze procedury konkursowej (z wyłączeniem 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych w procesie rekrutacji według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych 
w ogłoszeniu o naborze).

2. Proces niszczenia dokumentów powinien odbywać się w obecności co najmniej 2/3 składu komisji;

3. Potwierdzeniem zniszczenia dokumentów aplikacyjnych będzie protokół, który zostanie włączony do dokumentacji z przeprowadzonego naboru. Wzór protokołu stanowi załącznik 
do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Drugiemu Zastępcy Burmistrza Miasta Mława.

§ 4. Traci moc Zarządzenie Nr 37/2021 Burmistrza Miasta Mława z dnia 24 lutego 2021 r.  
w sprawie powołania komisji ds. likwidacji dokumentów aplikacyjnych.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Anna Marlęga
Osoba wprowadzająca informację: Joanna Łukasik
Data wytworzenia informacji: 04.04.2025 09:45:33
Data publikacji informacji: 04.04.2025 09:44:16
Data ostatniej modyfikacji: 04.04.2025 09:46:58
Liczba odsłon: 1
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
04.04.2025 09:46:58 Joanna Łukasik edycja strony
04.04.2025 09:45:33 Joanna Łukasik strona została dodana