Zakup i montaż rejestratora (serwer wraz z oprogramowaniem zarządzającym) monitoringu miejskiego oraz zakup i wymiana 4 kamer monitoringu miejskiego | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zakup i montaż rejestratora (serwer wraz z oprogramowaniem zarządzającym) monitoringu miejskiego oraz zakup i wymiana 4 kamer monitoringu miejskiego

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Zadanie jest dofinansowane ze środków otrzymanych z „Rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024”.

Znak sprawy: ORG.271.61.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i montaż rejestratora (serwer wraz z oprogramowaniem zarządzającym) monitoringu miejskiego oraz zakup i wymiana 4 kamer monitoringu miejskiego w ramach projektu  „Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych poprzez modernizację i  rozbudowę monitoringu miejskiego w Mławie”.

Rozdział I. ZAMAWIAJĄCY

Miasto Mława

ul. Stary Rynek 19

06-500 Mława

tel. (23) 654 64 38/42 wew. 500/501

e-mail: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)

 

Rozdział II. TRYB ZAMÓWIENIA, PODSTAWA PRAWNA

1. Tryb zamówienia

Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – wyłączenie stosowania ustawy zgodnie
z brzmieniem art. 2 ust. 1 pkt 1 w. w. ustawy. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurami określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zgodnie z zasadą konkurencyjności.

 

 2. Wspólny Słownik Zamówień(CPV):

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

 Rozdział III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Zakup i montaż rejestratora (serwer wraz z oprogramowaniem zarządzającym) monitoringu miejskiego oraz zakup i wymiana 4 kamer monitoringu miejskiego w ramach porozumienia z dnia 20.10.2022r. pomiędzy Skarbem Państwa – Wojewodą Mazowieckim – Konstantym Radziwiłłem
a Miastem Mława w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU OGRANICZANIA PRZESTĘPCZOŚCI
i ASPOŁECZNYCH ZACHOWAŃ RAZEM BEZPIECZNIEJ im. Władysława Stasiaka na lata 2022 – 2024 dotyczącego realizacji projektu „Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych poprzez modernizację i  rozbudowę monitoringu miejskiego w Mławie” pismo o numerze DPP-PP-0770-10/2022 z dnia 27 września 2022r.

2. Przedmiot zapytania znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego dotyczy zakupu, montażu, konfiguracji rejestratora (serwer wraz z oprogramowaniem zarządzającym) monitoringu miejskiego oraz zakup, wymiana, konfiguracja 4 kamer monitoringu miejskiego dla  Urzędu Miasta Mława w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU OGRANICZANIA PRZESTĘPCZOŚCI i ASPOŁECZNYCH ZACHOWAŃ RAZEM BEZPIECZNIEJ im. Władysława Stasiaka na lata 2022 – 2024 z niezbędnymi do tego licencjami dla  zapewnienia prawidłowego funkcjonowania usługi w okresie dwóch lat od podpisania umowy.

3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera Wzór umowy – załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

4. Miejsce usługi: zgodnie z opisem w załącznikach 1 i 9.

Rozdział IV. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko
1 ofertę 

Rozdział V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się:

 na 21 dni od daty podpisania umowy

2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru
     końcowego przedmiotu zamówienia.

Rozdział VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu
z postępowania oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) posiadania wiedzy i doświadczenia:

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże on, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym krótszym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu lub oprogramowania porównywalną z przedmiotem zapytania.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia  
na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2  do zapytania ofertowego, wg kryteriów: spełnia – nie spełnia.

3. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – dostawca oprogramowania musi być wpisany na listę podmiotów prowadzących działalność gospodarczą ( KRS lub Ceidg) i nie może znajdować się w stanie upadłości lub likwidacji.

Rozdział VII. WYKLUCZENIE WYKONAWCY ORAZ SPOSÓB OCENY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO SPEŁNIANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę, który:

Jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia – załącznik nr 2

3. Dodatkowo Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.
(Dz. U. z 13 kwietnia 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się wykonawcę   oraz   uczestnika   konkursu   wymienionego    w   wykazach   określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ppkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 

Rozdział VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU

1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
     wykluczenia – załącznik nr 2;

b) Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań z Zamawiającym – załącznik nr 3.

c) wykaz dostaw wykonawcy – załącznik nr 4

d) opis przedmiotu zamówienia  - załącznik nr 1

e) Wzór umowy (PPU) – załącznik nr 6,

f) Pełnomocnictwo osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
    (jeśli dotyczy).

Rozdział IX. INFORMACJA O SPOSOBIE KONTAKTOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1. Wszelkie pytania bądź wątpliwości można przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

2. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma,
    dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym
    a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim.

3. Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

 Cezary Lewandowski w sprawach technicznych tel. 23 654 64 33 wew. 703

     e-mail cezary [dot] lewandowskiatmlawa [dot] pl (cezary[dot]lewandowski[at]mlawa[dot]pl)

 Piotr Tomaszewski w sprawach formalno – prawnych tel. 23 654 64 38 wew. 500,

     e-mail: piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl)

 Andrzej Porzeziński w sprawach merytorycznych tel. 23 654 64 42 w. 502 od poniedziałku
    do wtorku, e-mail: andrzej [dot] porzezinskiatmlawa [dot] pl (andrzej[dot]porzezinski[at]mlawa[dot]pl)

Rozdział X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy  elektronicznej pod rygorem nieważności.

2.  Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3. Ofertę należy opracować na drukach stanowiących załączniki do niniejszego zapytania
     ofertowego.

4. Formularz ofertowy oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być
     podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
     Wykonawcy. Podpis kwalifikowany/elektroniczny/zaufany osoby/osób upoważnionej/ych 
     do występowania w imieniu Wykonawcy.

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

6. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
     reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
     (KRS lub CEIDG) należy dołączyć do oferty. Jeśli z powyższych dokumentów rejestrowych
     pełnomocnictwo nie wynika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie
     w formie oryginału lub kopi poświadczonej za  zgodność z oryginałem
  przez osobę
     upoważnioną W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu
     spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać
     podpisana przez wszystkich wspólników.

9. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być podpisana w taki
     sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
     (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).

10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty
       dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania musi złożyć każdy z Wykonawców
       składających ofertę wspólną; dokumenty dot. spełniania warunków udziału składa
       podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza
       jego spełnianie.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Rozdział XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. Wykonawca winien w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania
      ofertowego podać łączną cenę netto /bez VAT/ przedmiotu zamówienia w PLN, podatek
      VAT i łączną cenę brutto /z VAT/ przedmiotu zamówienia w PLN za realizację przedmiotu
      zamówienia w zapisie liczbowym  i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych
      z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania
      zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany
      wynagrodzenia za przedmiot  zamówienia. Dlatego cena musi obejmować wszystkie
      wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie
     poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia.

Rozdział XII. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

     Cena - 100 %,

2. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie ze wzorem: cena brutto najniższa
     z badanych ofert / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.

3. Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w postępowaniu: 100 pkt.

4. Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert zostanie uznana
za najkorzystniejszą ofertę złożoną w postępowaniu.

Rozdział XIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferty można przesłać  na adres poczty elektronicznej Zamawiającego:
   
infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl) lub złożyć  przez platformę bazy konkurencyjności.

2. Termin składania ofert upływa: 17 listopada 2022r. do godz. 10:00

3. Oferty złożone po terminie bądź w inny sposób nie będą rozpatrywane.

Rozdział XIV. ZAWARCIE UMOWY Z WYBRANYM WYKONAWCĄ

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich
    Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty,  a następnie  prześle informację
    o terminie i miejscu podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejsza ofertę.

2. Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta
     według wzoru umowy PPU stanowi załącznik nr 6.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
     Zamawiającym wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
     przeprowadzenia ich  ponownej oceny.

Rozdział XV. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W PROGRAMIE POLSKA CYFROWA 2014-2020 (POPC 2014-2020)

 Ze względu na to, że to Minister Funduszy i Polityki Regionalnej - jako Instytucja Zarządzająca POPC 2014-2020 - określa: jakie dane osobowe, w jaki sposób i w jakim celu będą przetwarzane w związku z realizacją Programu, pełni on rolę administratora danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją POPC 2014-2020 w rozumieniu RODO [Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1).].

Przy czym jest on administratorem zarówno wobec danych osobowych, które samodzielnie pozyskał, jak i wobec danych osobowych pozyskanych przez inne podmioty zaangażowane w realizację Programu (tj. przez innych administratorów, którzy w tym przypadku pełnią dodatkowo funkcję podmiotów przetwarzających dane osobowe [Podmiotami przetwarzającymi są: Instytucja Pośrednicząca POPC 2014-2020, beneficjenci oraz inne podmioty zaangażowane w realizację POPC 2014-2020, którym Minister (lub inny upoważniony podmiot) powierzył przetwarzanie danych osobowych w ramach POPC 2014-2020]).

Minister Funduszy i Polityki Regionalnej jest także administratorem danych osobowych, które przetwarza jako beneficjent projektów współfinansowanych ze środków POPC 2014-2020.

Minister Funduszy i Polityki Regionalnej jest również administratorem danych zgromadzonych
w zarządzanym przez niego Centralnym Systemie Teleinformatycznym wspierającym realizację POPC 2014-2020.

I. Cel przetwarzania danych osobowych

Minister Funduszy i Polityki Regionalnej przetwarza dane osobowe w celu realizacji zadań przypisanych Instytucji Zarządzającej POPC 2014-2020, w zakresie w jakim jest to niezbędne dla realizacji tego celu. Minister Funduszy i Polityki Regionalnej przetwarza dane osobowe
w szczególności w celach:

1. udzielania wsparcia beneficjentom ubiegającym się o dofinansowanie i realizującym projekty,

2. potwierdzania kwalifikowalności wydatków,

3. wnioskowania o płatności do Komisji Europejskiej,

4. raportowania o nieprawidłowościach,

5. ewaluacji,

6. monitoringu,

7. kontroli,

8. audytu,

9. sprawozdawczości oraz

10. działań informacyjno-promocyjnych.

II. Podstawy prawne przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją POPC 2014-2020 odbywa się zgodnie
z RODO.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność realizacji obowiązków spoczywających na Ministrze Funduszy i Polityki Regionalnej - jako na Instytucji Zarządzającej - na podstawie przepisów prawa europejskiego i krajowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Obowiązki te wynikają m.in. z przepisów ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz przepisów prawa europejskiego:

1. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego, oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego
i Rybackiego oraz uchylającego Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006,

2. rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami
a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi.

Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Ministra są również:

1. konieczność realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit.
b RODO) - podstawa ta ma zastosowanie m. in. do danych osobowych osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą, z którymi Minister zawarł umowy w celu realizacji POPC 2014-2020,

2. wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Ministrowi (art. 6 ust. 1 lit e RODO) - podstawa ta ma zastosowanie m. in. do organizowanych przez Ministra konkursów i akcji promocyjnych dotyczących Programu,

3. uzasadniony interes prawny Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej (art. 6 ust. 1 lit f RODO) – podstawa ta ma zastosowanie m.in. do danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją umów w ramach Funduszy Europejskich.

 

W ramach POPC 2014-2020 w działaniu 3.1 - Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych przetwarzane są dane szczególnej kategorii (dane o niepełnosprawności). Podstawą prawną ich przetwarzania jest wyraźna zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 9 ust. 2 lit a RODO).

III. Rodzaje przetwarzanych danych

Minister Funduszy i Polityki Regionalnej w celu realizacji POPC 2014-2020 przetwarza dane osobowe m. in.:

1. pracowników, wolontariuszy, praktykantów i stażystów reprezentujących lub wykonujących zadania na rzecz podmiotów zaangażowanych w obsługę i realizację POPC 2014-2020,

2. osób wskazanych do kontaktu, osób upoważnionych do podejmowania wiążących decyzji oraz innych osób wykonujących zadania na rzecz wnioskodawców, beneficjentów i partnerów,

3. uczestników szkoleń, konkursów, konferencji, komitetów monitorujących, grup roboczych, grup sterujących oraz spotkań informacyjnych lub promocyjnych organizowanych w ramach POPC 2014-2020,

4. kandydatów na ekspertów oraz ekspertów zaangażowanych w proces wyboru projektów do dofinansowania lub wykonujących zadania związane z realizacją praw i obowiązków właściwych instytucji, wynikających z zawartych umów o dofinansowanie projektów,

5. osób, których dane będą przetwarzane w związku z badaniem kwalifikowalności środków
w projekcie, w tym w szczególności: personelu projektu, uczestników komisji przetargowych, oferentów i wykonawców zamówień publicznych, osób świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych.

Wśród rodzajów danych osobowych przetwarzanych przez Ministra można wymienić:

1. dane identyfikacyjne, w szczególności: imię, nazwisko, miejsce zatrudnienia/formę prowadzenia działalności gospodarczej, stanowisko; w niektórych przypadkach także nr PESEL/NIP/REGON,

2. dane dotyczące stosunku pracy, w szczególności otrzymywane wynagrodzenie oraz wymiar czasu pracy,

3. dane kontaktowe, które obejmują w szczególności adres e-mail, nr telefonu, nr fax, adres do korespondencji,

4. dane o charakterze finansowym, w szczególności nr rachunku bankowego, kwotę przyznanych środków, informacje dotyczące nieruchomości (nr działki, nr księgi wieczystej, nr przyłącza gazowego), kwotę wynagrodzenia,

5. dane zbierane w celu realizacji obowiązków sprawozdawczych do których realizacji zobowiązane są państwa członkowskie, obejmujące w szczególności: płeć, wiek w chwili przystąpienia do projektu, wykształcenie, wykonywany zawód, narodowość, informacje o niepełnosprawności.

 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, albo od instytucji i podmiotów zaangażowanych w realizację programów operacyjnych, w szczególności wnioskodawców, beneficjentów i partnerów.

W przypadku, gdy dane pozyskiwanie są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych jest jednak równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań, np. ubiegania się o środki w ramach POPC 2014-2020.

IV. Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 140 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz jednocześnie przez czas nie krótszy niż 10 lat od dnia przyznania ostatniej pomocy w ramach POPC 2014-2020 -
z równoczesnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W niektórych przypadkach, np. prowadzenia kontroli u Ministra przez organy Unii Europejskiej, okres ten może zostać wydłużony.

V. Odbiorcy danych

Odbiorcami danych osobowych mogą być:

- podmioty, którym Instytucja Zarządzająca POPC 2014-2020 powierzyła wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, w tym w szczególności Instytucja Pośrednicząca POPC, a także  eksperci, podmioty prowadzące audyty, kontrole, szkolenia i ewaluacje,

- instytucje, organy i agencje Unii Europejskiej (UE), a także inne podmioty, którym UE
 powierzyła wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem POPC 2014-2020,

- podmioty świadczące na rzecz Ministra usługi związane z obsługą i rozwojem systemów
 teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT
 i operatorzy telekomunikacyjni
.

 

VI. Prawa osoby, której dane dotyczą

Osobom, których dane przetwarzane są w związku z realizacją POPC 2014-2020 przysługują następujące prawa:

1. prawo dostępu do danych osobowych i ich sprostowania.

Realizując te prawo, osoba której dane dotyczą może zwrócić się do Ministra z pytanie m.in. o to czy Minister przetwarza jej dane osobowe, jakie dane osobowe przetwarza i skąd je pozyskał, jaki jest cel przetwarzania i jego podstawa prawna oraz jak długo dane te będą przetwarzane. W przypadku, gdy przetwarzane dane okażą się nieaktualne, osoba, której dane dotyczą może zwrócić się do Ministra z wnioskiem o ich aktualizację;

2. prawo usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania – jeżeli spełnione są przesłanki określone w art. 17 i 18 RODO.

Żądanie usunięcia danych osobowych realizowane jest w szczególności gdy dalsze przetwarzanie danych nie jest już niezbędne do realizacji celu Ministra lub dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem. Szczegółowe warunki korzystania z tego prawa określa art. 17 RODO. Ograniczenie przetwarzania danych osobowych powoduje, że Minister może jedynie przechowywać dane osobowe. Minister nie może przekazywać tych danych innym podmiotom, modyfikować ich ani usuwać.

Ograniczanie przetwarzania danych osobowych ma charakter czasowy i trwa do momentu dokonania przez Ministra oceny, czy dane osobowe są prawidłowe, przetwarzane zgodnie z prawem oraz niezbędne do realizacji celu przetwarzania.

Ograniczenie przetwarzania danych osobowych następuje także w przypadku wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu rozpatrzenia przez Ministra tego sprzeciwu;

3. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

4. prawo do cofnięcia zgody, w każdym momencie - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania
 danych jest zgoda (art. 9 ust. 2 lit a RODO). Cofnięcie zgody nie spowoduje, że dotychczasowe
 przetwarzanie danych zostanie uznane za niezgodne z prawem;

5. prawo otrzymania danych osobowych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie, przenoszenia tych danych do innych administratorów lub żądania, o ile jest to technicznie możliwe, przesłania ich przez administratora innemu administratorowi - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda lub realizacja umowy z osobą, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit b RODO);

6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja zadań publicznych administratora lub jego prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit e lub f RODO). Wniesienie sprzeciwu powoduje zaprzestanie przetwarzania danych osobowych przez Ministra, chyba że wykaże on, istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Dane nie podlegają procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

VIII. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ma swoją siedzibę pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.

W przypadku pytań, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych MFiPR jest możliwy:

- pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,

- pod adresem poczty elektronicznej: IODatmfipr [dot] gov [dot] pl (IOD[at]mfipr[dot]gov[dot]pl)

Rozdział XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu publikacji niniejszego zapytania ofertowego.

2. Zapytanie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. Zmiana oraz treść pytań wraz z wyjaśnieniami zostanie opublikowana na stronie:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Rozdział XVII. ZAŁĄCZNIKI

1. Formularz oferty – załącznik nr 5,

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
     wykluczenia – załącznik nr 2,

3. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – załącznik nr 3,

4. Wykaz dostaw wykonawcy – załącznik nr 4

5. Opis przedmiotu zamówienia   - załącznik nr 1

6. Wzór umowy (PPU) – załącznik nr 6,

7. Oświadczenie z  art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2022
     r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
     na Ukrainę – zał. Nr 7

8. Logotypy – zał. Nr 8

9. Mapa lokalizacji kamer – zał. Nr 9

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja 18.11.2022r. - publikacja zestawienia ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Cezary Lewandowski
Data wytworzenia informacji: 08.11.2022 12:25:44
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:08:18
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:08:18 admin_vobacom edycja strony
18.11.2022 12:24:53 Cezary Lewandowski edycja strony
08.11.2022 12:25:44 Cezary Lewandowski strona została dodana