ZAPROSZENIE
Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
79951000-5 – Usługi w zakresie organizacji seminariów
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa:
1) Organizacji szkoleń, wraz z zapewnieniem cateringu i materiałów szkoleniowych, podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”
2) Przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”
Dla przeszkolenia maksymalnie 300 osób, w grupach 12 osobowych, w tym osób z orzeczoną niepełnosprawnością i osób w wieku 65+
2. Harmonogram realizacji zamówienia:
zamówienie powinno być zrealizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2019 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia
5. Wymagania dotyczące sposobu przygotowania ofert:
Oferta musi zostać sporządzona na „Formularzu ofertowym” zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP oraz datę sporządzenia.
Cena oferty musi być przedstawiona w PLN w kwotach brutto.
Cena oferty winna być ceną, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r., poz. 915) oraz powinna zawierać wszelkie koszty i obciążenia związane z należytym wykonaniem zamówienia. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał podjąć, a wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty w przedmiotowym opisie nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia np. koszty dojazdu na szklenia. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
W formularzu ofertowym Oferent przedstawia cenę netto i brutto za całość zamówienia oraz za każdą część składową zamówienia. Podana cena obowiązuje przez cały okres realizacji projektu i nie podlega waloryzacji.
Formularz ofertowy wraz z załącznikami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione wskazane we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Jeżeli pełnomocnictwo do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność.
Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Organizator postępowania nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.4.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 153 poz. 1503 ze zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa". Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca winien złożyć na „Formularzu Ofertowym". W sytuacji zastrzeżenia części oferty, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć uzasadnienie w kwestii związanej z informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni Zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty):
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
b) akceptują przedstawione przez Zamawiającego warunki płatności
c) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e) nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub, co do których nie ogłoszono upadłości/ likwidacji;
f) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże (na Załączniku nr 3), iż posiada odpowiednie zaplecze zdolne do wykonania zamówienia przez osobę/y z kompetencjami trenera lub kompetencjami instruktora.
7. Kryteria oceny ofert:
I. Cena (C)- 80%
II. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (K)- 20%
I.KRYTERIUM CENA (C ) – 80 PUNKTÓW
Przez CENĘ rozumie się wynagrodzenie Wykonawcy za całość prac do wykonania, uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich zobowiązań publiczno-prawnych, także podatku od towarów i usług – VAT, jeśli dotyczy).
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów= 80 pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C= [Cmin/ Coferta) x 80 gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową
Cmin – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
Coferta – cena badanej oferty
II. KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE WYZNACZONYCH OSÓB DO REALIZACJI ZADANIA (K) - 20 PUNKTÓW
Zamawiający w ramach kryterium KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOSWIADCZENIE WYZNACZONYCH OSÓB DO REALIZACJI ZADANIA – przyzna punkty według poniższych zasad:
Ocena ofert w ramach tego kryterium dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń do oferty:
a) O ilości przeszkolonych osób dorosłych (zgodnie z załącznikiem nr 3a)- zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji oświadczenia oferentów.
Liczba przeszkolonych osób dorosłych oferenta
K= --------------------------------------- x 20
Najwyższa liczba przeszkolonych osób dorosłych
b) Ostateczna ocena ofert to suma punktów z każdego z kryterium: Kryterium I+ Kryterium II
c) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
d) Za najkorzystniejszą zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.
e) Zamawiający ma prawo zażądać od oferenta potwierdzenia na prawdziwość składanych oświadczeń dodatkowych dokumentów, które muszą być dostarczone drogą e-mailowa w ciągu 3 dni od wysłania wezwania. W przypadku braku dostarczenia żądanych dokumentów w wyznaczonym terminie zamawiający uzna że oferent nie spełnia kryteriów dostępu.
Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
8. Warunki zmiany umowy:
Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 dołączony do zaproszenia do składania ofert. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w niżej określony sposób.
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu obowiązków dotyczących przedmiotu zamówienia, w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w jego realizacji.
b) za każdy przypadek nienależytego wykonania umowy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do usunięcia naruszeń, gdy w wyznaczonym terminie naruszenia te nie zostaną usunięte, w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto.
c) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia brutto.
2. W przypadku naliczenia 2 kar umownych Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
3. Zamawiający jest uprawniony do potrącenia kwoty kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę bez konieczności dodatkowego powiadomienia.
4. Jeżeli wysokość kar umownych nie pokryje poniesionej przez Zamawiającego szkody, przysługuje mu prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
5. Postanowienia niniejszego paragrafu pozostaną w mocy także po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy.
6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający może rozwiązać umowę w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
7. Dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy.
9. Istotne postanowienia umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
• wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
• wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
• wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
• zmiany istotnych regulacji prawnych;
• zmian w zawartej umowie o dofinansowanie,
• gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,
• wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
Zamawiający może unieważnić umowę w okresie 7 dni od unieważnienia postępowania na podstawie, którego została podpisana umowa. Unieważnienie postępowania może nastąpić z powodu uchybień proceduralnych lub gdy procedura została przeprowadzona niezgodnie z zapisami niniejszego zapytania.
10. Płatności:
1. Warunkiem wypłacenia wynagrodzenia jest pozytywny odbiór przedmiotu umowy potwierdzony protokołem odbioru częściowego lub końcowego, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone w formie przelewu w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku, wystawionej/go na podstawie protokołu odbioru częściowego i końcowego, o którym mowa w § 7 ust.1 umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia częściowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, po dokonaniu protokólarnego odbioru częściowego.
4. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie potwierdzenie przez Wykonawcę faktycznego wykonania przedmiotu zamówienia, w formie protokołu odbioru częściowego wraz z listą obecności przeszkolonych osób.
5. Za termin dokonania zapłaty wynagrodzenia uważany będzie dzień złożenia w banku przez Zamawiającego polecenia przelewu.
11. Składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
12. Składanie ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
13. Forma, termin i miejsce składania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty zgodnym ze wzorem dołączonym do zaproszenia do składania ofert (załącznik nr 2):
• w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną na adres e-mail: lidia [dot] gniadekmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl), wówczas w temacie wiadomości należy wpisać „Oferta w postępowaniu nr 271.11.2019”.
• osobiście lub pocztą/kurierem na adres: Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
Wszystkie oferty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.04.2018r. do godz. 10.00. Wykonawca winien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie oraz powinna być oznakowana następującym tekstem:
„Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników” . Nie otwierać przed dniem 19.04.2019 r. godz. 10.00
Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy mogą wnioskować o wyjaśnienia lub uszczegółowienie dotyczące treści Zapytania ofertowego najpóźniej do 48 godzin przed terminem składania ofert, wysyłając zapytanie na adres mailowy: lidia [dot] gniadekmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl)
14. Zakres wykluczenia z zapytania ofertowego:
Z postępowania wyklucza się wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo w zakresie określonym w rozdziale 6.5.2. pkt. 2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” dołączonym do zaproszenia do składania ofert (załącznik nr 5)
15. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 3, 3a - Wykaz -wiedza i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia; Oświadczenie – wykaz ilości osób przeszkolonych
Załącznik nr 4 - Wzór umowy
Załącznik nr 5 - Wytyczne w zakresie kwalifikowalności
16. Informacje administracyjne:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z „Zasadą konkurencyjności" poprzez:
• upublicznienie zapytania ofertowego tj. umieszczenie go na stronie www (internetowej) beneficjenta;
• umieszczenie ogłoszenia w bazie konkurencyjności;
• wysłanie zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców;
• zebranie i ocenę ofert;
• wybór Wykonawcy;
• sporządzenie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia
• upublicznienie informacji o wyniku postępowania w tożsamy sposób jak zostało dokonane upublicznienie zapytania ofertowego
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, zgodnie z umową powierzenia grantu 6/80/PGP/2018 z dnia 03.09.2018r.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Informuję, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego na zadanie pn.: Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników
w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" wybrano ofertę firmy:
MZ IODO Sp. z o.o.
ul. Mazowiecka 11 lok. 49
00-052 Warszawa
Wybrany Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę
43 923,00 zł brutto.
Aktualizacja z dnia 23.04.2019 r. - Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty