Aktualizacja z dnia 19.09.2018 r. - Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 17.09.2018 r.
Aktualizacja z dnia 07.05.2018 r.- Informacja z otwarcia złożonych ofert
Aktualizacja z dnia 26.04.2018 r. - Zmiana terminu składania ofert, Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego
Aktualizacja z dnia 25.04.2018 r. - Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa obiektów sportowych na terenie MOSiR w Mławie - etap II.
Zakres zamówienia obejmuje realizację zgodnie z nowoopracowaną etapowaną dokumentacją dla inwestycji z wyodrębnieniem I części (I etapu) robót,
w skład której wchodzi m.in.:
Wybudowanie zakola 1, z dwiema jednościeżkowymi, dwustronnymi skoczniami do skoku
o tyczce. Skocznia nr 6 wraz z zakolem pokryta będzie nawierzchnią kauczukową prefabrykowaną, druga nawierzchnią poliuretanową z pełnego poliuretanu.
Odwodnienie zakola.
Dodatkowe wyposażenie skoczni:
- dwa mobilne garaże najazdowe,
- mobilny chodnik z nawierzchni prefabrykowanej kauczukowej o wymiarach 6x9m.
Wykonanie rzutni do pchnięcia kulą wraz z odwodnieniem koła do pchnięcia kulą w zakolu
nr 2.
Montaż kabla zasilającego do szafki rozdzielczej zlokalizowanej na projektowanej trybunie.
f) Wyposażenia.
g) Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z:
- doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac,
- kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku,
- zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi w przypadku
gdy Zarządca nie wskaże miejsca składowania (nadmiar piasku z wykopów należy wykorzystać do ewentualnej nieprzewidzianej wymiany gruntu w przypadku takiej konieczności, co należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania,
- wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót,
- kosztów usług geodezyjnych z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej,
- robót przygotowawczych (np. zabezpieczenia placu budowy, ustawienia obiektów
i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenia istniejących obiektów przed uszkodzeniami, których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media).
- przygotowania wszelkich dokumentów koniecznych do zakończenia inwestycji celem zgłoszenia w PINB w terminie. W zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej i wniosku do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego natomiast Zamawiający podpisuje wniosek.
h) Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać i dostarczyć Zamawiającemu do dnia odbioru końcowego Świadectwo (certyfikat) Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) dopuszczającego obiekt (w części wydzielonej jako etap I dla dyscypliny skoku o tyczce) do rozgrywania oficjalnych zawodów lekkoatletycznych.
Na podstawie art. 36a ust. 1 pkt 1) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. wykonanie nawierzchni kauczukowych
i poliuretanowych wraz z prawidłowością wykonania zweryfikowaną przez PZLA na stadionie.
2) Zamówienie realizowane jest w formie ryczałtu. Wszelkie roboty towarzyszące, niewystępujące w przedmiarach, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SIWZ.
UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo -kosztorysowa zawierająca:
- Projekt techniczny budowlano - wykonawczy
- STWiORB
- Przedmiary robót.
UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy.
4) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,
to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały
i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych
w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła
lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, pod warunkiem:
a) zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia
o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
b) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5) Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
(Dz. U. z 2018 poz. 108) w następujący sposób:
a) Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca
i dalszy podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (robotnicy budowlani) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca, przed wprowadzeniem na teren budowy zgodnie z postanowieniami Umowy, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, oświadczenie, że wszystkie wymagane przez Zamawiającego osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie takie będzie również załączone do każdej faktury.
c) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia
w terminie 3 dni roboczych od wezwania, dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie.
e) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1).
6) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy:
a) Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przed przystąpieniem
do realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne pod rygorem nieważności oświadczenie zawierające informacje dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób ze wskazaniem imion
i nazwisk, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu i funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia (wykaz osób).
b) Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania się z wydaniem Wykonawcy terenu budowy do momentu otrzymania oświadczenia i wykazu osób, o którym mowa powyżej. Wynikłe z tego powodu opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy Wykonawcy i nie będzie obciążało Zamawiającego.
Aktualizacja z dnia 25.04.2018 r. - Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego
Aktualizacja z dnia 26.04.2018 r. - Zmiana terminu składania ofert, Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego
Aktualizacja z dnia 07.05.2018 r. - Informacja z otwarcia złożonych ofert
Aktualizacja z dnia 19.09.2018 r. - Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 17.09.2018 r.
Aktualizacja z dnia 19.09.2018 r. - Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 17.09.2018 r.
Aktualizacja z dnia 07.05.2018 r. - Informacja z otwarcia złożonych ofert
Aktualizacja z dnia 26.04.2018 r. - Zmiana terminu składania ofert, Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego
Aktualizacja z dnia 25.04.2018 r. - Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego