Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez przebudowę ulicy Ciechanowskiej | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez przebudowę ulicy Ciechanowskiej

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 12.10.2021 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 24.09.2021 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 21.09.2021 r. - pytania od Wykonawców z dnia 20.09.2021 r. i odpowiedzi Zamawiającego. Dodany plik: specyfikacje techniczne ul. Ciechanowska w zakładce "dodatkowe informacje".

Aktualizacja z dnia 15.09.2021 r. – zmiana treści § 17 ust. 2 pkt 6 w załączniku nr 2 SWZ (PPU), co powoduje zmianę ogłoszenia o zamówieniu w BZP, zmianę terminu składania i otwarcia ofert, zmianę terminu związania ofertą, zmianę w formularzu ofertowym.

Zamawiający informuje, iż koryguje treść § 17 ust. 2 pkt 6 w załączniku nr 2 do SWZ (Projektowane Postanowienia Umowy) w następujący sposób:
z zapisu o treści:
„6) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:”

na następujący zapis:
„6) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:”

Powyższa zmiana powoduje:
- zmianę ogłoszenia w BZP, o treści zamieszczonej poniżej,
- zmianę terminu składania ofert z 22.09.2021 r. godz. 10:00 na 24.09.2021 r. godz. 10:00, wskazanego w rozdz. XIII ust. 4 SWZ,
- zmianę terminu otwarcia ofert z 22.09.2021 r. godz. 11:00 na 24.09.2021 r. godz. 11:00, wskazanego w rozdz. XIV ust. 1 SWZ,
- zmianę terminu związania ofertą z 21.10.2021 r. na 23.10.2021 r., wskazanego w rozdz. XI SWZ oraz w formularzu oferty (Zamawiający załącza skorygowaną wersję formularza oferty w zakładce „dodatkowe informacje”).

Ogłoszenie w BZP nr 2021/BZP 00181545/01.
Ogłoszenie z dnia 15.09.2021 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez przebudowę ulicy Ciechanowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.4.2.) Miejscowość: Mława
1.4.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181545/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-15 14:20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00173218/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-09-22 10:00
Po zmianie:
2021-09-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-09-22 11:00
Po zmianie:
2021-09-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-10-21
Po zmianie:
2021-10-23
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Zmiana ogłoszenia związana jest z korektą w § 17 ust. 2 pkt 6 załącznika nr 2 (PPU), który
Zamawiający koryguje w następujący sposób:
z zapisu o treści:
„6) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:”
na następujący zapis:
„6) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:”

Aktualizacja z dnia 15.09.2021 r. – informacja o kwocie jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 500 000,00 zł.

Aktualizacja z dnia 13.09.2021 r. – korekta pliku „przedmiary” i zamieszczenie w zakładce „Dodatkowe informacje” pliku o nazwie „Przedmiary korekta branża elektr”. Korekta dotyczy działu nr 1 "Demontaże".

Zamawiający informuje, iż z działu nr 1 „Demontaże” usunięto podpunkty:
1d1.  Odłączenie przewodów do 35 mm2..."
4d1. "demontaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg".

Aktualizacja z dnia 10.09.2021 r. - korekta w dokumencie SWZ rozdz. XII ust. 13

Zamawiający zmienia zapis w SWZ w rozdziale XII ust. 13

z zapisu: „13. Zamawiający stosuje art. 131 ust. 2 wymagając od Wykonawców złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej i sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.”

na zapis: „13. Zamawiający nie stosuje art. 131 ust. 2 wymagając od Wykonawców złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej i sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.”

Identyfikator postępowania na miniPortalu: 318109a9-38df-4922-98e2-2eebf21c1b13

Ogłoszenie w BZP nr 2021/BZP 00173218/01
Ogłoszenie w BZP z dnia 7.09.2021 r.

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez przebudowę ulicy Ciechanowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez przebudowę ulicy Ciechanowskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31d8332-0fd7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173218/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07 15:27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000659/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez przebudowę ulicy
Ciechanowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu możliwa jest jedynie za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu miniPortalu, udostępnionego na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą których można składać oferty oraz komunikować się z Zamawiającym, korzystając z następujących formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji. UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.
2. Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu równoznaczny jest z akceptacją treści:
1) regulaminu korzystania z systemu miniPortal,
2) warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się
identyfikatorem postępowania, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:
1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.21.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Ciechanowskiej w Mławie na odcinku od km 0+0,000,00 (początek opracowania) do PŁK: km 0+313,93 wraz z wjazdem do działki nr 4629 oraz z doprowadzeniem i włączeniem kanalizacji deszczowej do istniejącej studni o rzędnych 150,29/147/83 wg. PZT oraz budową oświetlenia ulicznego od skrzynki oświetleniowej wraz z lampami od 2/1 do 2/13 oraz z wyprowadzeniem kabla do realizowanego pikietarzu ulicy.
UWAGA: dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres dlatego też zamówienie nie obejmuje rozwidlenia ulic (odcinek końcowy ul. Ciechanowskiej z parkingiem oraz odejścia bocznego od ul. Ciechanowskiej do ul. Dobrskiej) i robót w działkach o numerach: 2480/2, 4634, 4614 (ul. Górna), 4662 (ul. Wetmańskiego), 4633.
W skład robót wchodzą m.in.:
1) Branża drogowa:
a) droga o nawierzchni z betonu asfaltowego,
b) jednostronna ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm
c) obustronne chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm,
d) zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm.
2) Kanalizacja deszczowa:
a) odwodnienie drogi – przykanalikami fi 200 mm do projektowanych wpustów deszczowych i
dalej do projektowanego kanału deszczowego fi 250 i fi 315 mm,
b) montaż studni
3) Oświetlenie uliczne:
a) ułożenie linii kablowej nN-0,4kV kablem typu YAKY 4 x 25 mm²,
b) montaż słupów aluminiowych anodowanych o wysokości 9,0 m z oprawami typu LED o mocy 60W,
c) demontaż i przewiezienie elementów z demontażu urządzeń elektroenergetycznych w miejsce wskazane przez Przedsiębiorstwo Energetyczne.
Przed przejściami dla pieszych należy w miejsce kostki betonowej gr. 6 cm uwzględnić ułożenie płytek betonowych 40x40x5 cm (płyty kontaktowe) na podsypce cementowo-piaskowej, na szerokości całego przejścia ( w pasie szer. 80 cm) z obu stron przejścia.
UWAGA: istniejący destrukt asfaltowy stanowi własność zamawiającego i po jego demontażu urobek należy przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5km od realizacji zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2+Pc3)
najkorzystniejsza oferta otrzyma 100,00 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości na wady fizyczne co do
przedmiotu umowy (roboty budowlane)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył roboty budowlane, polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi z chodnikiem o długości nie krótszej niż 200 m.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp),
2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Opisane są szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy w § 17.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przygotowaną ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu, odnajdując identyfikator postępowania i przesyła na ESP na wskazany adres
www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzed… za pomocą formularza do złożenia oferty. Przed czynnością zaszyfrowania należy złożyć właściwy podpis na ofercie lub „paczce” (skompresowane dokumenty do jednego pliku z rozszerzeniem .zip)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
1) Zamawiający wskazuje, iż wymaganiem zatrudnienia na podstawie stosunku pracy objęte są osoby, wykonujące prace fizyczne przy robotach rozbiórkowych, instalacyjnych i drogowych (robotnicy budowlani), wskazane w § 3 ust. 12 PPU.
2) Szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli i sankcje dla Wykonawcy opisane są w § 15 PPU.
4. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2.
5. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
8. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu Wykonawcom.
9. Zamawiający nie wymaga wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w niniejszym zamówieniu.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja z dnia 12.10.2021 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 24.09.2021 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 21.09.2021 r. - pytania od Wykonawców z dnia 20.09.2021 r. i odpowiedzi Zamawiającego. Dodany plik: specyfikacje techniczne ul. Ciechanowska w zakładce "dodatkowe informacje".

Aktualizacja z dnia 15.09.2021 r. – zmiana treści § 17 ust. 2 pkt 6 w załączniku nr 2 SWZ (PPU), co powoduje zmianę ogłoszenia o zamówieniu w BZP, zmianę terminu składania i otwarcia ofert, zmianę terminu związania ofertą, zmianę w formularzu ofertowym.

Aktualizacja z dnia 15.09.2021 r. – informacja o kwocie jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia.

Aktualizacja z dnia 13.09.2021 r. – korekta pliku „przedmiary” i zamieszczenie w zakładce „Dodatkowe informacje” pliku o nazwie „Przedmiary korekta branża elektr”. Korekta dotyczy działu nr 1 "Demontaże".

Aktualizacja z dnia 10.09.2021 r. - korekta w dokumencie SWZ rozdz. XII ust. 13

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
Osoba wprowadzająca informację: Aneta Malinowska
Data wytworzenia informacji: 07.09.2021 15:52:55
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:10:32
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:10:32 admin_vobacom edycja strony
13.10.2021 09:19:41 Aneta Malinowska edycja strony
24.09.2021 12:00:04 Aneta Malinowska edycja strony
21.09.2021 15:17:33 Aneta Malinowska edycja strony
15.09.2021 14:31:46 Aneta Malinowska edycja strony
15.09.2021 10:34:15 Aneta Malinowska edycja strony
13.09.2021 13:18:58 Aneta Malinowska edycja strony
10.09.2021 09:45:08 Aneta Malinowska edycja strony
07.09.2021 15:52:55 Aneta Malinowska strona została dodana