Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława” | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława”

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 28.03.2023 r - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 27.03.2023 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą: Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych
na potrzeby jednostek Miasta Mława
w ramach zadania pn.: „Zakup budynku przy ul. Lelewela w Mławie oraz jego adaptacja w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława – poprawa warunków pracy pracowników administracji oraz usprawnienie funkcjonowania administracji samorządowej poprzez poprawę jakości obsługi interesantów”.

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na nadzorze inwestorskim w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, liczonym od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zamówienia na zadaniu pn.: Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława.

2. Termin wykonania zamówienia

1) od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień 20.09.2023 r.

2) świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót do rozliczenia końcowego inwestycji.

3. Warunki ubiegania się o zamówienie.

1) O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

a) wymagane osoby w składzie zespołu nadzorującego z uprawnieniami z branży konstrukcyjno – budowlanej (inspektor wiodący), inspektorzy branżowi: branży elektrycznej
 i sanitarnej. 

b) doświadczenie zawodowe:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (inspektor wiodący), wykonała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi:

- budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o wartości robót budowlanych min. 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),

oraz potwierdzi dowodami, że usługa nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi została wykonana należycie. – wymagane złożenie wraz z ofertą Załącznika nr 4.

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:
  1. każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

2) w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

a) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,

b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,

c) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

3) Jeżeli choćby jeden z dokumentów stanowiących kompletną ofertę nie zostanie podpisany przez Wykonawcę lub nie zostanie złożony w ofercie, oferta będzie odrzucona.

5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2) Oferty należy przesyłać wyłącznie e-mail’em na adres: dariusz.nieznanskiatmlawa [dot] pl (ski[at]mlawa[dot]pl)

3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

4) Termin składania ofert: do 27.03.2023 r. do godz. 10:00.

5) Informacja w zakresie złożonych ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie na ich składanie i umieszczona zostanie na stronie internetowej.

6. Kryteria oceny ofert.

1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2) Zamawiający określa tylko jedno kryterium: cena - 100%.

7. Warunki umowy

1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie,

2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę,

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

a) zmian osobowych:

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami budowlanymi,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.

b) zmian organizacji spełniania świadczenia:

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.

c) zmian umowy:

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),

zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

4) Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w ust. 6 wymagają wzajemnego powiadomienia się stron.

 

Uwagi

Aktualizacja z dnia 28.03.2023 r - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 27.03.2023 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 17.03.2023 12:35:30
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:07:02
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:07:02 admin_vobacom edycja strony
28.03.2023 15:54:49 Aneta Malinowska edycja strony
27.03.2023 15:07:02 Aneta Malinowska edycja strony
17.03.2023 12:35:30 Piotr Tomaszewski strona została dodana