Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława”
Aktualizacja z dnia 28.03.2023 r - wybór najkorzystniejszej oferty.
Aktualizacja z dnia 27.03.2023 r. - zbiorcze zestawienie ofert.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą: „Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych
na potrzeby jednostek Miasta Mława” w ramach zadania pn.: „Zakup budynku przy ul. Lelewela w Mławie oraz jego adaptacja w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława – poprawa warunków pracy pracowników administracji oraz usprawnienie funkcjonowania administracji samorządowej poprzez poprawę jakości obsługi interesantów”.
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na nadzorze inwestorskim w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, liczonym od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zamówienia na zadaniu pn.: „Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława”.
2. Termin wykonania zamówienia
1) od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień 20.09.2023 r.
2) świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót do rozliczenia końcowego inwestycji.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
1) O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) wymagane osoby w składzie zespołu nadzorującego z uprawnieniami z branży konstrukcyjno – budowlanej (inspektor wiodący), inspektorzy branżowi: branży elektrycznej
i sanitarnej.
b) doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (inspektor wiodący), wykonała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi:
- budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o wartości robót budowlanych min. 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
oraz potwierdzi dowodami, że usługa nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi została wykonana należycie. – wymagane złożenie wraz z ofertą Załącznika nr 4.
- Opis sposobu przygotowania ofert:
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
a) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
c) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
3) Jeżeli choćby jeden z dokumentów stanowiących kompletną ofertę nie zostanie podpisany przez Wykonawcę lub nie zostanie złożony w ofercie, oferta będzie odrzucona.
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferty należy przesyłać wyłącznie e-mail’em na adres: dariusz.nieznanski[1]mlawa [dot] pl (ski[at]mlawa[dot]pl)
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4) Termin składania ofert: do 27.03.2023 r. do godz. 10:00.
5) Informacja w zakresie złożonych ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie na ich składanie i umieszczona zostanie na stronie internetowej.
6. Kryteria oceny ofert.
1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2) Zamawiający określa tylko jedno kryterium: cena - 100%.
7. Warunki umowy
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie,
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
a) zmian osobowych:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami budowlanymi,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.
b) zmian organizacji spełniania świadczenia:
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.
c) zmian umowy:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4) Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w ust. 6 wymagają wzajemnego powiadomienia się stron.
Aktualizacja z dnia 28.03.2023 r - wybór najkorzystniejszej oferty.
Aktualizacja z dnia 27.03.2023 r. - zbiorcze zestawienie ofert.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:07:02 | admin_vobacom | edycja strony |
28.03.2023 15:54:49 | Aneta Malinowska | edycja strony |
27.03.2023 15:07:02 | Aneta Malinowska | edycja strony |
17.03.2023 12:35:30 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-realizacja-zadania-inwestycyjnego-pod-8