ORG.271.35.2025.CL Mława, dnia 27.06.2025 r.
Zamawiający:
Miasto Mława
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
tel. 23 654 33 82
adres e-mail: infomlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
Dane do faktury/rachunku
Miasto Mława
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
NIP: 569 176 00 34
Dodatkowych informacji udziela:
Cezary Lewandowski
e-mail: cezary [dot] lewandowskimlawa [dot] pl (cezary[dot]lewandowski[at]mlawa[dot]pl)
tel. 517 753 962
ZAPYTANIE OFERTOWE
w sprawie zamówienia do kwoty 130 000 zł netto
na dostawę/usługę/ roboty budowlane
Zapytanie realizowane jest w ramach projektu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0243,
pn. „Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w kluczowych jednostkach organizacyjnych Miasta Mława” realizowanego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym pod nazwą:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach na 60 stanowisk z abonamentem do 25.03.2026r. dla Centrum Usług Społecznych w Mławie posiadający minimalnie funkcjonalności:
Audyt oprogramowania.
Audyt sprzętu.
Zarządzanie licencjami.
Ewidencji majątku.
Protokoły przekazania.
Zdalne zarządzanie.
Przejęcie pulpitu użytkownika.
Zdalna dystrybucja.
Monitoring aplikacji.
Monitoring Internetu.
Monitorowanie wydruków.
Monitoring USB.
Monitoring obciążenia sprzętu.
Powiadomienia – alerty.
Blokowanie aplikacji i www.
Autoryzacja dysków USB.
Portal webowy do centralnego zarządzania w/w funkcjami.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą specyfikacji technicznej oferowanego oprogramowania, potwierdzającej spełnianie wyżej wymienionych minimalnych funkcjonalności.
2. Oznaczenie wg Wspólnego
Słownika Zamówień:
48700000-5 – Pakiety oprogramowania użytkowego.
3. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia:
1) Termin realizacji zamówienia:
Realizacja zadania i okres abonamentu określonego w punkcie 1 od daty podpisania umowy do 25.03.2026r.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
- Termin i sposób płatności:
Przelew w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku potwierdzonej protokołem odbioru należycie wykonanych usług. Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury po każdym zakończonym etapie.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
5. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania, będzie równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań, a tym samym zostanie odrzucona.
3) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty, będzie odrzucona.
4) na kompletną ofertę składają się wypełnione i podpisane: formularz ofertowy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy), oświadczenie (załącznik nr 3), klauzula informacyjna FERC (załącznik nr 4) oraz specyfikacja techniczna oferowanego oprogramowania.
6. Termin i sposób składania i otwarcia ofert:
1) Ofertę na FORMULARZU OFERTY (załącznik nr 1 do zapytania) wraz z podpisanymi załącznikami wskazanymi w niniejszym zapytaniu należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.07.2025 r. do godz. 10:00 wyłącznie w formie elektronicznej na emaila infomlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl).
2) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.07.2025 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Mława
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
-
4) Formularz oferty oraz załączniki muszą być podpisane elektronicznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie mogą być w oryginale lub mogą być skanami dokumentów poświadczonymi podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za zgodność z oryginałem.
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
-
Cena – 100%
W trakcie oceny każdej ofercie przyznane zostaną punkty dla kryterium cena, według wzoru:
C=(Cmin / Coferta) x 100 pkt.
gdzie:
Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,
Coferta oznacza cenę badanej oferty.
Sposób oceny: za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
8. Warunki zawarcia umowy oraz warunki jej zmiany:
-
Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania wraz z załącznikami. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
-
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę według przyjętego kryterium.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:
a) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
b) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
c) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
d) zmiany istotnych regulacji prawnych;
e) zmian w zawartej umowie o dofinansowanie grantu;
f) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
g) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
4) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. Dodatkowe informacje:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– o czym niezwłocznie informuje Wykonawcę i wyznacza minimalny termin na zgłoszenie sprzeciwu.
3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
b) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
e) została złożona po terminie składania ofert,
f) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
4) Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie złożył oświadczenia lub złożył oświadczenie i potwierdził, iż zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia, wskazane we wzorze oświadczenia - załączniku nr 3 lub złożył nieprawdziwe informacje, mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5) W prowadzonym postępowaniu komunikacja z Zamawiającym odbywa się wyłącznie emailowo. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Wydziału merytorycznego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
6) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie postanowi o zwiększeniu kwoty przeznaczonej na udzielenie zamówienia do wysokości najniższej oferty;
c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
10. Załączniki:
- Formularz oferty– załącznik nr 1,
-
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 2 (jeśli dotyczy)
-
Oświadczenie – załącznik nr 3
-
Klauzula informacyjna FERC – załącznik nr 4
-
Wzór umowy – załącznik nr 5
-
Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 6.
Aktualizacja z dnia 09.07.2025 r. - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty