Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją budowy jednego budynku socjalnego „A” wraz z infrastrukturą towarzyszącą, realizowanego jako II etap robót w ramach zadania inwestycyjnego pn.: budowa budynków socjalnych w Mławie - etap II.
Dokumentacja techniczna wyżej wymienionych inwestycji zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego pod odnośnikiem:
http://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/budowa-budynkow-socjalnych-w-mlawie-etap-ii
1.2 Zamawiający przekaże Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, na czas pełnienia nadzoru, kopie następujących dokumentów:
- umowę o roboty budowlane,
- ofertę Wykonawcy robót,
- dokumentację projektową wraz ze specyfikacjami technicznymi,
- decyzje administracyjne pozwalające na realizację umowy na roboty budowlane,
- inne będące w jego posiadaniu dokumenty składające się na realizowane zadanie.
2. Zakres działań:
zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2.
3. WYMAGANY SKŁAD ZESPOŁU WYKONAWCY
- Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego - Insp. Nadz. Robót Budowlanych 1 osoba
- Insp. Nadz. Robót wod.-kan. 1 osoba
- Insp. Nadz. Robót elektrycznych 1 osoba
Wykonawca może przewidzieć, jeżeli uzna za konieczne, zatrudnienie innych osób, niż wymieniono powyżej, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Insp. nadzoru robót budowlanych oraz pozostałe osoby powinny być dostępne na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót.
3.1. Kwalifikacje Zespołu Wykonawcy
1) Insp. Nadz. Robót Budowlanych
Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót konstrukcyjnych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Doświadczenie zawodowe:
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu obiektów kubaturowych,
2) Inspektor Nadzoru Robót wod.-kan.
Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót wod.-kan., przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Doświadczenie zawodowe:
Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót wod.-kan.
3) Inspektor Nadzoru Robót elektrycznych
Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót elektroenergetycznych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Doświadczenie zawodowe:
Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót elektroenergetycznych.
3.2. Płatności.
Zamawiający przewiduje płatności częściowe wystawiane proporcjonalnie do wartości wykonanych i fakturowanych przez Wykonawcę robót.
II. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia budowy 30.09.2019r. .
Świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 5 lat, liczonych
od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
III. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
IV. Opis sposobu przygotowania ofert.
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.
- koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Urząd Miasta Mława
ul. Stary Rynek 19,
06-500 Mława
- opisana: „Nadzór inwestorski nad budową budynków socjalnych w Mławie - etap II, nie otwierać przed dniem 30.05.2018 r. godz. 10:30”,
- koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (załącznik nr 3 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy - nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika;
3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.
2) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stary Rynek 19 w kancelarii urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.05.2018 r. do godz. 10:00.
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2018r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego:
Wydział Inwestycji,
ul. Padewskiego 13,
06-500 Mława.
VI. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
- Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
- Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
VII. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ;
Zmiany organizacji spełniania świadczenia
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa,
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
- Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 2 do Formularza oferty.
Aktualizacja z dnia 1.06.2018 r. - Powiadomienie o wyborze oferty
Aktualizacja z dnia 30.05.2018 r. - Zbiorcze zestawienie ofert