Wersja Opracowanie dokumentacji technicznej dot. adaptacji lokalu przy ul. Sienkiewicza 15/13 w Mławie dla potrzeb Dziennego Domu Seniora. z dnia czw., 12/04/2018 - 16:10 | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Opracowanie dokumentacji technicznej dot. adaptacji lokalu przy ul. Sienkiewicza 15/13 w Mławie dla potrzeb Dziennego Domu Seniora.

Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Opis stanu istniejącego

Stan istniejący – lokal nr 8 o pow. użytkowej 228,35m2 przy ul. Sienkiewicza 15/13 w Mławie:

Lokal przeznaczony do adaptacji dla potrzeb Dziennego Domu Seniora stanowi wydzieloną część
na parterze budynku przy ul. Sienkiewicza 15/13 w Mławie zlokalizowanego na działce nr 248/23 (załącznik nr 4 – mapa zasadnicza). Lokal uprzednio wykorzystywany był na potrzeby handlowo-uslugowe  i składa się z pomieszczeń zgodnie z zamieszczoną inwentaryzacją - załącznik nr 5. Lokal wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacji sanitarnej i elektryczną.
Zamawiający udostępni Wykonawcy 1 egz. inwentaryzacji budynku na potrzeby opracowania.

  1.  Opis stanu projektowanego

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji na stworzenie Dziennego Domu dla osób
w podeszłym wieku, samotnych, z ograniczoną samodzielnością. Placówka o powierzchni użytkowej 228,35 m2 będzie usytuowana w budynku parterowym, w miejscu łatwo dostępnym dla seniorów, na cichym osiedlu bloków mieszkalnych ,, Zawkrze” (podobszar rewitalizacji nr 2 wyznaczony w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Mława na lata 2016-2020), który w ponad 50% zamieszkiwany są przez osoby starsze. Lokal wymaga remontu i dostosowania pomieszczeń dla osób starszych i niepełnosprawnych zgodnie ze standardami wskazanymi w  Programie Senior+.

Opracowanie obejmuje wykonanie dokumentacji związanej ze zmianą sposobu użytkowania lokalu handlowo-usługowego przy ul. Sienkiewicza 15/13 znajdującego się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zawkrze” na potrzeby funkcjonowania Dziennego Domu Seniora w ramach Wieloletniego Programu Senior+.

Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z minimalnym standardem warunków lokalowych dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością ( Uchwała Nr 157 Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2016 r., poz. 1254 w sprawie Programu Wieloletniego Senior+ na lata 2015-2020). Zakres inwestycji będzie obejmował prace wewnętrzne polegające na dostosowaniu istniejących pomieszczeń do standardu warunków lokalowych dla placówki pozbawionej barier architektonicznych z uwzględnieniem pomieszczeń:

  1. Jedno pomieszczenie ogólnodostępne wyposażone w stoły i krzesła (lub kanapy
    i fotele) pełniący funkcje sali spotkań, jadalni,
  2. Pomieszczenie albo pomieszczenia kuchenne lub aneks kuchenny, wyposażone
    w sprzęty, urządzenia i naczynia do przygotowywania posiłku,
  3. Jedno pomieszczenie do utrzymania lub zwiększenia aktywności ruchowej
    lub kinezyterapii  wyposażone w podstawowy sprzęt, odpowiedni do potrzeb
    i sprawności seniorów ( np. materace, rotory, drabinki, drobny sprzęt do ćwiczeń indywidualnych itp.)
  4. Pomieszczenie pełniące funkcję szatni dla seniorów i personelu z indywidualnymi szafkami,
  5. Jedna łazienka wyposażona w dwie toalety (dla kobiet i mężczyzn, umywalkę, prysznic
    z krzesełkiem, uchwyty pod prysznicem),
  6. Pokój zabiegowo-pielęgniarski.

Ponadto Placówka może posiadać:

  1. Jedno pomieszczenie klubowe z biblioteczką i prasą, wyposażone w sprzęt RTV, komputer stacjonarny z  systemem Windows 10 i monitorem - 2 szt., dostępem do Internetu, kanapy, fotele,
  2. Pomieszczenie do odpoczynku z miejscami do leżenia,
  3. Jedno pomieszczenie do terapii indywidualnej lub poradnictwa rozumianego jako szeroko pojęta praca socjalna,
  4. Wydzielone miejsce na pralkę i miejsce do prasowania.
  1. Zakres rzeczowy projektu

W ramach zadania należy wykonać:

A. Koncepcja  –  Wykonawca  zobowiązany  jest  przedstawić  koncepcję adaptacji lokalu do zaakceptowania przez Zamawiającego w terminie 3 tygodni
od zawarcia umowy.

Proponowane na etapie projektowania rozwiązanie techniczne Wykonawca będzie konsultował               z Zamawiającym  i Architektem Miejskim i tak:

  1. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania opinii i akceptacji projektowanych rozwiązań przez przedstawicieli Wydziału Inwestycji, Specjalisty ds. polityki społecznej i senioralnej oraz Architekta Miejskiego.
  2. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zwołuje w siedzibie Zamawiającego posiedzenia, co najmniej dwukrotnie w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

B. Projekty budowlane i wykonawcze:

1) Inwentaryzacja lokalu przeznaczonego do adaptacji.

2) Część ogólna, podająca opis ogólny całego zamierzenia budowlanego zawierającej opis ogólny przedsięwzięcia.

3) Projekty budowlane i wykonawcze część budowlana,

4) Projekty budowlane i wykonawcze instalacji wewnętrznych w budynku:

 inst. wod-kan, c.o., elektrycznej, komputerowej, alarmowej, instalacji teletechnicznych, wentylacji mechanicznej.

5) Projekt budowlano-wykonawczy przyłącza: teletechnicznego.

7) Warunki BHP na wykonanie robót.

8) Przedmiary robót - każda branża wraz z wyposażeniem.

9) Kosztorys inwestorski- każda branża wraz z wyposażeniem.

10) Zbiorcze Zestawienie Kosztów.

11) Wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę.

12) Przygotowanie kompletu dokumentów do złożenia wniosków o warunki zabudowy celu publicznego oraz o pozwolenie na budowę.

13) Pozyskanie wypisów z działek, map geodezyjnych do celów projektowych.

14) Projekty wnętrz pomieszczeń wraz z kompletnym wyposażeniem i kolorystyką.

Dokumentację należy przygotować zgodnie z wykazem:

-ZZK, specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski, przedmiary robót - w 2 egz.,

- pozostała dokumentacja w 6 egz.

- wersja elektroniczna dokumentacji na CD w PDF w 2 egz. (za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiary w formacie ath.).

 

 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Andrzej Porzeziński
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 12.04.2018 16:08:48
Data publikacji informacji: 12.04.2018 16:03:25
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:34:08
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:34:08 admin_vobacom edycja strony
18.04.2018 14:40:50 Andrzej Porzeziński edycja strony
12.04.2018 16:08:48 Andrzej Porzeziński strona została dodana