I.WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pismo: Wniosek
Załączniki: Wykaz niezbędnych dokumentów do przedłożenia w Urzędzie Miasta w Mławie:
a) kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, a w przypadku budynku, do którego tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć oświadczenie współwłaścicieli o wykonaniu prac związanych z usuwaniem azbestu przez wnioskodawcę,
b) kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie remontu związanego
z demontażem materiałów budowlanych zawierających azbest organowi administracyjnemu architektoniczno-budowlanemu (wymagane na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem robót) lub kopię pozwolenia na budowę wymaganego w przypadku, gdy podczas rozbiórki elementów budowlanych zawierających azbest nastąpi zmiana elementów konstrukcyjnych obiektu,
c) kopia oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zwierających azbest (potwierdzona przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Reymonta 6, 06-500 Mława)
II. OPŁATY
Opłaty nie pobiera się.
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, Kancelaria.
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00, we wtorki w godz. 8.00 - 18.00
Miejsce załatwienia sprawy:Wydział Środowiska, pokój 18
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska, Inspektor do spraw ochrony środowiska
pokój nr 18, tel. (bez zera w prefiksie) 23 654 32 96 wewnętrzny 300
adres e-mail: elzbieta [dot] maciejskamlawa [dot] pl (elzbieta[dot]maciejska[at]mlawa[dot]pl)
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Do 30 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie podlega
VII. PODSTAWA PRAWNA
Program usuwania wyrobów azbestowych z terenu Miasta Maława na lata 2008-2018
VIII. UWAGI