I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pismo: Wniosek
a) kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, a w przypadku budynku, do którego tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć oświadczenie współwłaścicieli o wykonaniu prac związanych z usuwaniem azbestu przez wnioskodawcę,
b) informacja o wyrobach zwierających azbest,
c) kopia oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zwierających azbest,
d) Oświadczenie RODO.
II. OPŁATY
Opłaty nie pobiera się.
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, Kancelaria.
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00, we wtorki w godz. 8.00 - 18.00
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Komunalnej, pokój nr 12
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska, Główny specjalista do spraw ochrony środowiska
pokój nr 12 tel. (bez zera w prefiksie) 23 654 64 38 wewnętrzny 312
adres e-mail: elzbieta [dot] maciejskamlawa [dot] pl (elzbieta[dot]maciejska[at]mlawa[dot]pl)
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Do 30 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie podlega