I.WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pismo: Wniosek
Załączniki: Wykaz niezbędnych dokumentów do przedłożenia w Urzędzie Miasta w Mławie:
a) kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, a w przypadku budynku, do którego tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć oświadczenie współwłaścicieli o wykonaniu prac związanych z usuwaniem azbestu przez wnioskodawcę,
b) kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie remontu związanego
z demontażem materiałów budowlanych zawierających azbest organowi administracyjnemu architektoniczno-budowlanemu (wymagane na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem robót) lub kopię pozwolenia na budowę wymaganego w przypadku, gdy podczas rozbiórki elementów budowlanych zawierających azbest nastąpi zmiana elementów konstrukcyjnych obiektu,
c) kopia oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zwierających azbest.
II. OPŁATY
Opłaty nie pobiera się.
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, Kancelaria.
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00, we wtorki w godz. 8.00 - 18.00
Miejsce załatwienia sprawy:Wydział Środowiska, pokój 18
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska, Inspektor do spraw ochrony środowiska
pokój nr 18, tel. (bez zera w prefiksie) 23 654 32 96 wewnętrzny 300
adres e-mail: elzbieta [dot] maciejskamlawa [dot] pl (elzbieta[dot]maciejska[at]mlawa[dot]pl)
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Do 30 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie podlega
VII. PODSTAWA PRAWNA
Program usuwania wyrobów azbestowych z terenu Miasta Maława na lata 2008-2018
VIII. UWAGI