I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1) Zgłoszenia można dokonać telefonicznie lub pisemnie,
2) Zgłoszenia mogą dotyczyć:
• porządku i czystości w szalecie,
• stanu technicznego urządzeń szaletu,
• obsługi szaletu,
• zaopatrzenia w środki czystości.
3) W zgłoszeniu należy podać dane personalne, tel. kontaktowy, rodzaj i termin stwierdzonej nieprawidłowości.
II. OPŁATY
Brak opłat
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Kancelaria
Telefon: 23 654 64 33
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 8:00 do 18:00
Miejsce załatwienia sprawy : Wydział Ochrony Środowiska, pokój 18
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska - Inspektor ds. ochrony środowiska
pokój nr 18, tel. 23 654 32 96 wewnętrzny 300
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, w ciągu 1 miesiąca, (w sprawach szczególnie skomplikowanych) - 2 miesiące
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
• nie przysługuje
VII. PODSTAWA PRAWNA
1) Ustawa z dnia 8 marca 1996r.- o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2014 poz, 1628 ze zm.)
VIII. UWAGI
1) Szalet publiczny mieści się przy ul. Wigury 4 w Mławie, można z niego korzystać:
- w dni powszednie w godz. 8.00 do 18.00
- w soboty i niedzielę w godz. 10.00 do 16.00
2) Opłata za korzystanie z szaletu wynosi - 1,00 zł.