I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1) Zgłoszenia można dokonać telefonicznie lub pisemnie,
2) Zgłoszenia mogą dotyczyć:
• porządku i czystości w szalecie,
• stanu technicznego urządzeń szaletu,
• obsługi szaletu,
• zaopatrzenia w środki czystości.
3) W zgłoszeniu należy podać dane personalne, tel. kontaktowy, rodzaj i termin stwierdzonej nieprawidłowości.
II. OPŁATY
Brak opłat
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Kancelaria
Telefon: 23 654 64 38
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 8:00 do 18:00
Miejsce załatwienia sprawy : Wydział Gospodarki Komunalnej, pokój nr 12
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska - Główny specjalista ds. ochrony środowiska
pokój nr 12, tel. 23 654 64 38 wewnętrzny 312
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, w ciągu 1 miesiąca, (w sprawach szczególnie skomplikowanych) - 2 miesiące
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
• nie przysługuje
VII. UWAGI
1) Szalet publiczny mieści się przy Alei Św. Wojciecha 15 w Mławie (budynek Dworca Kolejowego), można z niego korzystać:
- w dni powszednie w godzinach 5.00 do 22.00
- w soboty nie będące świętem w godzinach od 5.00 do 18.00