WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wniosek zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego oraz wniosek zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące (druki do pobrania na stronie UM Mława Twój Czas wejść w Poradnik Interseanta i następnie w Sprawy Obywatelskie / lub na stanowisku pracy w pok. Nr 1).
UWAGA
Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności
Urząd Miasta w Mławie
06-500 Mława, ul.Henryka Sienkiewicza 1,pok. nr 1 tel. (23) 654 64 4o wew.601
Godziny przyjęć interesantów:
pn-pt w godzinach od 08:00 do 16:00
OSOBY DO KONTAKTU
1. Marzena Szemplińska – podinspektor do spraw ewidencji ludności – pok. Nr 1, tel. (23) 654 64 40 wew.601
2. Marek Stachowicz-inspektor do spraw ewidencji ludności- pok. Nr 1, tel. (23) 654 64 40 wew.601
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
• Niezwłocznie
TRYB ODWOŁAWCZY
• Do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mławy, który wydał decyzję.
PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r., Nr 139, poz.993 z późn. zmianami)
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., Nr 98, poz.1071 z późn. zmianami)
• Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności
i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U. z 2012 r.poz. 1475)
• Ustawa z dnia 13 czerwca 2003r. o cudzoziemcach (Dz.U. z 2003r., Nr 128, poz 1175 z późn. zmianami)