WYDZIAŁ: ORGANIZACYJNY
KARTA INFORMACYJNA PROCEDURY
Przyjęcia interesantów przez Burmistrza Miasta Mława
I. Wymagane wnioski
• Podanie, osobiście lub zgłoszenie telefoniczne
II. Opłaty
• brak
III. Miejsce złożenia dokumentów
• Urząd Miasta ul. Stary Rynek 19 – kancelaria urzędu
(tel. 23 654 36 52 wew. 704, fax. 23 654 36 52, e-mail: infomlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl))
IV. Osoby do kontaktu
• Joanna Łukasik – sekretarka
• nr pokoju 25
(tel. 23 654-33-82 wew. 100, e-mail: sekretariatmlawa [dot] pl (sekretariat[at]mlawa[dot]pl))
V. Termin i sposób załatwienia sprawy
• Zgodnie z zapisem
VI. Tryb odwoławczy
• brak
VII. Godziny pracy
poniedziałek - piątek - 8.00 - 16.00
wtorek - 8.00 - 18.00
• przyjęcia interesantów - poniedziałek 12.00-15.00
VIII. Podstawa Prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami);
- Zarządzenie Nr 164/2011 Burmistrza Miasta Mława z dnia
25 października 2011 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Miasta Mława;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacja zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r. Nr 14, poz. 67 )
X. Uwagi
brak