WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Wniosek o zezwolenie na organizowanie imprezy masowej,
Do wniosku należy dołączyć dokumenty określone ustawą (Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych):
1) opinie właściwych miejscowo komendantów rejonowych Policji i Państwowej Straży Pożarnej i kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego), które muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości ich sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych przez Policję zagrożeniach,
2) opinię właściwego miejscowo państwowego inspektora sanitarnego,
3) graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający:
a) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
b) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
d) informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych, rozmieszczeniu osób na imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów,
4) regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
5) program i regulamin imprezy masowej, ewentualnie terminarz imprez masowych odbywających się według ustalonego terminarza lub według ustalonych zasad wraz z informacją o sposobie udostępnienia ich uczestnikom imprezy masowej,
6) informację o przewidywanej maksymalnej liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, oraz informację określającą stan liczebny, organizację, oznakowanie, wyposażenie i sposób rozmieszczenia służb: porządkowej i informacyjnej; w odniesieniu do służby porządkowej przyjmuje się przelicznik co najmniej 10 porządkowych na 300 osób obecnych na imprezie i co najmniej 1 porządkowy na każde następne 100 osób,
7) wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej,
8) pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy,
9) szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
10) polisę ubezpieczeniową, o której mowa w art. 20,
11) pisemną zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki organizacyjnej lasów państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego, w razie przeprowadzania imprezy na terenach będących w zarządzie tej jednostki.
2. Do wniosku należy ponadto dołączyć informację o powiadomieniu właściwych
ze względu na miejsce na którym ma się odbyć impreza masowa:
1) komendanta oddziału Straży Granicznej, w przypadku przeprowadzania imprez masowych w strefie nadgranicznej,
2) dowódcę Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprez
masowych na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej.
3. Organizator imprezy masowej załącza do wniosku informację o zainstalowanych urządzeniach, o których mowa w art. 15.
OPŁATY
Opłata administracyjna
- za dokonanie wpisu - 82 zł
Opłatę skarbową można dokonać w kasie Urzędu Miasta Mławy lub na konto Urzędu Miasta w Mławie: nr konta 51 8213 0008 2003 0400 9999 0001, Bank Spółdzielczy w Ciechanowie o/ Mława ul. Grzebskiego 6
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat Burmistrza
Urząd Miasta w Mławie
Ul. Stary Rynek 19
Telefon: 0 23 654 33 82
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 10:00 do 18:00
OSOBY DO KONTAKTU
1. Hanna Żbikowska (Inspektor do spraw Działalności Gospodarczej),
pok. nr 16, tel. 023 654 64 43
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
• termin załatwienia: 14 dni
TRYB ODWOŁAWCZY
• Od decyzji przysługuje prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mławy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych - Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 680
UWAGI
- wniosek wraz z załącznikami należy złożyć na 14 dni przed terminem organizacji imprezy masowej,
- decyzję odbiera się w pok. nr 16 (Ewidencja Działalności Gospodarczej)
Wieloosobowe Stanowisko d/s Obsługi Przedsiębiorcy
Zezwolenie na organizowanie imprezy masowej
Podmiot udostępniający informację:
-
Osoba odpowiedzialna za informację:
-
Osoba wprowadzająca informację:
root@npc.pl
Data wytworzenia informacji:
10.12.2007 09:20:03
Data publikacji informacji:
10.12.2007 09:20:03
Data ostatniej modyfikacji:
20.05.2013 15:20:16
Liczba odsłon:
0
Pokaż rejestr zmian
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
20.05.2013 15:20:16 | Cezary Lewandowski | edycja strony |
10.12.2007 09:20:03 | root@npc.pl | strona została dodana |