Zezwolenie na organizowanie imprezy masowej | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zezwolenie na organizowanie imprezy masowej

WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Wniosek o zezwolenie na organizowanie imprezy masowej,

Do wniosku należy dołączyć dokumenty określone ustawą (Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych):

1) opinie właściwych miejscowo komendantów rejonowych Policji i Państwowej Straży Pożarnej i kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego), które muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości ich sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych przez Policję zagrożeniach,
2) opinię właściwego miejscowo państwowego inspektora sanitarnego,
3) graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający:
a) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
b) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
d) informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych, rozmieszczeniu osób na imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów,
4) regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
5) program i regulamin imprezy masowej, ewentualnie terminarz imprez masowych odbywających się według ustalonego terminarza lub według ustalonych zasad wraz z informacją o sposobie udostępnienia ich uczestnikom imprezy masowej,
6) informację o przewidywanej maksymalnej liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, oraz informację określającą stan liczebny, organizację, oznakowanie, wyposażenie i sposób rozmieszczenia służb: porządkowej i informacyjnej; w odniesieniu do służby porządkowej przyjmuje się przelicznik co najmniej 10 porządkowych na 300 osób obecnych na imprezie i co najmniej 1 porządkowy na każde następne 100 osób,
7) wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej,
8) pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy,
9) szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
10) polisę ubezpieczeniową, o której mowa w art. 20,
11) pisemną zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki organizacyjnej lasów państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego, w razie przeprowadzania imprezy na terenach będących w zarządzie tej jednostki.
2. Do wniosku należy ponadto dołączyć informację o powiadomieniu właściwych
ze względu na miejsce na którym ma się odbyć impreza masowa:
1) komendanta oddziału Straży Granicznej, w przypadku przeprowadzania imprez masowych w strefie nadgranicznej,
2) dowódcę Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprez
masowych na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej.
3. Organizator imprezy masowej załącza do wniosku informację o zainstalowanych urządzeniach, o których mowa w art. 15.


OPŁATY
Opłata administracyjna
- za dokonanie wpisu - 82 zł

Opłatę skarbową można dokonać w kasie Urzędu Miasta Mławy lub na konto Urzędu Miasta w Mławie: nr konta 51 8213 0008 2003 0400 9999 0001, Bank Spółdzielczy w Ciechanowie o/ Mława ul. Grzebskiego 6

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat Burmistrza
Urząd Miasta w Mławie
Ul. Stary Rynek 19
Telefon: 0 23 654 33 82
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 10:00 do 18:00

OSOBY DO KONTAKTU
1. Hanna Żbikowska (Inspektor do spraw Działalności Gospodarczej),
pok. nr  16, tel. 023 654 64 43
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
• termin załatwienia: 14 dni

TRYB ODWOŁAWCZY
• Od decyzji przysługuje prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mławy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych - Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 680

UWAGI
- wniosek wraz z załącznikami należy złożyć na 14 dni przed terminem organizacji imprezy masowej,
- decyzję odbiera się w pok. nr  16 (Ewidencja Działalności Gospodarczej)

Wieloosobowe Stanowisko d/s Obsługi Przedsiębiorcy

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 10.12.2007 09:20:03
Data publikacji informacji: 10.12.2007 09:20:03
Data ostatniej modyfikacji: 20.05.2013 15:20:16
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
20.05.2013 15:20:16 Cezary Lewandowski edycja strony
10.12.2007 09:20:03 root@npc.pl strona została dodana