w sprawie
powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. „Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez poprawę retencji i zarządzanie wodami opadowymi” realizowanego na podstawie umowy nr FEPW.02.02-IW.01-0017/23 z dnia 23.05.2024 r. w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Działanie 2.2 Adaptacja do zmian klimatu.
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. „Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez retencję i zarządzanie wodami opadowymi” realizowanego na podstawie umowy nr FEPW.02.02-IW.01-0017/23 z dnia 23.05.2024 r. w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Działanie 2.2 Adaptacja do zmian klimatu, w następującym składzie:
-
Piotr Tomaszewski – Przewodniczący komisji
-
Dariusz Nieznański – Członek komisji
-
Mariusz Łazicki – Członek komisji
-
Patrycja Antosiak – Członek komisji
-
Małgorzata Jakubowska – Członek komisji
-
Krystian Szelkowski – Członek komisji
-
Aneta Malinowska – Sekretarz komisji
§ 2. Pracami każdej z powołanych komisji kieruje Przewodniczący komisji.
§ 3. Komisja przetargowa wypełnia swoje obowiązki na podstawie Zarządzenia Nr 123/2017 Burmistrza Miasta Mława z dnia 25.08.2017 r.
§ 4. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę komisji przetargowej.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.