zmieniające zarządzenie
w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu pn. „Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez poprawę retencji i zarządzanie wodami opadowymi”
dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu
Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027
Priorytet FEPW.02 Energia i klimat
Działanie 2.2. Adaptacja do zmian klimatu
Typ projektu I. Spójne i zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne, kompleksowo dostosowujące miasta do ekstremalnych stanów pogodowych oraz łagodzące efekt miejskich wysp ciepła przez rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury
Na podstawie art. 31 oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 z późn.zm.) Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu nr 145/2024 Burmistrza Miasta Mława z dnia 2 lipca 2024 r. w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu pn. „Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez poprawę retencji i zarządzanie wodami opadowymi” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.02 Energia i klimat, Działanie 2.2 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektu I. Spójne i zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne, kompleksowo dostosowujące miasta do ekstremalnych stanów pogodowych oraz łagodzące efekt miejskich wysp ciepła przez rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury dokonuje się następujących zmian:
1) § 1 otrzymuje brzmienie:
Powołuje się Zespół ds. realizacji projektu pn. „Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez poprawę retencji i zarządzanie wodami opadowymi” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.02 Energia i klimat, Działania 2.2 Adaptacja do zmian klimatu (typ projektów I), zwany dalej Projektem, zgodnie z umową nr FEPW.02.02-IW.01-0017/23 o dofinansowanie Projektu numer FEPW.02.02-IW.01-0017/23 zawartej w dniu 23.05.2024 r. w składzie:
1)Marcin Burchacki - Koordynator Projektu
2)Małgorzata Jakubowska - Specjalista ds. realizacji projektu I
3)Krystian Szelkowski - Specjalista ds. realizacji projektu II
4)Piotr Tomaszewski - Koordynator ds. technicznych
5)Dariusz Nieznański - Specjalista ds. technicznych
6)Aneta Malinowska - Specjalista ds. zamówień publicznych
7)Mariusz Łazicki - Specjalista ds. nasadzeń i zieleni
8)Błażej Suska - Specjalista ds. nasadzeń i zieleni II
9)Wioletta Mikucińska - Specjalista ds. promocji i informacji
10)Anna Sobolewska - Specjalista ds. księgowości
11)Kinga Gawlińska - Specjalista ds. budżetu
12)Justyna Meredyk - Specjalista ds. płac
2) §3 ust 1 otrzymuje brzmienie:
1.Do zadań poszczególnych członków Zespołu należy:
1)Koordynator Projektu – będzie odpowiedzialny za wypełnianie obowiązków wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie projektu, tym samym będzie pełnił nadzór za prawidłową realizacją projektu oraz będzie odpowiedzialny za zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne projektem oraz monitorowanie jego realizacji. Do zadań Koordynatora Projektu należy w szczególności:
a)zwoływanie spotkań zespołu oraz koordynowanie i nadzór nad jego pracą,
b)budżet Projektu – planowanie i zmiany dochodów i wydatków,
c)udział w kontrolach i audytach dotyczących Projektu.
2)Specjalista ds. realizacji projektu I – będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)dokumentację w projekcie: umowy, aneksy, harmonogramy, zarządzenia, uchwały, wnioski o płatność, sprawozdawczość, zadania administracyjne w zespole projektowym,
b)bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą, w tym poprzez system CST2021,
c)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań,
d)archiwizowanie dokumentów związanych z projektem.
3)Specjalista ds. realizacji projektu II – będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)ewaluację, pomiary i monitoring wskaźników produktu i rezultatu projektu,
b)przeprowadzenie zamówień niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych,
c)przygotowanie dokumentacji projektu do archiwizacji,
d)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
4)Koordynator ds. technicznych – będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)zarządzanie techniczne projektem,
b)kierowanie realizacją zamówień w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach projektu,
c)monitorowanie realizacji umów dotyczących prac budowlanych,
d)odbiory techniczne,
e)utrzymanie trwałości projektu (w zakresie robót budowlanych),
f)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
5)Specjalista ds. technicznych - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dla zadań ujętych we wniosku o dofinansowanie związanych z robotami budowalnymi,
b)za rzeczową realizację zadań budowlanych,
c)procedury wynikające z przepisów budowlanych, w tym odbiory.
6)Specjalista ds. zamówień publicznych - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)przeprowadzenie procedur zamówień publicznych podlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)przygotowanie dokumentacji zamówień do archiwizacji,
c)wprowadzanie i aktualizację danych dotyczących zamówień publicznych w systemie CST2021,
d)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
7)Specjalista ds. nasadzeń i zieleni - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)udział w odbiorach zadań realizowanych z zakresu zielono-niebieskiej infrastruktury,
b)utrzymanie trwałości projektu (pielęgnacja i utrzymanie zieleni),
c)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
8) Specjalista ds. nasadzeń i zieleni II - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)opracowanie danych niezbędnych do przeprowadzenia zamówień publicznych dotyczących zielono-niebieskiej infrastruktury,
b)udział w odbiorach zadań realizowanych z zakresu zielono-niebieskiej infrastruktury,
c)udział w opracowywaniu planów związanych z zielono-niebieską infrastrukturą, w tym analiza i wybór odpowiednich rozwiązań technicznych,
d)współpraca z pozostałymi członkami zespołu projektu.
9) Specjalista ds. promocji i informacji - będzie odpowiedzialny w szczególności za prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych opisanych we wniosku o dofinansowanie oraz załącznikach do niego, w szczególności w studium wykonalności oraz załączniku nr 5 Działania informacyjno-promocyjne, w tym:
a)opracowanie i publikację materiałów dotyczących realizacji projektu w mediach społecznościowych i lokalnych portalach internetowych, na stronie www zgodnie z zasadami określonymi w umowie o dofinansowanie,
b)zakup usług związanych z prowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych – zakup tablic informacyjnych, naklejek, usługi przeprowadzenia warsztatów i wykładów autorskich,
c)dokumentowanie prowadzonych działań informacyjnych i promocyjnych,
d)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
10) Specjalista ds. księgowości - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)obsługę księgową projektu w zakresie wydatków zgodnie z treścią umowy o dofinansowanie projektu,
b)przygotowanie zestawień dotyczących wykonania, zaangażowania wydatków,
c)przygotowanie dokumentów finansowych stanowiących załączniki do wniosków o płatność,
d)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
11) Specjalista ds. budżetu - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)obsługę księgową projektu w zakresie dochodów zgodnie z treścią umowy o dofinansowanie projektu,
b)wprowadzenie planów budżetu miasta, WPF do systemu finansowo-księgowego i jego aktualizacja,
c)udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
12) Specjalista ds. płac - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)rozliczanie wydatków osobowych w ramach projektu,
b)obsługę umów cywilnoprawnych w ramach projektu.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorowi Projektu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2025 r.