Zarządzenie Nr 196/2025 Burmistrza Miasta Mława z dnia 10 września 2025 r. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zarządzenie Nr 196/2025 Burmistrza Miasta Mława z dnia 10 września 2025 r.

w sprawie wyznaczenia Koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Mława oraz ustalenia harmonogramu przekazywania materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego Urzędu Miasta Mława

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r., poz. 1153) i § 2 ust. 2 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik
nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji  
i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67) oraz § 10 ust. 2 instrukcji archiwalnej stanowiącej załącznik nr 6 do powyższego rozporządzenia Burmistrz Miasta  Mława zarządza, co następuje:

§ 1. 1. Funkcję Koordynatora czynności kancelaryjnych, zwanego dalej „Koordynatorem” powierza się Pani Monice Szlom.

2. Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

  1. bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, 
    w szczególności w zakresie doboru klas z jednolitego rzeczowego wykazu akt
    do właściwego zakładania i prowadzenia akt spraw oraz załatwiania spraw;

  2. udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu w zakresie wykonywania czynności
    kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwiania spraw w Urzędzie;

  3. współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie zapewnienia właściwego postępowania z dokumentacją;

  4. współpraca z kierownikami wydziałów oraz samodzielnymi stanowiskami pracy
    w zakresie zapewnienia właściwego postępowania z dokumentacją;

  5. informowanie Kierownika Urzędu oraz przełożonych o wszelkich nieprawidłowościach
    i problemach związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych;

  6. podejmowanie innych działań w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwiania spraw.

§ 2. Ustala się harmonogram przekazywania materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego, który stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia. 

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 88/2023 Burmistrza Miasta Mława z dnia 17 maja 2023 roku  
w sprawie wyznaczenia Koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Mława oraz ustalenia harmonogramu przekazywania materiałów archiwalnych dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego Urzędu Miasta Mława.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Anna Marlęga
Osoba wprowadzająca informację: Joanna Łukasik
Data wytworzenia informacji: 17.09.2025 15:17:23
Data publikacji informacji: 17.09.2025 15:14:55
Data ostatniej modyfikacji: 17.09.2025 15:17:23
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
17.09.2025 15:17:23 Joanna Łukasik strona została dodana