w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu pn. „Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez poprawę retencji i zarządzanie wodami opadowymi”
dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu
Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027
Priorytet FEPW.02 Energia i klimat
Działanie 2.2 Adaptacja do zmian klimatu
Typ projektu I. Spójne i zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne, kompleksowo dostosowujące miasta do ekstremalnych stanów pogodowych oraz łagodzące efekt miejskich wysp ciepła przez rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury
Na podstawie art. 31 oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 609 z późn.zm.) Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:
§ 1
Powołuje się Zespół ds. realizacji projektu pn. „Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez poprawę retencji i zarządzanie wodami opadowymi” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.02 Energia i klimat, Działania 2.2 Adaptacja do zmian klimatu (typ projektów I), zwany dalej Projektem, zgodnie z umową nr FEPW.02.02-IW.01-0017/23 o dofinansowanie Projektu numer FEPW.02.02-IW.01-0017/23 zawartej w dniu 23.05.2024 r. w składzie:
1)
Marcin Burchacki - Koordynator Projektu
2)
Małgorzata Jakubowska - Specjalista ds. realizacji projektu I
3)
Krystian Szelkowski - Specjalista ds. realizacji projektu II
4)
Piotr Tomaszewski - Koordynator ds. technicznych
5)
Dariusz Nieznański - Specjalista ds. technicznych
6)
Aneta Malinowska - Specjalista ds. zamówień publicznych
7)
Monika Kucka - Specjalista nasadzeń i zieleni
8)
Wioletta Mikucińska - Specjalista ds. promocji i informacji
9)
Anna Sobolewska - Specjalista ds. księgowości
10)
Kinga Gawlińska - Specjalista ds. budżetu
11)
Justyna Meredyk - Specjalista ds. płac
12)
Wiesław Fiuk – Specjalista ds. umów
§ 2
1.
Zadaniem Zespołu jest skuteczne i terminowe wdrażanie Projektu zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi oraz przepisami prawa polskiego i wspólnotowego, w tym w szczególności umową o dofinansowanie Projektu.
2.
Zespół działa do momentu zakończenia i rozliczenia Projektu, a w zakresie trwałości projektu do zakończenia jego okresu zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie.
§3
1.
Do zadań poszczególnych członków Zespołu należy:
1)
Koordynator Projektu – będzie odpowiedzialny za wypełnianie obowiązków wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie projektu, tym samym będzie pełnił nadzór za prawidłową realizacją projektu oraz będzie odpowiedzialny za zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne projektem oraz monitorowanie jego realizacji. Do zadań Koordynatora Projektu należy w szczególności:
a)
zwoływanie spotkań zespołu oraz koordynowanie i nadzór nad jego pracą,
b)
budżet Projektu – planowanie i zmiany dochodów i wydatków,
c)
udział w kontrolach i audytach dotyczących Projektu.
2)
Specjalista ds. realizacji projektu I – będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
dokumentację w projekcie: umowy, aneksy, harmonogramy, zarządzenia, uchwały, wnioski o płatność, sprawozdawczość, zadania administracyjne w zespole projektowym,
b)
bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą, w tym poprzez system SL2021,
c)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań,
d)
archiwizowanie dokumentów związanych z projektem.
3)
Specjalista ds. realizacji projektu II – będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
ewaluację, pomiary i monitoring wskaźników produktu i rezultatu projektu,
b)
przeprowadzenie zamówień niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych,
c)
przygotowanie dokumentacji projektu do archiwizacji,
d)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
4)
Koordynator ds. technicznych – będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
zarządzanie techniczne projektem,
b)
kierowanie realizacją zamówień w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach projektu,
c)
monitorowanie realizacji umów dotyczących prac budowlanych,
d)
odbiory techniczne,
e)
utrzymanie trwałości projektu (w zakresie robót budowlanych),
f)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
5)
Specjalista ds. technicznych - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dla zadań ujętych we wniosku o dofinansowanie związanych z robotami budowalnymi,
b)
za rzeczową realizację zadań budowlanych,
c)
procedury wynikające z przepisów budowlanych, w tym odbiory.
6)
Specjalista ds. zamówień publicznych - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
przeprowadzenie procedur zamówień publicznych podlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)
przygotowanie dokumentacji zamówień do archiwizacji,
c)
wprowadzanie i aktualizację danych dotyczących zamówień publicznych w systemie SL2021,
d)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
7)
Specjalista ds. nasadzeń i zieleni - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
opracowanie danych niezbędnych do przeprowadzenia zamówień publicznych dotyczących zielono-niebieskiej infrastruktury,
b)
udział w odbiorach zadań realizowanych z zakresu zielono-niebieskiej infrastruktury,
c)
utrzymanie trwałości projektu (pielęgnacja i utrzymanie zieleni),
d)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
8) Specjalista ds. promocji i informacji - będzie odpowiedzialny w szczególności za prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych opisanych we wniosku o dofinansowanie oraz załącznikach do niego, w szczególności w studium wykonalności oraz załączniku nr 5 Działania informacyjno-promocyjne, w tym:
a)
opracowanie i publikację materiałów dotyczących realizacji projektu w mediach społecznościowych i lokalnych portalach internetowych, na stronie www zgodnie z zasadami określonymi w umowie o dofinansowanie,
b)
zakup usług związanych z prowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych – zakup tablic informacyjnych, naklejek, usługi przeprowadzenia warsztatów i wykładów autorskich,
c)
dokumentowanie prowadzonych działań informacyjnych i promocyjnych,
d)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
9) Specjalista ds. księgowości - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
obsługę księgową projektu w zakresie wydatków zgodnie z treścią umowy o dofinansowanie projektu,
b)
przygotowanie zestawień dotyczących wykonania, zaangażowania wydatków,
c)
przygotowanie dokumentów finansowych stanowiących załączniki do wniosków o płatność,
d)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
10) Specjalista ds. budżetu - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
obsługę księgową projektu w zakresie dochodów zgodnie z treścią umowy o dofinansowanie projektu,
b)
wprowadzenie planów budżetu miasta, WPF do systemu finansowo-księgowego i jego aktualizacja,
c)
udział w ewaluacji Projektu oraz kontrolach i audytach dotyczących Projektu w zakresie realizowanych zadań.
11)
Specjalista ds. płac - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
rozliczanie wydatków osobowych w ramach projektu.
12)
Specjalista ds. umów - będzie odpowiedzialny w szczególności za:
a)
obsługę umów cywilnoprawnych w ramach projektu.
§4
Nadzór nad Zespołem ds. realizacji Projektu pełni Burmistrz Miasta Mława.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorowi Projektu.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 145/2024 Burmistrza Miasta Mława z dnia 2 lipca 2024 r.
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację:
Małgorzata Jakubowska
Osoba wprowadzająca informację:
Karolina Krymer
Data wytworzenia informacji:
03.07.2024 13:24:13
Data publikacji informacji:
03.07.2024 13:22:13
Data ostatniej modyfikacji:
03.07.2024 13:24:52
Liczba odsłon:
0
Pokaż rejestr zmian
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
03.07.2024 13:24:52 | Karolina Krymer | edycja strony |
03.07.2024 13:24:13 | Karolina Krymer | strona została dodana |