Realizator: Miejski Dom Kultury w Mławie
Okres realizacji projektu: Lata 2017-2027 (Cyklicznie w każdym roku w lipcu)
Grupa docelowa projektu: Projekt skierowany jest przede wszystkim do przedsiębiorców i mieszkańców podobszaru rewitalizacji nr 2, ale również do pozostałych przedsiębiorców, mieszkańców i odwiedzających miasto.
Opis projektu:
Celami projektu są zwiększenie aktywności gospodarczej w obszarze rewitalizacji poprzez uatrakcyjnienie obszaru rewitalizacji jako miejsca do prowadzenia działalności gospodarczej oraz wsparcie w promocji przedsiębiorców w formie „szerokiej” reklamy Jarmarku św. Wojciecha odbywającego się podczas Dni Mławy.
Projekt realizuje cel nr 2 GPRMM: Podniesienie poziomu aktywności gospodarczej w obszarze rewitalizacji, odpowiadając na zdiagnozowane problemy gospodarcze.
Projekt poprzez realizowane cele jest komplementarny z planowanym do realizacji projektem „Serce Miasta”.
Działania zaplanowane w projekcie [zakres rzeczowy]:
Projekt będzie polegał na promowaniu Jarmarku św. Wojciecha i uczestniczących w nim przedsiębiorców, wystawców poprzez reklamę w środkach masowego przekazu prasie, radiu, internecie, telewizji zarówno lokalnej jak i ogólnopolskiej, zamieszczanie informacji na temat Jarmarku św. Wojciecha w różnego typu wydawnictwach, np.: albumach o mieście, informatorach o regionie. Ważną formą promocji będą publikacje w Internecie, w tym na portalach społecznościowych. Nową formą promocji będzie konkurs na najlepszy produkt Jarmarku Wojciechowego w danym roku. W konkursie będą mogli wziąć udział wystawcy zarówno z Mławy i jak i Ci przyjezdni. Konkurs będzie organizowany dla konkretnej kategorii produktu np. Konkurs na Najlepszy Chleb Jarmarku Wojciechowego, a w roku następnym na inny produkt, tak aby każdego roku przyciągnąć inną grupę wystawców. Takich konkursów zorganizujemy 5, jeden każdego roku. Zwycięzca otrzyma pamiątkowy dyplom oraz nagrody rzeczowe. Na najlepszy produkt będą głosowali uczestnicy Jarmarku. Po zakończonym Jarmarku św. Wojciecha na stronie mdkmlawa.com zostanie umieszczona informacja o przebiegu wydarzenia wraz z fotorelacją i wynikami konkursu.
Zakładane rezultaty:
Rezultatem projektu będzie wzrost przedsiębiorczości w obszarze rewitalizacji, w tym wzrost liczby przedsiębiorców i wzrost liczby podmiotów oferujących swoje wyroby i usługi podczas Jarmarku św. Wojciecha, co zostanie zmierzone wzrostem liczby wystawców podczas jarmarku. Przedsiębiorcy, sprzedający, wystawcy, rzemieślnicy, producenci przede wszystkim z podobszaru rewitalizacji nr 2,
ale i pozostali, podczas imprezy nawiążą biznesowe znajomości, które w przyszłości mogą wesprzeć ich dalszy rozwój.
Finansowanie:
Budżet Miasta Mława: 13 000,00 zł – koszt całkowity na 5 lat
Środki prywatne od sponsorów: 2 000,00 tys. zł – koszt całkowity na 5 lat