„Utworzenie i prowadzenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dostępnego dla mieszkańców na terenie Miasta Mława” | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

„Utworzenie i prowadzenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dostępnego dla mieszkańców na terenie Miasta Mława”

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 10.08.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 4.08.2022 r. - pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego.

Zamawiający informuje o zmianie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 10.08.2022r. oraz   o zmianie terminu związania ofertą.

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznacza 400 000,00zł.

Identyfikator postępowaniu w miniPortalu: cb375bbb-3df9-49c4-b5f5-9683ae0fe99c

Ogłoszenie nr 2022/BZP 00278254/01 z dnia 26-07-2022
2022-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

„Utworzenie i prowadzenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dostępnego dla mieszkańców na terenie Miasta Mława”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 33 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie i prowadzenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dostępnego dla
mieszkańców na terenie Miasta Mława”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef298059-0ce2-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278254/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26 15:43
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020316/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Utworzenie i prowadzenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta
Mława”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym
postępowaniu możliwa jest jedynie za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu miniPortalu, udostępnionego na
stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą których można składać
oferty oraz komunikować się z Zamawiającym, korzystając z następujących formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty oraz formularz do komunikacji.
UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.
2. Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu równoznaczny jest z akceptacją treści:
1) regulaminu korzystania z systemu miniPortal,
2) warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się identyfikatorem postępowania w
miniPortalu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne,
umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:
1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google
Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych
oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z
dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia
Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji, narzędzi
i urządzeń.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GO.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) utworzenie i wyposażenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanego dalej
PSZOK) dostępnego dla mieszkańców na terenie Miasta Mława;
2) prowadzenie PSZOK oraz prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem i umową o udzieleniu zamówienia publicznego,
3) zbieranie w sposób selektywny w PSZOK przekazywanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta
Mława odpadów komunalnych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych z gospodarstw domowych;
4) przekazywanie, w tym załadunek, zebranych odpadów do odbioru i zagospodarowania podmiotowi, z którym
Zamawiający zawrze umowę w tym przedmiocie, na zasadach ustalonych przez Zamawiającego;
5) prowadzenie kampanii informacyjnej dla mieszkańców o zakresie działalności PSZOK,
6) zorganizowanie mobilnego mini PSZOK dostępnego dla mieszkańców miasta.
Szerszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2+ Pc3) najkorzystniejsza oferta otrzyma
100,00 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty wynikające z obliczeń, z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zorganizowanie mobilnego mini PSZOK
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli
Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie (w ramach jednej umowy) lub kilka takich zamówień
równocześnie (w tym samym okresie czasu) i jest to zamówienie/są to zamówienia polegające na utworzeniu i prowadzeniu
Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na rzecz gminy w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy,
a łączna masa odpadów komunalnych objętych tym zamówieniem/tymi zamówieniami wynosi minimum 200 Mg albo
wykonał lub wykonuje zamówienie, w skład przedmiotu którego wchodzi utworzenie i prowadzenie PSZOK na rzecz gminy o
analogicznych parametrach,
b) posiada tytuł prawny do nieruchomości, na której zostanie utworzony PSZOK na okres nie krótszy, niż okres realizacji
zamówienia,
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający określa
warunek posiadania:
a)zezwolenia na zbieranie odpadów na przedmiotowym terenie, wydanego przez właściwy organ,
b)wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.)
- w zakresie dotyczącym rodzaju działalności i rodzaju odpadów objętych niniejszym zamówieniem,
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający określa warunek zawarcia umowy ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł, którą Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy a w
ofercie zobowiąże się do jej zawarcia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
według wzoru, zamieszczonego w Załączniku Nr 9 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na
wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe na spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.
wykaz usług wraz z załączeniem dowodów (referencje, poświadczenia, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz,
którego usługi zostały wykonane) określające, poziom ich wykonania. Wykaz usług zaleca się sporządzić według wzoru,
stanowiącego Załącznik Nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy
złotych 00/10).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale, w postaci elektronicznej.
4. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na
piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy wynikającą z nowelizacji obowiązującego w
Rzeczpospolitej Polskiej prawa w zakresie przedmiotu zamówienia, wpływającą na sposób świadczenia przedmiotu umowy
lub jej cenę, w przypadku gdyby po zakończeniu postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, doszło do
wymienionej zmiany na poziomie ustawy, rozporządzenia do ustawy lub aktów prawa miejscowego, w celu dostosowania
zapisów umowy do aktualnie obowiązującego prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 10:00     2022-08-10 10:00  (zmiana z 02.08.2022r.)
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu (bezpośrednio), odnajdując postępowanie za pomocą
identyfikatora i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na wskazany adres http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-
klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UMMlawa na formularzu do złożenia oferty. Przed zaszyfrowaniem należy ofertę podpisać na
"paczce" lub pliku.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 10:30 2022-08-10 10:30  (zmiana z 02.08.2022r.)
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-01   do 2022-09-08 (zmiana z 02.08.2022r.)
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający stawia wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których
mowa w art. 95 ustawy Pzp w zakresie wykonywanych czynności:
1) przyjmowanie odpadów od właścicieli nieruchomości w PSZOK,
2) przekazywanie zebranych w PSZOK odpadów do odbioru podmiotowi zewnętrznemu,
3) prowadzenie wymaganej dokumentacji w PSZOK,
4) sprawowanie nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy.
2. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których
mowa w art. 94.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
6. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu Wykonawcom.
7. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w całości, bez udziału Podwykonawców.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
Uwagi

Aktualizacja z dnia 10.08.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 4.08.2022 r. - pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego.

Aktualizacja z dnia 24.08.2022 r. - zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Aneta Malinowska
Data wytworzenia informacji: 26.07.2022 15:56:12
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:09:36
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:09:36 admin_vobacom edycja strony
24.08.2022 15:01:06 Krystian Szelkowski edycja strony
10.08.2022 13:58:47 Aneta Malinowska edycja strony
04.08.2022 14:23:22 Aneta Malinowska edycja strony
02.08.2022 13:33:54 Piotr Tomaszewski edycja strony
29.07.2022 09:10:03 Piotr Tomaszewski edycja strony
26.07.2022 15:56:12 Aneta Malinowska strona została dodana