Aktualizacja z dnia 22.12.2022 r. - Otwarcie oferty dodatkowej, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla I części postępowania, postanowienie o umorzeniu II części postępowania;
Aktualizacja z dnia 15.12.2022 r. - Informacja z otwarcia ofert
Aktualizacja z dnia 13.12.2022 r. - formularz oceny ofert.
Aktualizacja z dnia 08.12.2022 r. - .Zmiana terminu składania ofert na dzień 12.12.2022 r. do godziny 12:00, Pytania Zamawiających do postępowania
i odpowiedzi Zamawiającego z dnia 08.12.2022 r., Zamawiający informuje, iż przeznacza na realizację zamówienia w okresie 3 lat (2023 - 2025) kwotę – 462 000,00 zł. .
Aktualizacja z dnia 02.12.2022 r. - Pytania Wykonawców do postępowania i odpowiedzi Zamawiającego.
Ogłoszenie o zamówieniu w BZP nr 2022/BZP 00466162 z dnia 29.11.2022 r.
Identyfikator postępowania w miniPortalu: a6a1c247-6518-4bda-8a47-b85f214acba
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie:
Część nr I:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC/KR, ASS).
Część nr II:
Ubezpieczenie aerocasco statków powietrznych (dronów),
Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z użytkowaniem statków powietrznych,
Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z użytkowaniem statków powietrznych.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Cześć nr: I
główny przedmiot: 66510000-8,
przedmioty dodatkowe: 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66516000-0, 66516100-1, 66514110-0, 66516400-4
Cześć nr: II
główny przedmiot: 66514140-9,
przedmioty dodatkowe: 66516200-2,
- 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach Nr 7 i 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i wykazy ubezpieczanego mienia.
- 4. Zamawiający informuje, że załączniki nr 7 i 8 do SWZ zawierają informacje o charakterze poufnym. W związku z powyższym na podstawie art. 18 ust. 4
w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający udostępni w/w załączniki tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze
stosownym wnioskiem o ich udostępnienie zgodnie ze wzorem wniosku stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. -
-
- Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek o udostępnienie informacji poufnych w sposób opisany w punkcie dotyczącym komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami.
- Wykonawca winien wysłać wniosek o udostępnienie informacji poufnych nie później niż na trzy dni przed terminem składania ofert. Wyżej wymienione załączniki zostaną przesłane wykonawcy niezwłocznie na adres mailowy podany we wniosku o udostępnienie informacji poufnych (załącznik nr 6 do SWZ).
- Informacje poufne zawarte w załącznikach 7 i 8 udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130) - zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
-
-
Otrzymane przez Wykonawców w ten sposób informacje nie mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom i mogą służyć wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
-
-
- Zamawiający zobowiązuję Wykonawców do dołożenia starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich.
- Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawieo działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
-
-
- 5. 1. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych opisanych w ramach części nr I i części nr II.
Oferta winna obejmować wykonanie całości zakresu opisanego w części nr I lub części nr II lub obu zadań. -
Część nr I:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC/KR, ASS).
Część nr II:
Ubezpieczenie aerocasco statków powietrznych (dronów),
Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z użytkowaniem statków powietrznych,
Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z użytkowaniem statków powietrznych.
-
5.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
5.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty równoważnej.
-
5.4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
-
5.5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
5.6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
5.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
-
5.8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały w złotych polskich.
-
5.9. W odniesieniu do art. 94 Ustawy Pzp Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
-
5.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
-
5.11. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których to wymaganiach mowa w art. 95 ustawy PZP. Usługa ubezpieczenia polega na spełnieniu określonego świadczenia pieniężnego w razie zajścia przewidzianego w umowie wypadku, czynności prowadzone przez wykonawcę nie wymagają stałego zaangażowania osób a jedynie jednostkowego wkładu, a tym samym czynności w zakresie realizacji zamówienia nie muszą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
-
5.12. Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 96 Ustawy Pzp, związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia.
-
6.1.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem udzielania ochrony ubezpieczeniowej.
6.2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. czynności ubezpieczeniowych
zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Wykonawca nie może powierzyć innym
podmiotom:- Czynności polegających na zawieraniu umów ubezpieczenia, umów gwarancji ubezpieczeniowych lub zlecaniu ich zawierania uprawnionym pośrednikom ubezpieczeniowym w rozumieniu ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, a także wykonywanie tych umów (zgodnie z art. 4 ust. 7 pkt. 1 ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej) – wykonawca może powierzyć wskazane czynności uprawnionym podmiotom wykonującym czynności agencyjne dla tego wykonawcy;
- Czynności polegających na ustalaniu składek i prowizji należnych z tytułu umów ubezpieczenia, umów gwarancji ubezpieczeniowych, umów reasekuracji (zgodnie z art. 4 ust. 7 pkt. 4 ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej);
- Czynności polegających na ustanawianiu, w drodze czynności cywilnoprawnych, zabezpieczeń rzeczowych lub osobistych, jeżeli są one bezpośrednio związane
z zawieraniem umów ubezpieczenia, umów gwarancji ubezpieczeniowych, umów reasekuracji (zgodnie z art. 4 ust. 7 pkt. 5 ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej).
- 5. 1. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych opisanych w ramach części nr I i części nr II.
- 6.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są znane na etapie składania oferty.
- 6.4. Wskazanie konkretnego rodzaju/zakresu zamówienia, które mają być przekazane podwykonawcom nie wywołuje jednak skutku w postaci obowiązku powierzenia ich wykonania podwykonawcom - Wykonawca ma prawo wykonać je samodzielnie.
- 6.5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
- 6.6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy
- 6.7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi:
36 miesięcy tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r.
Część nr I:
Polisy zostaną wystawione na okres ubezpieczenia:
- dla ubezpieczeń majątkowych: od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r. (trzy okresy roczne),
- dla ubezpieczeń komunikacyjnych trzy okresy liczony indywidualnie dla danego pojazdu
i ryzyka. Okres ubezpieczenia poszczególnych pojazdów został wskazany w załączniku zawierającym wykaz pojazdów (załącznik 8.1D, 8.7D, 8.8D). Wyrównanie ubezpieczeń nastąpi w pierwszym okresie ubezpieczenia.
Część nr II:
Okres ubezpieczenia: od 03.07.2023 r. do 31.12.2025 r. Wyrównanie ubezpieczeń nastąpi w pierwszym okresie ubezpieczenia.
Aktualizacja z dnia 22.12.2022 r. - Otwarcie oferty dodatkowej, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla I części postępowania, postanowienie o umorzeniu II części postępowania;
Aktualizacja z dnia 15.12.2022 r. - Informacja z otwarcia ofert
Aktualizacja z dnia 13.12.2022 r. - formularz oceny ofert.
Aktualizacja z dnia 08.12.2022 r. - Zmiana terminu składania ofert na dzień 12.12.2022 r. do godziny 12:00, Pytania Zamawiających do postępowania
i odpowiedzi Zamawiającego z dnia 08.12.2022 r., Zamawiający informuje, iż przeznacza na realizację zamówienia w okresie 3 lat (2023 - 2025) kwotę – 462 000,00 zł. .
Aktualizacja z dnia 02.12.2022 r. - Pytania Wykonawców do postępowania i odpowiedzi Zamawiającego.