Przebudowa odcinka ul. Platynowej i ul. Szmaragdowej w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Przebudowa odcinka ul. Platynowej i ul. Szmaragdowej w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax 023 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ul. Platynowej i ul. Szmaragdowej w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa odcinka ul. Platynowej i ul. Szmaragdowej w Mławie, która polega na wykonaniu:
a) sieci kanalizacji deszczowej, tj:
rozebrania nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej,mechanicznie - 183,00 m2,
załadunku i wywózce materiałów z rozbiórki nawierzchni i podłoża jezdni - 14,64 m3,
wykopów pod rurociągi - wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 424,79 m3,
wykopów pod studnie rewizyjne i wpusty deszczowe - wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 163,36 m3,
wykopów przy kolizjach - wykonane ręcznie - 153,75 m3,
umocnienia ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi- 1294,18 m2,
załadunku i wywozie zbędnego gruntu - wykonane koparkami z transportem urobku - 358,97 m3
,załadunku gruntu zasypki - wykonane koparką chwytakową - 382,93 m3,
zasypania wykopów - 382,93 m3,
zagęszczania nasypów, ubijanie mechaniczne - 382,93 m3,
podsypki piaskowej pod rurociągi - 48,02 m3,
obsypki i nadsypki - 219,06 m3,
ułożenia kanałów z rur WIPRO żelbetowych - 210,51 m,
ułożenia kanałów z rur WIPRO betonowych - 30,25 m,
ułożenia kanałów z rur PVC - 196,70 m,
ustawienia studni rewizyjnych z kręgów betonowych - 15 szt,
ustawienia studzienek ściekowych ulicznych i podwórzowych - 28 szt,
wykopu pionowego ręcznego dla urządzenia przeciskowego - 11,70 m3,
robót ziemnych koparkami chwytakowymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 9,36 m3,
przecisku o dł. do 50 m metodą wibrową - 91,25 m,
ustawienia studzienki kanalizacyjnej systemu WAVIN - 1 szt,
ustawienia studzienki rewizyjnej z kręgów betonowych - 1 szt,
montażu zasuwy burzowej - 1 szt,
ułożenia kanałów z rur PVC - 4 szt,
wymiany rurociągu wodociągowego z rury PCW - 2 m,
montażu kształtek PVC - 2 szt,
montażu łuków PVC - 4 szt,
wymiany odcinka rury z PE - w 2 miejscach,montażu rur ochronnych na przewody telekomunikacyjne - 5 m,
wymiany odcinków rur stalowych na przyłączach gazowych - w 10 miejscach,

b) sieci kanalizacji sanitarnej, tj:
rozebrania nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej,mechanicznej - 183,00 m2,
załadunku i wywózce materiałów z rozbiórki nawierzchni i podłoża jezdni - 14,64 m3,
wykopów pod rurociągi, wraz z transportem urobku sam. samowyładowczymi - 905,81 m3,
wykopów mechanicznych pod studnie żelbetowe z transportem urobku - 94,60 m3,
wykopów ręcznych przy kolizjach - 133,50 m3,
umocnieniu ścian wykopów - 2173,22 m2,
załadowaniu i wywózce zbędnego urobku z wykopów - 287,71 m3,
załadowaniu i wywózce urobku do wymiany - 283,48 m3,
wywozu zbędnego gruntu - 571,19 m3,
załadunku i przywozie urobku do zasypki - 562,72 m3,
zakupu i przewozie na miejsce robót mat. sypkiego w zamian za grunt wywieziony - 283,48 m3,
zasypania wykopów o ścianach pionowych - 571,19 m3,
zagęszczenia ubijakiem mechanicznym - 846,20 m3,
podłoża pod kanały i obiekty - z materiałów sypkich - 41,89 m3,
obsypki i nadsypki nad rurociąg, ręcznie - 181,28 m3,
montażu trójników PVC - 4 szt,
montażu kanałów z rur PVC - 389,25 m,
ustawienia studzienek kanalizacyjnych systemu WAVIN - 15 szt,
ustawienia studni rewizyjnych - 9 szt,
ustawienia studni rewizyjnych z kręgów betonowych - 6 szt,
wykopów, mechanicznie, pod rurociągi przyłączy - 208,27 m3,
wykonaniu wykopów, ręcznie, przy kolizjach - 94,50 m3,
zabezpieczenia ścian wykopów - 605,54 m2,
załadunku i wywozie zbędnego urobku z wykopów - 113,79 m3,
załadowaniu i przywiezieniu urobku do zasypki - 273,99 m3,
zasypania wykopów o ścianach pionowych - 188,98 m3,
zagęszczenia nasypów ubijakiem mechanicznym 188,98 m3,
wykonaniu z materiałów sypkich podłoża pod kanały i obiekty - 18,32 m3,
wykonaniu obsypki i nadsypki, ręczne - 91,12 m3,
ułożenia kanałów z rur PVC - 212,70 m,
ustawienia studzienek kanalizacyjnych systemy WAVIN - 7 szt,
demontażu włazów na istniejących studniach rewizyjnych, na przykanalikach - 2 szt,
osadzenia w studzienkach włazów żeliwnych - 2 szt,
wymiany odcinków rur PE na kolizyjnych przyłączach wodnych - w 3 miejscach,ułożeniu rur PVC ochronnych 17,0 m,
pogłębienia wykopów pod drenaż z transportem urobku - 50,00 m3,
podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty - 50,00 m3,
ułożenia drenażu z rur z tworzyw sztucznych - 200,00 m,
ustawienia studzienek połączeniowych drenażowych w dnie wykopu - 25 szt,

c) nawierzchni ulicy Platynowej, tj:
robót pomiarowych - 0,194 km,
mechanicznego rozebrania nawierzchni z betonu asfaltowego - 552,50 m2,
mechanicznego wykonania robót ziemnych poprzecznych - 7,50 m3,
robót ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku - 371,20 m3,
regulacji pionowej zaworów wodociągowych i gazowych - 20 szt,
regulacji pionowej studzienek telekomunikacyjnych - 9 szt,
mechanicznego profilowania i zagęszczania dna koryta - 1181 m2,
skropienia podbudowy przed położeniem warstwy wiążącej emulsją asfaltową - 1181 m2
mechanicznego oczyszczenia i skropienia nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej emulsją asfaltową - 1181 m2,
podbudowy z kruszywa łamanego i stabilizowanego cementem - 1603,10 m2,
warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego - 1181 m2,
warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - 1181 m2,
ustawienia pionowych znaków drogowych - 3 szt,
ustawienia krawężników betonowych - 374,60 m,
chodników z kostki brukowej betonowej - 551,00 m2,
ustawienia obrzeży betonowych - 127,00 m,
wjazdów z kostki brukowej betonowej - 209,40 m2,

d) nawierzchni ulicy Szmaragdowej, tj:
robót pomiarowych - 0,201 km,
rozebrania nawierzchni z kostki brukowej na wjazdach i chodniku - 32,00 m2,
robót ziemnych koparkami podsiębiernymi - 399,80 m3,
formowania nasypów z gruntu dostarczonego - 53 m3,
zagęszczenia nasypów ubijakami mechanicznymi - 53,00 m3,
regulacji pionowej studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej oraz zaworów wodociągowych i gazowych - 6 szt,
mechanicznego profilowania i zagęszczania dna koryta - 1322 m2,
skropienia podbudowy przed ułożeniem warstwy wiążącej emulsją asfaltową - 1322 m2,
mechanicznego oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej emulsją asfaltową - 1322 m2,
podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 1322 m2,
podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem pod nawierzchnię z kostki na wjazdach - 78,40 m2
,warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego - 1322 m2,
warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - 1322 m2,
ustawienia pionowych znaków drogowych - 4 szt,
ustawienia krawężników betonowych - 395,40 m,
chodników z kostki brukowej betonowej - 664,00 m2,
ustawienia obrzeży betonowych - 366,00 m,
wjazdów z kostki brukowej betonowej - 78,40 m2,
Wykonawca robót przedstawia projekt organizacji ruchu i dostępu mieszkańców do posesji podczas realizacji zadania. Roboty budowlane realizowane będą w terenie zurbanizowanym, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym. Wykonawca zapewnieni na własny koszt obsługi geodezyjne w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.11.12-3, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 03.09.2008 r., do godz. 1000.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
3) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada - załącznik nr 5;
2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do zamówienia zakresie i wartości) - załącznik nr 6,
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wymagane wykonane minimum 1000 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz 500 m2 nawierzchni z kostki betonowej ), - załącznik nr 3,
5) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIW,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
7) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada załącznik nr 5 do SIWZ,
9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do zamówienia zakresie i wartości) - załącznik nr 6 do SIWZ,
10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 1000m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz 500m2 nawierzchni z kostki betonowej) - załącznik nr 3 do SIWZ,
11) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych),
12) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7 do SIWZ,
13)wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ,
14)przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót,
15)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
16)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
17)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
18) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
19) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
20) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia).
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pok. nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pok. nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Przebudowa odcinka ul. Platynowej i ul. Szmaragdowej w Mławie” złożono jedną ofertę.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

„MARBUD” Marek Jaworski
ul. Warszawska 46/2
06-500 Mława

Cena ofertowa na wykonanie robót budowlanych j.w. wynosi:
cena netto: 1 231 810,76 zł.
cena brutto: 1 502 809,13 zł
(słownie: jeden milion pięćset dwa tysiące osiemset dziewięć 13/100 złotych)

Wybrana oferta w kryteriach: Cena – 100%

uzyskała:
3 x 100 pkt = 300 pkt

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

„MARBUD” Marek Jaworski ul. Warszawska 46/2 06-500 Mława  - 300pkt

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 12.08.2008 14:37:31
Data ostatniej modyfikacji: 12.08.2008 14:37:31
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
12.08.2008 14:37:31 root@npc.pl strona została dodana