"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I" | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I"

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 16.09.2021 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 26.08.2021 r. - informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 25.08.2021 r. - informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 400 000,00 zł.

Identyfikator postępowania na miniPortalu: 7b464238-5421-42ae-8fc2-1b920a975726

Ogłoszenie w BZP nr 2021/BZP 00146136/01
Ogłoszenie z dnia 11.08.2021 r.

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 33 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów
zieleni – etap I"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f427c2-fa9c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146136/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11 15:31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000659/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych
obszarów zieleni – etap I”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy
Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu możliwa jest jedynie za pomocą
środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu miniPortalu, udostępnionego na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą
których można składać oferty oraz komunikować się z Zamawiającym, korzystając z następujących
formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji.
UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się
identyfikatorem postępowania, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Link do
postępowania oraz ID (32 znakowym) postępowania z miniPortalu Zamawiający przekaże
Wykonawcom w dniu zamieszczenia SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:
1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z
kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
3. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie
dostępnych aplikacji, narzędzi i urządzeń.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.20.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości
powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I”.
Zadanie polega na utworzeniu dwóch nowych terenów zielonych na należących do gminy
terenach.
1) W ramach zadania zostaną opracowane dwa, ostatecznie zaakceptowane przez
Zamawiającego, projekty (UWAGA: Wykonawca przygotuje dwie koncepcje projektów dla każdej
z lokalizacji oddzielnie w celu uzgodnienia z Zamawiającym i uwzględni co najmniej dwie
konsultacje w tym zakresie), dla każdej z nw. lokalizacji oddzielnie, a także zostaną wykonane w
nw. lokalizacjach roboty budowlane, w skład których wchodzą: roboty ziemne, wykonanie
trawników na terenie płaskim, dywanowych siewem, nasadzenie drzew liściastych, nasadzenie krzewów liściastych, korowanie powierzchni pod drzewami i krzewami, montaż agrowłókniny ściółkującej.
a) Pierwszy obszar zlokalizowany jest przy ul. Padlewskiego, na działkach o numerach
ewidencyjnych: 11-671, 11-673, 11-674, pozbawionych infrastruktury technicznej. Teren stanowi nieużytek. Obszar ten będzie miał charakter leśno-parkowy, dlatego realizacja zadania będzie skoncentrowana przede wszystkim na nasadzeniach n/w zieleni:
- 150 szt. drzew liściastych:
- 50 szt. krzewów liściastych:
b) Drugi obszar znajduje się w pobliżu ulicy Leszczyńskiego na działkach o numerach ewidencyjnych 10-2/34, 10-25/2, 10-24/1, 10-4550, 10-4551/1, pozbawionych infrastruktury
technicznej. Teren stanowi nieużytek. W ramach zadania nasadzonych zostanie:
- 18 szt. drzew liściastych:
- 1 053 szt. krzewów liściastych:
Teren przy ul. Leszczyńskiego będzie stanowił obszar o charakterze parkowym, do którego
należy dostarczyć i zamontować ławki i kosze na śmieci. Dodatkowo należy dostarczyć i
zamontować tablice edukacyjne nasadzonej flory, z oznaczeniami (logo) podmiotu
dofinansowującego przedmiotowe zadanie. Na części obszaru należy wykonać trawnik,
odgrodzony wysoką zielenią od strony zabudowy mieszkaniowej. W celu przemieszczania się
wykonane zostaną ścieżki o nawierzchni zapewniającej filtrację wody i umożliwiające dostęp dla osób poruszających się na wózkach.
2) Na obydwóch terenach zostaną wykonane trawniki dywanowe siewem, przystosowane do
intensywnego użytkowania.
3) Każda roślina, stanowiąca przedmiot zamówienia powinna mieć tzw. „paszport” tzn.
czworokątną etykietę zawierającą flagę UE i napis „Paszport roślin / Plant Passport” oraz
informacje zgodne z obowiązującymi przepisami.
4) Przed przystąpieniem do robót budowlanych, Wykonawca wykona pomiary geodezyjne na
własny koszt.
a) Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w ilości 2
szt. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z 2 egz. opracowanego projektu,
powykonawczą inwentaryzację dendrologiczną (drzew i krzewów).
5) W czasie trwania robót budowlanych oraz w okresie gwarancyjnym wszelkie zbywające
nadmiary gruntu bądź nieczystości, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na
własny koszt.
6) Zakres czynności związanych z nasadzeniem drzew liściastych:
a) zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego, drzewa formy piennej o pokroju
alejowym, korona z jednym przewodnikiem równomiernie rozgałęziona od wysokości 2,2 m, o
obwodzie na wysokości 1m o obwodzie pnia 12-14 cm, zdrowe, wszystkie drzewa bez
uszkodzeń na korze i pędach, w bryle owiniętej jutą lub siatką z drutu o średnicy min. 40 cm,
b) wyznaczenie miejsc sadzenia wg opracowanego projektu,
c) wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1 m3,
d) wypełnienie wykopanych dołów ziemią ogrodniczą z udziałem co najmniej 15 % gliny,
zawartość materii organicznej 5%, o pH 5,7 – 6,5, o strukturze gruzełkowatej i wolnej od
chwastów trwałych (perz, topinambur, itp.), z dodatkiem hydrożelu i obornika granulowanego
(wg zaleceń producentów), wymagane jest warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń,
e) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania,
f) wykonanie przy każdym drzewie palisady zabezpieczającej skarpę z pali drewnianych o
średnicy 6 cm na długości 1 m po półokręgu, pale na długości ok. 0,5 m impregnowane –
środkami przedłużającymi trwałość drewna ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi
się do gruntu, pale wbite.
g) opalikowanie trzema palikami drewnianymi impregnowanymi – środkami przedłużającymi
trwałość drewna ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm, umocowanie palików listwami poprzecznymi (półwałkami o średnicy 5-6 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa podwójna - dłuższa – na wysokości 20 cm nad gruntem, górna pojedyncza - krótsza),
h) wykonanie miski o powierzchni minimum 1 m2, z zagłębieniem 7 cm poniżej istniejącego
terenu, misa po uzupełnieniu korą powinna pozostawać na poziomie przyległych trawników,
i) ściółkowanie mieloną korą drzew iglastych warstwą gr. 7 cm,
j) wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym,
k) wywóz odpadów,
l) pielęgnacja nasadzonego materiału roślinnego do dnia bezusterkowego odbioru końcowego.
Uwaga! Drzewa muszą posiadać dobrze wykształcony, prosty pojedynczy przewodnik. Korona drzewa równomiernie rozgałęziona z jednym przewodnikiem głównym i równomiernie rozmieszczonymi pędami bocznymi właściwym dla danego gatunku, wyrównanej grubości. Wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm. Drzewa powinny być wolne od szkodników i patogenów. Drzewa ze szkółek, poddane 3-4 krotnemu szkółkowaniu. Wymagane potwierdzenie ilości szkółkowań z dokumentów zakupu materiału roślinnego (posadzonych drzew).
7) Zakres czynności związany z wykonaniem nasadzeń krzewów:
a) wyznaczenie miejsca sadzenia - zgodnie z projektem,
b) przygotowanie gruntu pod rośliny (skupinę), poprzez wykorytowanie całej powierzchni
przeznaczonej na skupiny na głębokość 30 cm,
c) obszary przeznaczone pod nasadzenia uzupełnić 15 cm warstwą ziemią ogrodniczej (z
udziałem co najmniej 15 % gliny, zawartość materii organicznej 5%, o pH 5,7 – 6,5), o strukturze
gruzełkowatej i wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, oset, itp.), z dodatkiem
hydrożelu i obornika granulowanego (wg zaleceń producentów),
d) uzupełnić wykopy ziemią ogrodniczą 5 cm poniżej przyległych terenów, zagęszczając
poszczególne warstwy gruntu wodą,
e) w przygotowane podłoże, poniżej 5 cm od przyległych nawierzchni, posadzić rośliny, a
następnie uzupełnić warstwą kory do wysokości przyległych nawierzchni (ok. 5 cm grubości),
f) wykonać cięcia korygujące z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym,
g) wywieźć odpady.
8) Wykonanie dodatkowych czynności towarzyszących:
a) zorganizowanie we własnym zakresie czasowego miejsca składania urobku, jego wywozu
oraz utylizacji zarówno nadmiaru ziemi, gruzu, roślinności oraz elementów nie nadających się do ponownego wbudowania,
b) koszt usług geodezyjnych z wykonaniem geodezyjnej i dendrologicznej inwentaryzacji
powykonawczej,
c) czynności przygotowawcze, realizowane na koszt Wykonawcy:
- zabezpieczenie placu budowy,
- ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
- przygotowanie tablicy informacyjnej o następującej treści: „Zadanie pn. Poprawa jakości
powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I
realizowane przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach
„Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza i Mikroklimatu MAZOWSZE 2021”w dniach od……………do…………..,
- dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę
energii i wody (oraz inne ewentualnie media),
d) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
- dozór budowy i ochronę mienia,
- zagospodarowanie placu budowy,
- pracę Wykonawcy wykonywaną w dni wolne i po godzinach pracy w dniach roboczych.
- brak oznakowania i konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem i
zabezpieczeniem miejsca prowadzonych robót,
- odpowiedzialność cywilną Wykonawcy wobec osób trzecich za wszelkie zdarzenia wynikłe z jego winy w trakcie realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e) Wykonawca zobowiązany jest :
- odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie,
- zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd pojazdów kołowych,
- przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót,
- prowadzić, w okresie trwania budowy, systematycznych prac porządkowych w rejonie placu
budowy oraz utrzymać pobliskie układy drogowe w rejonie budowy w należytym stanie
technicznym i czystości,
- przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektów
zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych.
- wywieźć na legalne wysypisko, składowisko lub złomowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci,
- nie wpuszczać na plac budowy pracowników firm nie działających na podstawie umów o
podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
- zgłaszać do odbioru elementy ulegające zakryciu. W razie nie dopełnienia tego warunku
2. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odkryć roboty lub wykonać odpowiednie
odkucia, otwory lub odkrywki niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu pierwotnego. W przypadku niewykonania Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania niezbędnych odkrywek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe, staranne i terminowe wykonanie
zadania, uwzględniające utrudnienia związane z sytuacją pandemiczną.
4. W terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu koncepcji projektów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w rozdziale XIX. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT dokumentu SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości na wady fizyczne co do przedmiotu umowy (roboty budowlane)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Szczegóły są opisane w poszczególnych rozdziałach dokumentu SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany nieistotnych treści umowy oraz dokonania zmian, zawartych w §15 PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przygotowaną ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu
(bezpośrednio, bez wymogu pobrania zewnętrznej aplikacji), odnajdując postępowanie za pomocą identyfikatora i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na wskazany adres
http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profi… za pomocą formularza do złożenia oferty, dostępnego na platformie ePuap.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

 

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja z dnia 16.09.2021 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 26.08.2021 r. - informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 25.08.2021 r. - informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Aneta Malinowska
Data wytworzenia informacji: 11.08.2021 15:49:47
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:10:32
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:10:32 admin_vobacom edycja strony
16.09.2021 08:57:08 Aneta Malinowska edycja strony
26.08.2021 12:18:37 Aneta Malinowska edycja strony
25.08.2021 15:45:16 Aneta Malinowska edycja strony
11.08.2021 16:05:34 Aneta Malinowska edycja strony
11.08.2021 15:49:47 Aneta Malinowska strona została dodana