Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora sanitarnego w ul. Wójtostwo w Mławie na odcinku od ul. Żwirki do skrzyżowania z ul. Ks. Piotra Skargi. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora sanitarnego w ul. Wójtostwo w Mławie na odcinku od ul. Żwirki do skrzyżowania z ul. Ks. Piotra Skargi.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

1.        Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla projektu „Budowa kolektora sanitarnego w ul. Wójtostwo w Mławie na odcinku od ul. Żwirki do skrzyżowania z ul. Ks. Piotra Skargi”.

2. Termin wykonania zamówienia

Od dnia podpisania umowy  do dnia zakończenia budowy.

3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

4. Opis sposobu przygotowania ofert.

   - każdy  wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

   - oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.

   - koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

      Burmistrz Miasta Mława

      ul. Stary Rynek 19,

      06-500 Mława

oraz opisana: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora sanitarnego w ul. Wójtostwo w Mławie na odcinku od ul. Żwirki do skrzyżowania
z ul. Ks. Piotra Skargi., nie otwierać przed dniem 08.05.2012 r. godz. 12:00”,                            

    - koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie  zabezpieczone przed ich otwarciem.

Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (załącznik  nr 3 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy - nazwa, adres, zakres rzeczowy i  wartościowy planowany  do realizacji przez podwykonawcę.

      W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą  być spełnione następujące warunki:

1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu  o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika;

3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.

2) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 19 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.05.2012 r. do godz. 12:00.

3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na  wniesienie protestu.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.05.2012r. o godz. 12:30  w siedzibie Zamawiającego:

Stary Rynek 19,

06-500 Mława,

Pokój nr 26

6Kryteria oceny ofert.

 1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

       - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

       - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

       - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2.  Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług  w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek   od towarów  i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

3.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną    ilość punktów.

     Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

a)      Sposób obliczania wartości punktowej kryterium

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

Nazwa kryterium:              cena

Wzór:         najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.

Sposób oceny:            najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów

b)      Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

7. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

Zmiany osobowe

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ

Zmiany organizacji spełniania świadczenia

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

 Nie stanowi zmiany umowy:

- ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

-  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania  do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

 4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy  i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia. 

Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do Formularza oferty.

Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 25.04.2012 09:54:00
Data ostatniej modyfikacji: 25.04.2012 09:56:50
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
25.04.2012 09:56:50 Piotr Tomaszewski edycja strony
25.04.2012 09:55:59 Piotr Tomaszewski edycja strony
25.04.2012 09:54:00 Piotr Tomaszewski strona została dodana