Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora sanitarnego w ul. Wójtostwo w Mławie na odcinku od ul. Żwirki do skrzyżowania z ul. Ks. Piotra Skargi.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla projektu „Budowa kolektora sanitarnego w ul. Wójtostwo w Mławie na odcinku od ul. Żwirki do skrzyżowania z ul. Ks. Piotra Skargi”.
2. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia budowy.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
4. Opis sposobu przygotowania ofert.
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.
- koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Burmistrz Miasta Mława
ul. Stary Rynek 19,
06-500 Mława
oraz opisana: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora sanitarnego w ul. Wójtostwo w Mławie na odcinku od ul. Żwirki do skrzyżowania
z ul. Ks. Piotra Skargi., nie otwierać przed dniem 08.05.2012 r. godz. 12:00”,
- koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (załącznik nr 3 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy - nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika;
3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.
2) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 19 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.05.2012 r. do godz. 12:00.
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.05.2012r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego:
Stary Rynek 19,
06-500 Mława,
Pokój nr 26
6. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
a) Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
b) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
7. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
Zmiany organizacji spełniania świadczenia
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do Formularza oferty.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
25.04.2012 09:56:50 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
25.04.2012 09:55:59 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
25.04.2012 09:54:00 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kolektora-sanitarnego-w-ul