Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 06.03.2017r. - zamieszczenie powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej

Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert

 

Ogłoszenie w BZP nr 25586 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego - usługi


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława” nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach” II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000, ul. Stary Rynek  19, 06-500   Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl), faks 236 543 652.
Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorsk…

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorsk…

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: pisemnie na adres: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława
Numer referencyjny: JRP.271.9.2017.PT

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława w 8 określonych obszarach. Szczegóły dotyczące zakresu pełnionej usługi oraz standardy jakościowe zawarte są we wzorze umowy. Zakres robót nad którym pełnić należy nadzór określony jest w dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, stosuje procedurę odwróconą tj. najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający określa szczegóły wymagań we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 31/12/2018


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 500 mb w ramach jednej realizacji,
- dysponują 2 osobami z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej, 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej oraz 1 osobą z uprawnieniami archeologicznymi


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: nie


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu : tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale.
4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na koncie zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria     Znaczenie
Cena     60
Ilość wizyt kontrolnych na budowach     40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) : tak

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 12:00,

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Dokumentacja techniczna, ze względu na obszerność dostępna jest pod adresem:

https://drive.google.com/open?id=0B-dFHm4QG-5cbjFVNkVhdE5vRXc

 

Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert

Zestawienie złożonych ofert na publicznej sesji otwarcia ofert:

Numer oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Kryterium 1: cena [zł]

Kryterium 2: Ilość wizyt kontrolnych na budowach

 

1

NBQ Sp. z o.o,
ul. Tadeusza Wendy 10C, 70-655 Szczecin

353 010,00

5

2

Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring,
ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława

237 390,00

5

3

MC PROJEKT Marcin Czarnewicz,
ul. Marii Dąbrowskiej 16, 06-400 Ciechanów

116 481,00

5

4

Usługi Projektowo – Wykonawcze Artur Giziński,

ul. J. Słowackiego 13, 06-400 Ciechanów

244 763,85

5

 

Termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały sztywno określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach i nie stanowią kryterium oceny ofert.

Aktualizacja 06.03.2017r. - zamieszczenie powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława

                        reprezentujący Miasto Mława

                        06-500 Mława

                        ul. Stary Rynek 19

informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława,  złożono 4 oferty.

Ofertę najkorzystniejszą złożył wykonawca:

Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring,
ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława

Cena ofertowa brutto: 237 390,00 zł

Zestawienie ofert podlegających ocenie:

Numer oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Ocena ofert w kryterium 1 [cena]

Ocena ofert w kryterium 2 [okres gwarancji]

Łączna ilość punktów

1

NBQ Sp. z o.o,
ul. Tadeusza Wendy 10C,70-655 Szczecin

40,35

40

80,35

2

Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring,
ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława

60,00

40

100

4

Usługi Projektowo – Wykonawcze Artur Giziński,ul. J. Słowackiego 13,
06-400 Ciechanów

58,19

40

98,19

 

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 15.02.2017 07:51:51
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:48:22
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:48:22 admin_vobacom edycja strony
06.03.2017 15:10:43 Piotr Tomaszewski edycja strony
06.03.2017 15:09:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
23.02.2017 13:25:13 Piotr Tomaszewski edycja strony
23.02.2017 13:23:38 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 15:30:06 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 10:46:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 10:32:59 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 07:52:19 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 07:51:51 Piotr Tomaszewski strona została dodana