Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 06.03.2017r. - zamieszczenie powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej

Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert

 

Ogłoszenie w BZP nr 25586 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego - usługi


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława” nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach” II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000, ul. Stary Rynek  19, 06-500   Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail piotr [dot] tomaszewskiat[1]mlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl), faks 236 543 652.
Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorsk…

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorsk…

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: pisemnie na adres: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława
Numer referencyjny: JRP.271.9.2017.PT

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława w 8 określonych obszarach. Szczegóły dotyczące zakresu pełnionej usługi oraz standardy jakościowe zawarte są we wzorze umowy. Zakres robót nad którym pełnić należy nadzór określony jest w dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, stosuje procedurę odwróconą tj. najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający określa szczegóły wymagań we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 31/12/2018


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 500 mb w ramach jednej realizacji,
- dysponują 2 osobami z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej, 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej oraz 1 osobą z uprawnieniami archeologicznymi


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: nie


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu : tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale.
4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na koncie zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria     Znaczenie
Cena     60
Ilość wizyt kontrolnych na budowach     40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) : tak

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 12:00,

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Dokumentacja techniczna, ze względu na obszerność dostępna jest pod adresem:

https://drive.google.com/open?id=0B-dFHm4QG-5cbjFVNkVhdE5vRXc

 

Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert

Zestawienie złożonych ofert na publicznej sesji otwarcia ofert:

Numer oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Kryterium 1: cena [zł]

Kryterium 2: Ilość wizyt kontrolnych na budowach

 

1

NBQ Sp. z o.o,
ul. Tadeusza Wendy 10C, 70-655 Szczecin

353 010,00

5

2

Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring,
ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława

237 390,00

5

3

MC PROJEKT Marcin Czarnewicz,
ul. Marii Dąbrowskiej 16, 06-400 Ciechanów

116 481,00

5

4

Usługi Projektowo – Wykonawcze Artur Giziński,

ul. J. Słowackiego 13, 06-400 Ciechanów

244 763,85

5

 

Termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały sztywno określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach i nie stanowią kryterium oceny ofert.

Aktualizacja 06.03.2017r. - zamieszczenie powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława

                        reprezentujący Miasto Mława

                        06-500 Mława

                        ul. Stary Rynek 19

informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława,  złożono 4 oferty.

Ofertę najkorzystniejszą złożył wykonawca:

Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring,
ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława

Cena ofertowa brutto: 237 390,00 zł

Zestawienie ofert podlegających ocenie:

Numer oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Ocena ofert w kryterium 1 [cena]

Ocena ofert w kryterium 2 [okres gwarancji]

Łączna ilość punktów

1

NBQ Sp. z o.o,
ul. Tadeusza Wendy 10C,70-655 Szczecin

40,35

40

80,35

2

Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring,
ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława

60,00

40

100

4

Usługi Projektowo – Wykonawcze Artur Giziński,ul. J. Słowackiego 13,
06-400 Ciechanów

58,19

40

98,19

 


Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 15.02.2017 07:51:51
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:48:22
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:48:22 admin_vobacom edycja strony
06.03.2017 15:10:43 Piotr Tomaszewski edycja strony
06.03.2017 15:09:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
23.02.2017 13:25:13 Piotr Tomaszewski edycja strony
23.02.2017 13:23:38 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 15:30:06 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 10:46:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 10:32:59 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 07:52:19 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.02.2017 07:51:51 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie