Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą: „Adaptacja klasopracowni na gabinet stomatologiczny w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie”. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą: „Adaptacja klasopracowni na gabinet stomatologiczny w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie”.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 3.07.2020 r. - powiadomienie o wyborze oferty.

Pełnienie  nadzoru  inwestorskiego  na  zadaniu  pod  nazwą:  „Adaptacja  klasopracowni  na  gabinet  stomatologiczny  w  Szkole  Podstawowej  Nr  7  w  Mławie”.

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem  zamówienia  jest  świadczenie  usług, polegających  na  nadzorze  inwestorskim  w  okresie  prowadzonych robót budowlanych oraz a także w okresie gwarancji i  rękojmi  wynoszącym   5  lat, liczonym  od  daty  dokonania  bezusterkowego odbioru  końcowego  zamówienia  na  zadaniu  pn.: „ Adaptacja   klasopracowni   na  gabinet stomatologiczny w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie”.

2. Termin wykonania zamówienia

1) od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 20.08.2020 r.

2) świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót do rozliczenia końcowego inwestycji.

3. Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

1) wymagane osoby nadzorujące z uprawieniami umożliwiającymi nadzór nad realizacja przedmiotowego zadania. W skład zespołu nadzoru wymagane jest aby wchodziły osoby posiadające uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2) Oferty należy przesyłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres: edward [dot] gajuratmlawa [dot] pl (edward[dot]gajur[at]mlawa[dot]pl).

3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

4) Termin składania ofert: do 1.07.2020 r. do godz. 11.00.

5) Informacja w zakresie złożonych ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie na ich składanie i umieszczona zostanie na stronie internetowej.                                                                              

5. Kryteria oceny ofert.

1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

6. Warunki umowy

1) Umowa  w  sprawie  realizacji  zamówienia  publicznego  zawarta  zostanie  z  uwzględnieniem   postanowień  wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

Zmiany osobowe

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami budowlanymi,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.

Zmiany organizacji spełniania świadczenia

- zmiana  zasad   dokonywania  odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.

Zmiany umowy:

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

 

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę.

 

4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w ust. 6 wymagają wzajemnego powiadomienia się stron.

 

 

 

 

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja z dnia 3.07.2020 r. - powiadomienie o wyborze oferty.

Aktualizacja - informacja z otwarcia ofert z dnia 01.07.2020 r.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Edward Gajur
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 23.06.2020 13:44:15
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:12:04
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:12:04 admin_vobacom edycja strony
03.07.2020 14:42:57 Aneta Malinowska edycja strony
01.07.2020 13:00:39 Lidia Gniadek edycja strony
23.06.2020 14:01:35 Andrzej Porzeziński edycja strony
23.06.2020 13:59:11 Andrzej Porzeziński edycja strony
23.06.2020 13:55:27 Andrzej Porzeziński edycja strony
23.06.2020 13:47:10 Andrzej Porzeziński edycja strony
23.06.2020 13:44:15 Andrzej Porzeziński strona została dodana