Opracowanie projektu technicznego Dworca Zintegrowanego w Mławie. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Opracowanie projektu technicznego Dworca Zintegrowanego w Mławie.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego Dworca Zintegrowanego w Mławie.

Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie projektu technicznego Dworca Zintegrowanego w Mławie.

    1.  Przedmiot zamówienia

      1.1 Postanowienia ogólne

      Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego Dworca Zintegrowanego autobusowego i kolejowego w Mławie w tym:

      - opracowanie koncepcji terminala Dworca Zintegrowanego,

      - opracowanie projektu obszaru obsługi komunikacyjnej terminala Dworca Zintegrowanego
      z oświetleniem (w formie LED) i odwodnieniem,

      - określenie granic terenu projektowanego do wydzielenia w celu realizacji Dworca Zintegrowanego,

      - opracowanie projektu tymczasowego ogrzewanego budynku dworca wraz z kompletem przyłączy: elektroenergetycznym, wod-kan., gazowym – jako etapu (budynek tymczasowy będzie istniał do czasu wybudowania budynku galerii handlowej, w którego bryłę zostanie wbudowany terminal Dworca Zintegrowanego),

      Opracowanie powinno być zgodne z projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w środkowej części Miasta Mława między linią kolejową, Osiedlem Książąt Mazowieckich i ul. Henryka Sienkiewicza stanowiącym załącznik do formularza oferty.  Dokumentacja obejmuje teren zlokalizowany w rejonie Osiedla Książąt Mazowieckich,
      ul. Sienkiewicza i realizowanej obecnie Al. Św. Wojciecha położony nadziałkach o nr: 163/1, 163/2164/1, 164/2, 166/1, 166/2, 167/1, 167/2, 168/1, 168/2, 169/1, 169/2, 170, 171/1, 171/2, 172/1, 172/2, 173/1, 173/2, 174/1, 174/2, 175/1, 175/2, 175/3, 176/1, 176/2, 176/3, 177/1, 177/2, 177/3, 178/1, 178/5.

      1.2 Dworzec Zintegrowany będzie się składał z następujących części;

      A) terminala Dworca Zintegrowanego składającego się z:

      I. pomieszczenia dyspozytorskiego dyżurnego ruchu,

      II. pokoju socjalnego dla kierowców, skomunikowanego bezpośrednio z pomieszczeniem dyspozytorskim,

      III. dwóch stanowisk kasowych,

      IV. pomieszczenia techniczno-biurowego,

      V. poczekalni dla pasażerów, skomunikowaną bezpośrednio ze stanowiskami kasowymi,

      VI. sanitariatów w sąsiedztwie poczekalni dla pasażerów.

      B) obszaru obsługi komunikacyjnej terminala Dworca Zintegrowanego, którego częściami będą:

      I. plac manewrowo-parkingowy, składający się z:

      1. 5 zadaszonych stanowisk odjazdowych autobusów,

      2. 1 zadaszonego stanowiska przyjazdowego autobusów,

      3. 5 miejsc postojowych dla autobusów będących w przerwie międzykursowej,

      II. przystanek komunikacji miejskiej,

      III. stanowiska postojowe taxi,

      IV. podjazd samochodów osobowych.

      Terminal Dworca Zintegrowanego powinien zostać zaprojektowany na granicy terenu projektowanego do wydzielenia w taki sposób, aby w przyszłości został wbudowany w bryłę budynku galerii handlowej. Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego umożliwi realizację galerii handlowej na przyległym terenie, położonym na północny wschód od Dworca Zintegrowanego.

      Dworzec Zintegrowany będzie obsługiwany z realizowanej obecnie Al. Św. Wojciecha. Należy zapewnić:

      - włączenie ciągu pieszo rowerowego w sposób określony w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

      - optymalną komunikację pieszą między Dworcem Zintegrowanym a peronami kolejowymi przez schody położone na wiadukcie drogowym na działce nr 179/2,

      - optymalne powiązanie ciągów pieszych wewnątrz terminala Dworca Zintegrowanego
      z projektowaną galerią handlową.

      1.3 W ramach wykonanej dokumentacji należy uwzględnić:

      - wstępnie przyjęte rozwiązania należy przedłożyć w terminie 2 miesięcy od zawarcia umowy
      do konsultacji na zorganizowanej przez Wykonawcę naradzie w siedzibie Miasta Mława,

      - opracowanie kompletu materiałów niezbędnych i złożenie wniosków o decyzje o ustaleniu  lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wymaganej infrastruktury towarzyszącej (oświetlenie, odwodnienie, kanalizacja sanitarna, wodociąg i inne elementy konieczne),

      - uzyskanie warunków przyłączenia niezbędnej infrastruktury dla obsługi Dworca Zintegrowanego.

      1.4 Dokumentacja powinna zawierać:

      Projekt techniczny powinien zawierać:

      1) Projekty budowlane - 4 egz.

      2) Projekty wykonawcze obszaru obsługi komunikacyjnej terminala Dworca Zintegrowanego – 5 egz.

      3) Projekty wykonawcze oświetlenia i odwodnienia  terenu i dworca – 5 egz.

      4) Projekty przyłączy z usunięciem ewentualnych kolizji – 5 egz.

      5) Koncepcję terminala Dworca Zintegrowanego – 4 egz.

      6) Projekt wykonawczy tymczasowego ogrzewanego budynku dworca wraz z kompletem przyłączy: elektroenergetycznym, wod-kan., gazowym – 5 egz.

      7) ZZK inwestycji - 2 egz.

      8) Kosztorys inwestorski – 2 egz.

      9) Przedmiary w formie tradycyjnej i elektronicznej z zapisem w formacie ath. – 2 egz.

      10) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż
      w wersji analogowej i elektronicznej PDF – 2 egz.

      11) Niezbędne uzgodnienia, opinie, warunki odpowiednich instytucji, a więc zainteresowanych właścicieli lub zarządców m.in.: PKP, dróg, wód, urządzeń infrastruktury technicznej i innych obiektów: w  zakresie  wydawania  warunków  do  budowy  zarządzanych  przez nich obiektów oraz
      w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych, a także właściwych jednostek organizacyjnych,  w których kompetencji leży wydawanie opinii, uzgodnień
      i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi.

      W szczególności Wykonawca uzyska:

      • opinie urzędów gmin,
      • opinie organów zarządzających ruchem na drogach (w zależności od potrzeb),
      • warunki techniczne przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury.

      12) Mapy do celów projektowych.

      13) Przygotowanie kompletu dokumentów do wniosków: o decyzję lokalizacji celu publicznego, pozwolenie na budowę, decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych (w przypadku takiej konieczności).

      14) Dokumentację opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej PDF – 2 szt.

        2.    Dokumentacja

          Powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.                          (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

            3.   Termin wykonania zamówienia

              Do dnia 15.12.2017r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie.

                4.   Warunki ubiegania się o zamówienie.

                  O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

                  Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
                  Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
                  Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
                  Data wytworzenia informacji: 11.07.2017 14:34:09
                  Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:39:41
                  Liczba odsłon: 0
                  Pokaż rejestr zmian
                  Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
                  14.12.2023 11:39:41 admin_vobacom edycja strony
                  20.07.2017 15:39:14 Andrzej Porzeziński edycja strony
                  11.07.2017 14:34:09 Andrzej Porzeziński strona została dodana