Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiot zamówienia;
Opracowanie projektu budowy boisk i obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie zgodnie z zakresem rzeczowym
i wytycznymi Inwestora.
- Zakres rzeczowy projektu;
- Budowa boiska o sztucznej nawierzchni z trawy syntetycznej o wym. 60*45 mz drenażem, uwzględnieniem piłkochwytów i bramek o wym. 5*2 m.
Na boisku należy uwzględnić rozmieszczenie w poprzek dwóch boisk o wym. 45*22 m, bramki o wym. 3*2 m (oznaczenie na mapie poglądowej – I). - Budowa trzytorowej bieżni (ok. 3,7 m) o nawierzchni poliuretanowej wokół ww. boiska (oznaczenie na mapie poglądowej – II).
- Budowa czterotorowej bieżni (ok. 5,0 m) dł. 110-115 m o nawierzchni poliuretanowej z zaznaczeniem odcinków 40, 60 i 100 m (oznaczenie
na mapie poglądowej – III). - Budowa boiska wielofunkcyjnego o sztucznej nawierzchni z poliuretanu o wym. 40*20 m z uwzględnieniem linii do piłki ręcznej (oznaczenie
na mapie poglądowej – IV). Na boisku należy uwzględnić rozmieszczenie w poprzek dwóch boisk do piłki koszykowej o wym. 20*15 m - Budowa skoczni do skoku w dal, rozbiegi z dwóch stron o dł. 20 m, szer. 1,2 m o naw. poliuretanowej, zeskok o wym. 7,5*3 m (oznaczenie
na mapie poglądowej – V). - Siłownia plenerowa (oznaczenie na mapie poglądowej – VI).
- Dokumentacja obejmuje projekty branżowe instalacji drenażu boiska głównego i odwodnienia pozostałych obiektów i ciągów komunikacyjnych oraz przebudowy istniejącego oświetlenia na oświetlenie w technologii LED.
- Mała architektura tj.: ławki, kosze na śmieci.
3 . Projekt powinien obejmować
- Opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych
- Komplet wypisów do działek.
- Komplet dokumentów do złożenia wniosku o decyzję lokalizacji celu publicznego i innych koniecznych (w przypadku takiej potrzeby).
- Opracowanie dokumentacji wraz z planem etapowania inwestycji i uzgodnienie projektu z Użytkownikiem i Inwestorem.
- Uzgodnienie lokalizacji wszystkich zaprojektowanych obiektów w ZUD.
- Komplet dokumentów do złożenia wniosku do zgłoszenia robót ew., o decyzję o pozwoleniu na budowę uwzględniającej etapowanie inwestycji
z planem etapowania inwestycji. - Uzyskanie innych wymaganych uzgodnień niezbędnych dla prawidłowego prowadzenia robót i eksploatacji inwestycji.
- Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru przedmiotowych robót oddzielnie dla każdej branży.
- Opracowanie ZZK – 2 egz., przedmiaru robót dla każdej branży po 2 egz. i kosztorysów inwestorskich po 2egz.
- Dokumenty odbiorowe:
- Projekt budowlany ze wszystkimi uzgodnieniami i decyzjami – w 4 egz.
- Projekty wykonawcze ogólnobudowlany i branżowe – 6 egz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz.
- Przedmiar robót – 2 egz.
- Kosztorys inwestorski + ZZK – po 2 egz.
- Wersja elektroniczna (pdf) wszystkich opracowań, przedmiary w formacie ath.
- Dokumentację jednobrzmiącą należy dostarczyć w kompletach, opakowanych każdy oddzielnie, ze spisem zawartości każdego opracowania.
- Oferta powinna określać:
Ryczałtową cenę opracowania projektu wraz ze wszystkimi kosztami wynikającymi z opracowania koncepcji, dokumentacji
i uzyskania pozwolenia na budowę.
Uwagi
Aktualizacja z dnia 25.05.2018 r.- Powiadomienie o wyborze oferty