Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na:
Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu przy ul. Łysa Góra w Mławie
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 koncepcji zagospodarowania terenu przy
ul. Łysa Góra w Mławie uwzględniających przeznaczenie w MPZP. Koncepcje powinny wskazywać na możliwość lokalizacji infrastruktury wykorzystywanej do rekreacji zimowej oraz letniej. W zakres zadania wchodzi wykonanie planów zagospodarowania terenu oraz wizualizacji 3D. Projektant powinien zlokalizować w przestrzeni altany, strefy ćwiczeń na świeżym powietrzu, oświetlenie, elementy infrastruktury do zjazdu na sankach bądź innych pojazdach (materace, pontony) wraz z ogrodzeniem bezpiecznym oraz terenu.
2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień:
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
3. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
-
Ofertę na FORMULARZU OFERTY (załącznik nr 1) wraz z podpisanym oświadczeniem (załącznik nr 4) należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.03.2025 r. do godz. 10.00, wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: piotr [dot] tomaszewski
mlawa [dot] pl (piotr.tomaszewski@mlawa.pl), wskazane jest aby, FORMULARZ OFERTY oraz oświadczenie były załącznikami do e-maila.
-
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
-
Informacja w zakresie złożonych ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie na ich składanie i umieszczona zostanie na BIP.
4. Termin wykonania zamówienia:
-
termin wykonania zamówienia 120 dni od dnia zawarcia umowy.
-
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
-
5. Warunki płatności: Zapłata za prawidłowo wystawioną fakturę/rachunek, nastąpi jednorazowo na podstawie faktury po dokonanym odbiorze końcowym robót budowlanych w terminie 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
a) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
c) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
3) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu będzie równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań, a tym samym zostanie odrzucona.
4) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty, będzie odrzucona.
5) na kompletną ofertę składają się wypełnione i podpisane: formularz oferty (załącznik nr 1) oraz Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4).
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
-
oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
-
oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
-
Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
-
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
-
Cena – 100%
W trakcie oceny każdej ofercie przyznane zostaną punkty dla kryterium cena, według wzoru:
C=(Cmin / Coferta) x 100 pkt.
gdzie:
Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,
Coferta oznacza cenę badanej oferty.
Sposób oceny: za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
8. Warunki ubiegania się o zamówienie:
9. Dodatkowe informacje:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– o czym niezwłocznie informuje Wykonawcę i wyznacza minimalny termin na zgłoszenie sprzeciwu.
3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli:
a) jej treści nie odpowiada treści zapytania ofertowego ze względu na jej niezgodność
z opisem przedmiotu zamówienia,
b) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny,
a) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
b) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
c) została złożona po terminie składania ofert,
d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
4) Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, nie złożył oświadczenia lub złożył oświadczenie i potwierdził, iż zachodzą
w stosunku do niego przesłanki wykluczenia, wskazane we wzorze oświadczenia - załączniku nr 4 lub złożył nieprawdziwe informacje, mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Wydziału merytorycznego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
6) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie postanowi o zwiększeniu kwoty przeznaczonej na udzielenie zamówienia do wysokości najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:
a) przedłużenia terminu realizacji ze względu na uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii,
b) zmiany osobowe:
- zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami.
- zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikająca z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.