1. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie audytu remontowego budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Słowackiego 3 w Mławie.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytu remontowego budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Słowackiego 3 w Mławie.
Analiza ma na celu wskazać aktualny stan elementów zewnętrznych i wewnętrznych budynku m.in.: dachu, ścian zewnętrznych i wewnętrznych pomieszczeń kondygnacji nadziemnych
i piwnic, stolarki okiennej i drzwiowej, stropów, izolacji itd. pod względem prac remontowych koniecznych do przeprowadzenia dla odnowienia budynku oraz jego aktualnej izolacyjności cieplnej i zapotrzebowania energetycznego. W dokumencie należy także przewidzieć propozycje możliwości zmniejszenia kosztów utrzymania poprzez termomodernizację ze zmianą źródła ogrzewania z pieców węglowych na gazowe z możliwością ewentualnego wykorzystania odnawialnych źródeł energii.
Budynek podlega ochronie Konserwatora Zabytków i jest wpisany do rejestru zabytków i ramach zamówienia należy także uzyskać wytyczne konserwatorskie dla proponowanych prac remontowo-izolacyjnych.
Audyt powinien spełniać wymagania umożliwiające ubieganie się o uzyskanie Premii MZG z opcją grantu MZG udzielana przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
3. Audyt remontowy powinien zawierać:
Określenie stanu obecnego obiektu.
Analizę możliwości etapowego i wariantowego wprowadzenia rozwiązań,
Analizy kosztowej (szacunkowego określenia koniecznych do poniesienia nakładów),
Analizy bieżących wydatków w odniesieniu do zaproponowanych rozwiązań,
Analizę możliwości realizacji danych elementów w odniesieniu do obowiązujących przepisów prawa,
Wytyczne konserwatorskie od MWKZ.
Opracowanie powinno obejmować:
Określenie modelu cyfrowego budynku porównującego stan po modernizacji do stanu bieżącego,
Założenia optymalizacyjne w odniesieniu do źródeł ciepła i ogrzewania,
Możliwości wprowadzenia alternatywnych źródeł energii, w tym OZE,
Możliwości wprowadzenia systemów związanych z energią elektryczną (off grid, on grid, magazynu energii itp.),
Dokumenty opracowania należy sporządzić w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
Dokumentacja techniczna powinien zawierać:
1) Analiza remontowa – 3 egz.
2) Inwentaryzacja – 3 egz.
3) Wersja elektroniczna opracowania oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej
z zapisem PDF – 1 szt.
Analiza w swej treści nie może zawierać wskazań na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań równoważnych i jest zobowiązany do określenia w dokumentacji, w jaki sposób tę równoważność wykaże.
Przedmiotowa analiza musi być zgodna z:
- Programem Ochrony Powietrza dla stref w województwie mazowieckim, w którym zostały przekroczone poziomy dopuszczalne i docelowe substancji w powietrzu,
- Uchwałą Antysmogową dla Mazowsza,
- Programem Ograniczania Niskiej Emisji dla Miasta Mława,
- Programem Ochrony Środowiska dla Miasta Mława.
- Gminnym Programem Rewitalizacji.
4. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od podpisania umowy
5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
6. Warunki ubiegania się o zamówienie:
1) Z postępowania wyklucza się wykonawców, o których mowa w §1 ust. 9 Regulaminu procedur udzielania zamówień publicznych stanowiącego załącznik do Zarządzenia
Nr 81/2016 Burmistrza Miasta Mława z dnia 31.05.2016 r.
2) Z postępowania wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 r. poz. 835 z późn. zm.).