Aktualizacja z dnia 9.03.2021 r. - wybór oferty.
Aktualizacja z dnia 19.02.2021 r. – informacja o wycofaniu odwołania.
Zamawiający zawiadamia Wykonawców, iż w dniu 15.02.2021 r. Odwołujący spółka Novago Sp. z o.o. złożyła do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oświadczenie o wycofaniu odwołania, wniesionego w dniu 8.02.2021 r.
Aktualizacja z dnia 10.02.2021 r. - zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 9.02.2021 r. – informacja o odwołaniu do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej „na niezgodną z przepisami ustawy czynność podjętą przez Zamawiającego w Postępowaniu”.
W zakładce „dodatkowe informacje” znajdą Państwo treść przedmiotowego odwołania w formie skanu.
Zamawiający WZYWA Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Aktualizacja z dnia 28.01.2021 r. - zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego:
1. pytań Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego (plik w zakładce „Treść pytań wraz z wyjaśnieniami”),
2. sprostowania – ogłoszenia zmian, przesłanego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 25.01.2021 r. i zarejestrowanego pod numerem wewnętrznym 21-043301-001 (plik w zakładce „Dodatkowe informacje”),
3. dokumentu SIWZ, po dokonanych zmianach w dniu 27.01.2021 r. (plik w zakładce „SIWZ”),
4. zestawienia zmian, dokonanych w dokumencie SIWZ w dniu 27.01.2021 r. (plik w zakładce „SIWZ”), w zakresie: usunięcia zapisów o dopuszczalności formatu plików z rozszerzeniem .rar, terminów otwarcia ofert i związania ofertą, formularza ofertowego, OPZ i wzoru umowy.
Aktualizacja z dnia 30.12.2020 r. - zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego dokumentu SIWZ, JEDZ oraz identyfikatora postępowania.
Identyfikator postępowania znajduje się w postępowaniu zarejestrowanym na stronie miniPortalu, pod numerem ogłoszenia w TED: 2020/S 252-636731. Link: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d7885922-9d42-4a56-b563-012e…;
Ogłoszenie o zamówieniu przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 23.12.2020 r. i zarejestrowane pod numerem wewnętrznym 20-657703-001.
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi
Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Miasto Mława reprezentowane przez Burmistrza Miasta Mława Adres pocztowy: ul. Stary Rynek 19
Miejscowość: Mława
Kod NUTS: PL921 Radomski Kod pocztowy: 06-500 Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Tomaszewski E-mail: piotr [dot] tomaszewskimlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl) Tel.: +48 236543382
Faks: +48 236543652
Adresy internetowe:
Główny adres: www.mlawa.pl
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.mlawa/zamowienia-publiczne
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-u…
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Miasta Mława wraz z prowadzeniem PSZOK oraz dostarczaniem worków
Numer referencyjny: WGO.271.2.2020.EZ
II.1.2) Główny kod CPV
90500000 Usługi związane z odpadami
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie:
1. odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych
położonych na terenie Miasta Mława odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny i odpadów niesegregowanych;
2. prowadzenia i utrzymania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych; 3.zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z
odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), w tym przekazywanie niesegregowanych odpadów komunalnych do instalacji komunalnych 4.dostarczanie worków do odpadów komunalnych selektywnie zbieranych.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami prawa, prawem miejscowym, SIWZ i Umową, w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami. Szczegółowy opis zamówienia jest zawarty w SIWZ.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL922 Ciechanowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Mława
II.2.4) Opis zamówienia:
Pełna nazwa zamówienia: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Miasta Mława, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z określonych nieruchomości położonych
na terenie Miasta Mława, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne wraz z prowadzeniem i utrzymaniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz dostarczaniem worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych”.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
1. odbieranie bezpośrednio od właścicieli nieruchomości wskazanych w SIWZ następujących odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny, zgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Mława:
a) papier,
b) metale,
c) tworzywa sztuczne,
d) odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
e) szkło,
f) bioodpady,
g) meble i inne odpady wielkogabarytowe (wyłącznie w ramach zbiórki mobilnej, 1 raz na pół roku);
2. odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości wskazanych w SIWZ;
3. prowadzenie i utrzymanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w sposób umożliwiający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, zapewniającego przyjmowanie od właścicieli nieruchomości następujących odpadów komunalnych selektywnie zebranych, w sposób zgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Mława:
a) papier,
b) metale,
c) tworzywa sztuczne,
d) odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
e) szkło,
f) bioodpady,
g) odpady niebezpieczne stanowiące odpady komunalne,
h) przeterminowane leki i chemikalia,
i) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
k) zużyte baterie i akumulatory,
l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
ł) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
m) zużyte opony,
n) tekstylia i odzież;
4. zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), w tym przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych
5. dostarczanie worków do odpadów komunalnych selektywnie zbieranych dla właścicieli nieruchomości wskazanych w SIWZ w kolorystyce zgodnej z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 2028 ze zm.) tj.:
a) w kolorze żółtym do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, metali i odpadów opakowaniowych wielomateriałowych,
b) w kolorze niebieskim do gromadzenia odpadów z papieru,
c) w kolorze zielonym do gromadzenia odpadów ze szkła,
d) w kolorze brązowym do gromadzenia bioodpadów.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca odbierze i zagospodaruje cały strumień odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta Mława, wskazanych w SIWZ,
w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich (wymaganych) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami. Szczegóły opisu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/07/2021 Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. tego samego rodzaju co usługi stanowiące przedmiot zamówienia, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP dotychczasowemu Wykonawcy. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej w pełnym zakresie oraz na warunkach w niej określonych.
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Wykonawcy spełniają warunek udziału w postępowaniu jeżeli:
- posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art.9b ustawy z dnia 13 września 1996
r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.), prowadzony przez właściwy organ,
- posiadają wpis do rejestru, o którym mowa w art.49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz.797 ze zm.), w zakresie dotyczącym rodzaju działalności i rodzajów odpadów objętych niniejszym zamówieniem.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawcy spełniają warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiadają polisa OC z sumą gwarancyjną w zakresie ubezpieczenia działalności związanej z wykonywaniem usługi na kwotę co najmniej 300 tys. zł.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zdolność techniczna:
Zamawiający uzna, warunek za spełniony, gdy Wykonawca wskaże następujący potencjał techniczny, przy wykorzystaniu którego będzie realizował zamówienie:
- co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
- co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych;
- co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, przy czym konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady a pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych, a także w narzędzia/urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
- bazę magazynowo – transportową, zlokalizowaną w odległości nie większej, niż 60 km w linii prostej od granic Miasta Mława, spełniającą wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122 ze zm.), wyposażoną w punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy), wypełniając załącznik do niniejszej SIWZ.
Kwalifikacje zawodowe.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum jedno zamówienie (w ramach jednej umowy) lub kilka takich zamówień równocześnie (w tym samym okresie czasu) i jest to zamówienie/są to zamówienia polegające na odbieraniu, transporcie i przekazaniu do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, a łączna masa odpadów komunalnych objętych tym zamówieniem/tymi zamówieniami wynosi minimum 6 000 Mg.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z umową, która stanowi załącznik do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/02/2021 Czas lokalny: 09:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 03/04/2021
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 03/02/2021 Czas lokalny: 10:00 Miejsce:
Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi przez Komisję Przetargową, powołaną Zarządzeniem nr 208/2020 Burmistrza Miasta Mława z dnia 22.12.2020 r. Publiczna sesja otwarcia ofert jest jawna i dostępna będzie w trybie online pod linkiem: https://meetingsemea12.webex.com/meet/piotr.tomaszewski. Sugeruje się korzystanie z wersji przeglądarkowej aplikacji.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
III kwartał 2022 r.
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska
E-mail: odwolaniauzp [dot] gov [dot] pl (odwolania[at]uzp[dot]gov[dot]pl) Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska
E-mail: odwolaniauzp [dot] gov [dot] pl (odwolania[at]uzp[dot]gov[dot]pl) Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Ustawa Prawo zamówień publicznych Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/12/2020
Aktualizacja z dnia 9.03.2021 r. - wybór oferty.
Aktualizacja z dnia 19.02.2021 r. – informacja o wycofaniu odwołania.
Aktualizacja z dnia 10.02.2021 r. - zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 9.02.2021 r. – informacja o odwołaniu do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej „na niezgodną z przepisami ustawy czynność podjętą przez Zamawiającego w Postępowaniu”.
Aktualizacja z dnia 28.01.2021 r. - zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego:
1. pytań Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego (plik w zakładce „Treść pytań wraz z wyjaśnieniami”),
2. sprostowania – ogłoszenia zmian, przesłanego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 25.01.2021 r. i zarejestrowanego pod numerem wewnętrznym 21-043301-001 (plik w zakładce „Dodatkowe informacje”),
3. dokumentu SIWZ, po dokonanych zmianach w dniu 27.01.2021 r. (plik w zakładce „SIWZ”),
4. zestawienia zmian, dokonanych w dokumencie SIWZ w dniu 27.01.2021 r. (plik w zakładce „SIWZ”), w zakresie: usunięcia zapisów o dopuszczalności formatu plików z rozszerzeniem .rar, terminów otwarcia ofert i związania ofertą, formularza ofertowego, OPZ i wzoru umowy.
Aktualizacja z dnia 30.12.2020 r. - zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego dokumentu SIWZ, JEDZ oraz identyfikatora postępowania.