Inwentaryzacja dróg gminnych w wersji elektronicznej, przegląd ulic (roczny stanu technicznego), przegląd mostów (roczny stanu technicznego), aktualizacja/założenie książki obiektów drogowych i mostowych w roku 2024 | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Inwentaryzacja dróg gminnych w wersji elektronicznej, przegląd ulic (roczny stanu technicznego), przegląd mostów (roczny stanu technicznego), aktualizacja/założenie książki obiektów drogowych i mostowych w roku 2024

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 10.10.2024 r. - zestawienie ofert i wybór najkorzystniejszej oferty.

Opis przedmiotu zamówienia

 

Nazwa zadania:

Wykonanie przeglądów okresowych dróg i obiektów mostowych oraz aktualizacja książek dróg gminnych na terenie miasta Mława

 

1. Plan liniowy - inwentaryzacja w korytarzu drogi wraz z pomiarem długości zamieszczenie danych z inwentaryzacji do oprogramowania SIBView Data Edit (możliwość generowania Książki Drogi) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz.U. Nr 67 poz. 582, 583)                       z dnia 16 lutego 2005r.

 

W trakcie inwentaryzacji zebrane zostaną następujące informacje:

●    inwentaryzacja parametrów technicznych drogi:

  • parametry elementów korytarza drogi    
    (lokalizacja, szerokość, długość, powierzchnia i rodzaj nawierzchni)

  • informacje o skrzyżowaniach       
    (lokalizacja, rodzaj, długość, zabezpieczenie/droga)

  • informacje o obiektach mostowych        
    (lokalizacja, rodzaj obiektu)

  • informacje o skrajniach    
    (lokalizacja, rodzaj obiektu, szerokość, wysokość)

  • inwentaryzacja zagospodarowania dróg

  • informacje o zjazdach      
    (lokalizacja, rodzaj, nawierzchnia, szerokość)

  • informacje o obiektach przydrożnych     
    (lokalizacja, rodzaj obiektu)

  • inwentaryzacja wyposażenia dróg

  • informacje o oznakowaniu poziomym    

  • informacje o oznakowaniu pionowym

  • informacje o barierach i ekranach

  • informacje o oświetleniu

  • informacje o sygnalizacji

Inwentaryzacja obejmowała będzie wpisy w kolumnach książki  drogi:

  • tabela 8 - kolumny z zakresu 2-4, 6-30, 32-34 , 36 i 38-40 

  • tabela 9 - kolumny z zakresu 2-4 , 8-13

  • tabela 10 - kolumny z zakresu 2-4, 6-17

Wyniki pomiarów i obliczeń przekazane zostaną w formie bazy danych współpracującej 
z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem.

 

2Aktualizacja posiadanego systemu referencyjnego oraz mapy sieci drogowej obejmująca: 

  • korekty na mapie w przypadku zmiany przebiegu dróg 

  • zmiany nazw ulic, dodanie nowych nazw ulic

  • dodanie nowych odcinków dróg oraz punktów węzłowych 

  • aktualizacja podkładu mapy w postaci warstwy ewidencyjnej

 

Powyższe zmiany należy nanieść na mapie interaktywnej posiadanego przez Zamawiającego programu SIBView 5.

 

3. Wykonanie przeglądów podstawowych dróg i obiektów mostowych zgodnie z art. 62             ust. 1 pkt 1 z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. 

 

 

Okresowa kontrola roczna obejmuje:

  1. ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania jezdni głównych 
    w następującym zakresie:

  • uszkodzenia powierzchniowe: 

- ubytki powierzchniowe, 

- wyboje, w tym zapadnięte studzienki i włazy 

- łaty, 

- wgniecenia w warstwie ścieralnej, 

 

  • odkształcenia nawierzchni: 

- koleiny, 

- garby i przemieszczenia, 

- sfalowania (tarki), 

- zapadnięcia i osiadanie nawierzchni, 

 

  • spękania: 

- połączenia technologiczne, 

- spękania liniowe,

- spękania krawędziowe, 

- spękania poprzeczne, 

- spękania w śladach kół, 

- spękania siatkowe.

 

Wszystkie uszkodzenia klasyfikowane są wg oceny punktowej i określony zostaje stan nawierzchni (bardzo dobry, dobry, ostrzegawczy, zły, bardzo zły) 

 

  1. ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania oraz poprawności montażu  oznakowania,

  2. ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania poboczy utwardzonych 
    i nieutwardzonych,

  3. ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania chodników i ścieżek rowerowych,

  4. ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania skrzyżowań z koleją 
    i liniami tramwajowymi,

  5. ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń bezpieczeństwa ruchu (np. garby),

  6. ocenę odwodnienia ulic.

 

Ocenę stanu nawierzchni jezdni należy wykonać w oparciu o metodę BIKB-IBDM opracowaną 
w Instytucie Badawczym Dróg i Mostów w Warszawie. Dla pozostałych elementów pasa drogowego należy zastosować 3 stopniową skalę oceny (dobry, ostrzegawczy, zły). Ponadto dla każdego odcinka dróg należy opracować zalecenia pokontrolne, stosowne do rodzaju                  i natężenia usterek. 

W celu zobrazowania stanu technicznego elementów pasa drogowego należy wykonać fotorejstrację pasów drogowych dla wszystkich dróg, według następujących warunków:

  • Zdjęcia musza być wykonane kamerą sferycznej, tak aby obejmowały swoim zasięgiem cały pas drogowy wokół pojazdu ( pokrycie 360 stopni),

  • Rozdzielczość zdjęć musi wynosić minimum 12 000 x 6 000 pikseli,

  • Sekwencja zdjęć musi być wykonana z Interwałem nie przekraczającym 5 mb,

 

Dane będące wynikiem ww. prac należy dostarczyć w formie:

  • Aktualizacji planu liniowego w formacie zgodnym z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem SIBView5, 

  • Aktualizacji systemu referencyjnego i mapy sieci drogowej w formacie zgodnym 
    z posiadanym przez zamawiającego SIBView5,

  • Arkuszy przeglądu wygenerowanych z programu Arkusz, w wersji elektronicznej PDF – dla każdej drogi,

  • Protokołów z kontroli okresowej wszystkich elementów pasa drogowego w wersji elektronicznej PDF i papierowej – dla każdej drogi,

  • Wykazu usterek i zaleceń pokontrolnych – w wersji elektronicznej PDF i papierowej,

  • Raportu o stanie dróg (określenie poziomu dekapitalizacji dróg) - w wersji elektronicznej PDF i papierowej,

  • Wpisu do książki drogi prowadzonej w oprogramowaniu SIBView5.

 

Ponadto dane z przeglądów należy udostępnić Zamawiającemu w oprogramowaniu umożliwiającym ich przeglądanie, edycję i wydruk.

Użytkownik musi mieć zapewnioną następującą funkcjonalność:

  • Przeglądania zdjęć z maksimum 4 kamer,

  • Wyboru zdjęć poprzez wskazanie z listy nr drogi/nazwy ulicy i kilometraża,

  • Przeglądania arkuszy oraz protokołów z kontroli poprzez wybranie z listy nr drogi/nazwy ulicy i kilometraża,

  • Przeglądania i edytowania zaleceń pokontrolnych poprzez wybranie z listy                                     nr drogi/nazwy ulicy i kilometraża.

 

Tabelka – zakres prac

 

Lp.

Zakres prac

Ilość

Cena jedn. netto

Wartość netto

Wartość brutto

   
   

1

Aktualizacja książek dróg

12 km

 

 

 

   

2

Aktualizacja systemu referencyjnego 

1 szt.

 

 

 

   

3

Przeglądy roczne dróg

147,62 km

 

 

 

   

4

Przeglądy roczne obiektów mostowych

2 szt.

 

 

 

   
             

Suma:

 

 

   
                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia:

Termin wykonania zamówienia – do dnia 16.12.2024 r.

 

5. Warunki ubiegania się o zamówienie:

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

 

6. Opis sposobu przygotowania ofert:

  1. każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 

2) w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

a) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,

b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,

c) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

3) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania, będzie odrzucona,

4) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod oświadczeniem dotyczącym uwzględnienia przesłanek wykluczenia z art. 4 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach                   w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego na potrzeby niniejszego postępowania, będzie odrzucona.

 

8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 09.10.2024 r. do godz. 10:00 wyłącznie w formie elektronicznej na adres: wiktoria [dot] zakrzewskaatmlawa [dot] pl (wiktoria[dot]zakrzewska[at]mlawa[dot]pl) , wskazane jest, aby FORMULARZ OFERTY był załącznikiem do e-mail.

 

 

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja z dnia 10.10.2024 r. - zestawienie ofert i wybór najkorzystniejszej oferty.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 02.10.2024 13:22:16
Data ostatniej modyfikacji: 10.10.2024 13:17:22
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
10.10.2024 13:17:22 Aneta Malinowska edycja strony
02.10.2024 13:22:16 Piotr Tomaszewski strona została dodana