Dostawa zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Dostawa zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

ZAPROSZENIE

Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na Dostawę  zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”. realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:

30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe

30191000-4 Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

38652100-1 – Projektory

32420000-3 – Urządzenia sieciowe

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”, w szczególności:

  • 1 szt - drukarki wielofunkcyjnej laserowej z kpl. tonerów
  • 3 kpl - zapasowego zestawu tonerów
  • 1 szt - niszczarki do dokumentów;
  • 1 szt - projektora multimedialnego;
  • 1 szt – flipchart;
  • 1 szt - routera wi-fi
  • 10 szt – papier do drukarki (1 opakowanie 500 arkuszy).

2. Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ofertowa.

3. Informacja o wagach punktowych/procentowych przypisanych do kryteriów:

       Cena ofertowa - 100%,

 4. Opis sposobu przyznawania punktacji:

      W trakcie oceny każdej ofercie przyznane zostaną punkty dla kryterium cena, wg wzoru:

C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt.,

gdzie:

Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,

Coferta cenę badanej oferty.

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny

ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

 5. Warunki ubiegania się o zamówienie:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w wymaganym terminie złożą prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2) wraz z uzupełnionym załącznikiem nr 1 (SOPZ).

 6. Termin i sposób składania ofert:

Ofertę należy złożyć na formularzu oferty zgodnym ze wzorem (załącznik nr 2) wraz z załącznikiem nr 1 stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w terminie do 05.12.2019 r. do godz. 10.00

Oferty można składać:

  • osobiście w kancelarii Urzędu Miasta Mława przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława,
  • przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lidia [dot] gniadekatmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl)

Za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.

 7. Termin realizacji zamówienia:

Zestaw urządzeń biurowych wraz z akcesoriami należy dostarczyć do Urzędu Miasta Mława w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.12.2019 r. do godz. 10:00.

8. Informacje w zakresie zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych.

Z postępowania wyklucza się Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo
w zakresie określonym w rozdziale 6.5.2. pkt. 2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia).

9. Warunki istotne zmiany umowy:

Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.

10. Informacja w zakresie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.

11. Informacja w zakresie ofert wariantowych:

Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

12. Informacja o planowanych zamówieniach:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu innych zamówień polegających na powtórzeniu niniejszego zamówienia w okresie 3 lat od jego udzielenia.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, zgodnie z umową powierzenia grantu 6/80/PGP/2018 z dnia 03.09.2018 r.


POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

            Informuję, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego na zadanie pn.: Dostawa zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego” wybrano ofertę firmy:

ARRIS Computer Tomasz Stolarek

ul. Polna 21

24-100 Puławy

 

Wybrany Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:

10 468,69 zł netto

12 876,49 zł brutto.

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

aktualizacja z dnia 06.12.2019 r. - powiadomienie o wyborze oferty

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Lidia Gniadek
Osoba wprowadzająca informację: Lidia Gniadek
Data wytworzenia informacji: 27.11.2019 15:00:14
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:13:44
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:13:44 admin_vobacom edycja strony
06.12.2019 14:14:18 Lidia Gniadek edycja strony
27.11.2019 15:00:14 Lidia Gniadek strona została dodana