Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Lidia Gniadek
Dostawa zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”.
ZAPROSZENIE
Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na Dostawę zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”. realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
30191000-4 Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
38652100-1 – Projektory
32420000-3 – Urządzenia sieciowe
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”, w szczególności:
- 1 szt - drukarki wielofunkcyjnej laserowej z kpl. tonerów
- 3 kpl - zapasowego zestawu tonerów
- 1 szt - niszczarki do dokumentów;
- 1 szt - projektora multimedialnego;
- 1 szt – flipchart;
- 1 szt - routera wi-fi
- 10 szt – papier do drukarki (1 opakowanie 500 arkuszy).
2. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ofertowa.
3. Informacja o wagach punktowych/procentowych przypisanych do kryteriów:
Cena ofertowa - 100%,
4. Opis sposobu przyznawania punktacji:
W trakcie oceny każdej ofercie przyznane zostaną punkty dla kryterium cena, wg wzoru:
C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt.,
gdzie:
Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,
Coferta cenę badanej oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny
ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Warunki ubiegania się o zamówienie:
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w wymaganym terminie złożą prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2) wraz z uzupełnionym załącznikiem nr 1 (SOPZ).
6. Termin i sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty zgodnym ze wzorem (załącznik nr 2) wraz z załącznikiem nr 1 stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w terminie do 05.12.2019 r. do godz. 10.00
Oferty można składać:
- osobiście w kancelarii Urzędu Miasta Mława przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława,
- przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lidia [dot] gniadek[1]mlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl)
Za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
7. Termin realizacji zamówienia:
Zestaw urządzeń biurowych wraz z akcesoriami należy dostarczyć do Urzędu Miasta Mława w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.12.2019 r. do godz. 10:00.
8. Informacje w zakresie zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych.
Z postępowania wyklucza się Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo
w zakresie określonym w rozdziale 6.5.2. pkt. 2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia).
9. Warunki istotne zmiany umowy:
Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
10. Informacja w zakresie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
11. Informacja w zakresie ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
12. Informacja o planowanych zamówieniach:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu innych zamówień polegających na powtórzeniu niniejszego zamówienia w okresie 3 lat od jego udzielenia.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, zgodnie z umową powierzenia grantu 6/80/PGP/2018 z dnia 03.09.2018 r.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Informuję, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego na zadanie pn.: Dostawa zestawu urządzeń biurowych z akcesoriami w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego” wybrano ofertę firmy:
ARRIS Computer Tomasz Stolarek
ul. Polna 21
24-100 Puławy
Wybrany Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:
10 468,69 zł netto
12 876,49 zł brutto.
aktualizacja z dnia 06.12.2019 r. - powiadomienie o wyborze oferty
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:13:44 | admin_vobacom | edycja strony |
06.12.2019 14:14:18 | Lidia Gniadek | edycja strony |
27.11.2019 15:00:14 | Lidia Gniadek | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/dostawa-zestawu-urzadzen-biurowych-z-akcesoriami-w-ramach-projektu