ZAPROSZENIE
Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Zdalna szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego - uzupełnienie”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
30213100-6 Komputery przenośne
48310000-4 Pakiety i oprogramowania do tworzenia dokumentów
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Zdalna szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego”, w szczególności:
8 komputerów przenośnych typu laptop z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem
2. Harmonogram realizacji zamówienia:
zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.07.2020r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółową specyfikację techniczną sprzętu komputerowego zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
• sytuacja finansowa oraz posiadane środki gwarantują należyte wykonanie niniejszej umowy.
• nie jest prowadzone w stosunku do niego postępowanie upadłościowe, likwidacyjne lub układowe oraz wedle jego najlepszej wiedzy nie istnieją żadne okoliczności mogące spowodować wszczęcie takich postępowań.
5. Wymagania dotyczące sposobu przygotowania ofert:
- Oferta musi zostać sporządzona na „Formularzu ofertowym” zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Do Formularza ofertowego (zał. 2) należy dołączyć wypełniony przez Wykonawcę SOPZ (zał. 1), w którym Wykonawca podaje informacje dotyczące oferowanego sprzętu, co stanowi integralną część złożonej oferty.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
- Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP oraz datę sporządzenia.
- Cena oferty musi być przedstawiona w PLN w kwotach brutto.
- Cena oferty winna być ceną, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r., poz. 915) oraz powinna zawierać wszelkie koszty i obciążenia związane z należytym wykonaniem zamówienia. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał podjąć, a wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty w przedmiotowym opisie nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia np. koszty dostarczenia sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
- W formularzu ofertowym Oferent przedstawia cenę netto i brutto za poszczególny asortyment zamówienia oraz termin skrócenia dostawy.
- Podana cena obowiązuje przez cały okres realizacji projektu i nie podlega waloryzacji.
- Formularz ofertowy wraz z załącznikami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione wskazane we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Jeżeli pełnomocnictwo do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
- Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
- Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Organizator postępowania nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
- Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 153 poz. 1503 ze zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa". Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca winien złożyć na „Formularzu Ofertowym". W sytuacji zastrzeżenia części oferty, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć uzasadnienie w kwestii związanej z informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa.
- Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni Zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania.
Złożenie oferty niezgodnie z ww. wymaganiami będzie skutkowało jej odrzuceniem.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty):
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
b) akceptują przedstawione przez Zamawiającego warunki płatności
c) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e) nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub, co do których nie ogłoszono upadłości/ likwidacji;
7. Kryteria oceny ofert:
cena przedmiotu zamówienia – obejmuje cenę wykonania dostawy. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów= 100 pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C= [Cmin/ Coferta) x100 gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową
Cmin – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
Coferta – cena badanej oferty
Cena oferty musi być przedstawiona w PLN w kwotach brutto.
Cena oferty winna być ceną, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r., poz. 915) oraz powinna zawierać wszelkie koszty i obciążenia związane z należytym wykonaniem zamówienia.
Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał podjąć, a wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty w przedmiotowym opisie nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia np. koszty dostarczenia sprzętu komputerowego.
1. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2. Za najkorzystniejszą zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.
3. Zamawiający ma prawo zażądać od oferenta potwierdzenia na prawdziwość składanych oświadczeń dodatkowych dokumentów, które muszą być dostarczone drogą e-mailowa w ciągu 3 dni od wysłania wezwania. W przypadku braku dostarczenia żądanych dokumentów w wyznaczonym terminie zamawiający uzna że oferent nie spełnia kryteriów dostępu.
Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
8. Warunki zmiany umowy:
Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3 dołączony do zapytania ofertowego. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w niżej określony sposób.
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu obowiązków dotyczących przedmiotu zamówienia, w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w jego realizacji.
b) za każdy przypadek nienależytego wykonania umowy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do usunięcia naruszeń, gdy w wyznaczonym terminie naruszenia te nie zostaną usunięte, w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia brutto.
c) W przypadku naliczenia 2 kar umownych Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
d) W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia brutto.
e) Zamawiający jest uprawniony do potrącenia kwoty kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę bez konieczności dodatkowego powiadomienia.
f) Jeżeli wysokość kar umownych nie pokryje poniesionej przez Zamawiającego szkody, przysługuje mu prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
g) Postanowienia niniejszego paragrafu pozostaną w mocy także po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy.
h) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający może rozwiązać umowę w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach
i) Dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy.
9. Istotne postanowienia umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- zmian w zawartej umowie o dofinansowanie,
- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,
- wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
Zamawiający może unieważnić umowę w okresie 7 dni od unieważnienia postępowania na podstawie, którego została podpisana umowa. Unieważnienie postępowania może nastąpić z powodu uchybień proceduralnych lub gdy procedura została przeprowadzona niezgodnie z zapisami niniejszego zapytania.
10. Płatności:
- Warunkiem wypłacenia wynagrodzenia jest pozytywny odbiór przedmiotu umowy potwierdzony protokołem odbioru, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.
- Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone w formie przelewu w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku, wystawionej/go na podstawie protokołu odbioru, o którym mowa w § 6 ust.1 umowy.
- Za termin dokonania zapłaty wynagrodzenia uważany będzie dzień złożenia w banku przez Zamawiającego polecenia przelewu.
11. Składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
12. Składanie ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
13. Forma, termin i miejsce składania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty zgodnym ze wzorem dołączonym do zaproszenia do składania ofert (zał. nr 2) wraz z wypełnionym przez Wykonawcę SOPZ (zał. nr 1), w którym Wykonawca podaje informacje dotyczące oferowanego sprzętu, co stanowi integralną część złożonej oferty:
- w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną na adres e-mail:, wówczas w temacie wiadomości należy wpisać „Oferta w postępowaniu nr SFZ.271.13.2020”
-
Wszystkie oferty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.07.2020r. do godz. 10.00.
Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy mogą wnioskować o wyjaśnienia lub uszczegółowienie dotyczące treści Zapytania ofertowego najpóźniej do 48 godzin przed terminem składania ofert, wysyłając zapytanie na adres mailowy: lidia [dot] gniadekmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl)
14. Zakres wykluczenia z zapytania ofertowego:
Z postępowania wyklucza się wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo w zakresie określonym w rozdziale 6.5.2. pkt. 2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” dołączonym do zaproszenia do składania ofert (załącznik nr 4).
15. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Wytyczne w zakresie kwalifikowalności
Załącznik nr 5 – Informacja RODO
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego (oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń). Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku zmiany treści zapytania podmioty, do których wysłano zapytania ofertowe oraz podmioty, które odpowiedziały na zapytanie do dnia zmiany treści zapytania, otrzymają nową wersję zapytania wraz z wydłużonym okresem składania ofert. Ogłoszenie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub w części, bez względu na jej zawartość cenową i nie zobowiązuje do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najlepszej oferty w przypadku rezygnacji z podpisania umowy przez oferenta, który został wybrany. O miejscu i dokładnym terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Oferenta.
16. Informacje administracyjne:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z „Zasadą konkurencyjności" poprzez:
• upublicznienie zapytania ofertowego tj. umieszczenie go na stronie www (internetowej) beneficjenta;
• wysłanie zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców;
• zebranie i ocenę ofert;
• wybór Wykonawcy;
• sporządzenie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia
• upublicznienie informacji o wyniku postępowania w tożsamy sposób jak zostało dokonane upublicznienie zapytania ofertowego.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego projektu „Zdalna szkoła ". Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi priorytetowej nr I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach zgodnie z umową o powierzenie grantu nr 5691760034 z dnia 15.06.2020 r.
Wybór Wykonawcy
Informuję, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Zdalna szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego - uzupełnienie” wybrano ofertę firmy:
iCOD.pl Sp. z o.o.
ul. Grażyńskiego 51
43-300 Bielsko-Biała
Wybrany Wykonawca uzyskał najwięcej punktów w kryterium cenowym i zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:
13 160,00 zł netto
16 186,80 zł brutto.
Aktualizacja z dnia 03.07.2020 r. - pytanie do przedmiotu zamówienia wraz z odpowiedzią
Aktualizacja z dnia 03.07.2020 r. - pytanie do przedmiotu zamówienia wraz z odpowiedzią (kolejne)
Aktualizacja z dnia 07.07.2020 r. - informacja z wyboru Wykonawcy