Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

ZAPROSZENIE

 

Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu - „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”.

 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:

30213100-6 Komputery przenośne

48310000-4 Pakiety i oprogramowania do tworzenia dokumentów

30236000-2 Różny sprzęt komputerowy

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”, w szczególności:

  • 24 komputerów przenośnych typu laptop z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem
  • 2 wózków do przechowywania i ładowania laptopów

2. Harmonogram realizacji zamówienia:

Zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.05.2019r.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółową specyfikację techniczną sprzętu komputerowego zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący  załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

4. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

  • sytuacja finansowa oraz posiadane środki gwarantują należyte wykonanie niniejszej umowy.
  • nie jest prowadzone w stosunku do niego postępowanie upadłościowe, likwidacyjne lub układowe oraz wedle jego najlepszej wiedzy nie istnieją żadne okoliczności mogące spowodować wszczęcie takich postępowań.

5. Wymagania dotyczące sposobu przygotowania ofert:

1. Oferta musi zostać sporządzona na „Formularzu ofertowym” zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

3. Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP oraz datę sporządzenia.

4. Cena oferty musi być przedstawiona w PLN w kwotach brutto.

5. Cena oferty winna być ceną, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r., poz. 915) oraz powinna zawierać wszelkie koszty i obciążenia związane z należytym wykonaniem zamówienia. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał podjąć, a wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty w przedmiotowym opisie nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia np. koszty dostarczenia sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia opisany jest w  załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

W formularzu ofertowym Oferent przedstawia cenę  netto i brutto za poszczególny asortyment zamówienia oraz termin skrócenia dostawy.

•     Podana cena obowiązuje przez cały okres realizacji projektu i nie podlega waloryzacji.

•     Formularz ofertowy wraz z załącznikami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione wskazane we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Jeżeli pełnomocnictwo do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego,  do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność

•     Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.

•     Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Organizator postępowania nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

•     Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.

•     Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.4.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 153 poz. 1503 ze zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa". Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca winien złożyć na „Formularzu Ofertowym". W sytuacji zastrzeżenia części oferty, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć uzasadnienie w kwestii związanej z informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dotyczącej tajemnicy        przedsiębiorstwa upoważni Zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania.

6. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty):

a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym

b) akceptują przedstawione przez Zamawiającego warunki płatności

c) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

e) nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub, co do których nie ogłoszono upadłości/ likwidacji;

7. Kryteria oceny ofert:

Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów, którymi są:

Kryterium I – cena przedmiotu zamówienia 80% - 80 pkt. (maksymalnie)

Kryterium II – okres gwarancji 20% - 20 pkt. (maksymalnie)

Kryterium I – cena przedmiotu zamówienia – obejmuje cenę wykonania dostawy. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów= 80 pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

C= [Cmin/ Coferta) x 80 gdzie:

C – liczba punktów za cenę ofertową

Cmin – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych

Coferta – cena badanej oferty

Cena oferty musi być przedstawiona w PLN w kwotach brutto.

Cena oferty winna być ceną, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r., poz. 915) oraz powinna zawierać wszelkie koszty i obciążenia związane z należytym wykonaniem zamówienia.

Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał podjąć, a wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty w przedmiotowym opisie nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia np. koszty dostarczenia sprzętu komputerowego.

Kryterium II – okres gwarancji

Za utrzymanie gwarancji na poziomie 24 m-cy – 10 punktów

Za utrzymanie gwarancji na poziomie 36 m-cy – 20 punktów.

Ostateczna ocena ofert to suma punktów z każdego z kryterium: Kryterium I+ Kryterium II

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

Za najkorzystniejszą zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.

Zamawiający ma prawo zażądać od oferenta potwierdzenia na prawdziwość składanych oświadczeń dodatkowych dokumentów, które muszą być dostarczone drogą e-mailowa w ciągu 3 dni od wysłania wezwania. W przypadku braku dostarczenia żądanych dokumentów w wyznaczonym terminie zamawiający uzna że oferent nie spełnia kryteriów dostępu.

Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty. 

8. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3 dołączony do zapytania ofertowego. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w niżej określony sposób.

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a) za zwłokę w wykonaniu obowiązków dotyczących przedmiotu zamówienia, w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w jego realizacji.

b) za każdy przypadek nienależytego wykonania umowy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do usunięcia naruszeń, gdy w wyznaczonym terminie naruszenia te nie zostaną usunięte, w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto.

c) W przypadku naliczenia 2 kar umownych Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

d) W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia brutto.

e) Zamawiający jest uprawniony do potrącenia kwoty kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę bez konieczności dodatkowego powiadomienia.

f) Jeżeli wysokość kar umownych nie pokryje poniesionej przez Zamawiającego szkody, przysługuje mu prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.

g) Postanowienia niniejszego paragrafu pozostaną w mocy także po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy.

h) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający może rozwiązać umowę w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.

i) Dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy.

9. Istotne  postanowienia umowy:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:

• wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;

• wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;

• wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;

• zmiany istotnych regulacji prawnych;

• zmian w zawartej umowie o dofinansowanie,

• gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,

• wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, Zamawiający może unieważnić umowę w okresie 7 dni od unieważnienia postępowania na podstawie, którego została podpisana umowa. Unieważnienie postępowania może nastąpić z powodu uchybień proceduralnych lub gdy procedura została przeprowadzona niezgodnie z zapisami niniejszego zapytania.

10. Płatności:

1. Warunkiem wypłacenia wynagrodzenia jest pozytywny odbiór przedmiotu umowy potwierdzony protokołem odbioru, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.

2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone w formie przelewu w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku, wystawionej/go na podstawie protokołu odbioru, o którym mowa w § 7 ust.1 umowy.

3. Za termin dokonania zapłaty wynagrodzenia uważany będzie dzień złożenia w banku przez Zamawiającego polecenia przelewu.

11. Składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.

12. Składanie ofert wariantowych:

Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

13. Forma, termin i miejsce składania oferty:

Ofertę należy złożyć na formularzu oferty zgodnym ze wzorem dołączonym do zaproszenia do składania ofert (załącznik nr 2):

• w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną na adres e-mail: lidia [dot] gniadekatmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl),  wówczas w temacie wiadomości należy wpisać „Oferta w postępowaniu nr SFZ.271.11.2019”.

• osobiście lub pocztą/kurierem na adres: Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

 Wszystkie oferty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.04.2018r. do godz. 10.00. Wykonawca winien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie oraz powinna być oznakowana następującym tekstem:

„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym i biurowym”  Nie otwierać przed dniem 16.04.2019 r. godz. 10.00

Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy mogą wnioskować o wyjaśnienia lub uszczegółowienie dotyczące treści Zapytania ofertowego najpóźniej do 48 godzin przed terminem składania ofert, wysyłając zapytanie na adres mailowy: lidia [dot] gniadekatmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl)

14. Zakres wykluczenia z zapytania ofertowego:

Z postępowania wyklucza się wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo  w zakresie określonym w rozdziale 6.5.2. pkt. 2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” dołączonym do zaproszenia do składania ofert (załącznik nr 4)

15. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 - Wzór umowy

Załącznik nr 4 – Wytyczne w zakresie kwalifikowalności

16. Informacje administracyjne:

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z „Zasadą konkurencyjności" poprzez:

• upublicznienie zapytania ofertowego tj. umieszczenie go na stronie www (internetowej) beneficjenta;

• umieszczenie ogłoszenia w bazie konkurencyjności;

• wysłanie zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców;

• zebranie i ocenę ofert;

• wybór Wykonawcy;

• sporządzenie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia

• upublicznienie informacji o wyniku postępowania w tożsamy sposób jak zostało dokonane upublicznienie zapytania ofertowego

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, zgodnie z umową powierzenia grantu 6/80/PGP/2018 z dnia 03.09.2018r.

 


Powiadomienie o unieważnieniu postępowania

Nazwa zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego".

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania nr SFZ.272.11.2019 na wykonanie zadania polegającego na Dostawie sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" w wymaganym terminie, do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie ww. zadania.

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986), Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie przedmiotowego zadania.

Unieważnienie postępowania
Uwagi

18.04.2019 r. - Unieważnienie postępowania

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Lidia Gniadek
Osoba wprowadzająca informację: Lidia Gniadek
Data wytworzenia informacji: 08.04.2019 12:11:57
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:14:48
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:14:48 admin_vobacom edycja strony
18.04.2019 14:32:25 Lidia Gniadek edycja strony
08.04.2019 13:26:56 Lidia Gniadek edycja strony
08.04.2019 12:11:57 Lidia Gniadek strona została dodana