Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława – zadania 22, 23 i 24 | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława – zadania 22, 23 i 24

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 28.12.2021 r. - unieważnienie postępowania.

Aktualizacja z dnia 21.12.2021 r. - informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 15.12.2021 r.

1) pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego, zadane w dniach 9-10.12.2021 r. w zakładce: "treść pytań wraz z wyjaśnieniami".

2) kwota jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia to: 10 762 393,00 zł.

Aktualizacja z dnia 8.12.2021 r. - zamieszczenie dokumentacji zamiennej w zakładce "Dodatkowe informacje" o nazwie "Załącznik nr 10 do SWZ zamienne PVC".

Identyfikator postępowania w miniPortalu: 8103e383-c6d2-4f5c-9d0e-8379d4a8eebc

Ogłoszenie w BZP nr 2021/BZP 00301581/01
Ogłoszenie z dnia 06-12-2021 r.

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława – zadania 22, 23 i 24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 33 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława – zadania 22, 23 i 24
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78bf06de-569a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301581/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06 15:42
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000659/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława – zadania 22, 23 i 24
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława” nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach” II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja możliwa jest jedynie za pomocą środków komunik. elektr. przy użyciu miniPortalu na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą których można składać oferty
oraz komunikować się, korzystając z następujących formularzy: do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji.
Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.
Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu równoznaczny jest z akceptacją treści:
- regulaminu korzystania z systemu miniPortal,
- warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem posługuje się identyfikatorem postęp, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Link do postępowania oraz ID (32 znakowym) postęp. z miniPortalu Zamawiający przekaże Wykonawcom w dniu zamieszczenia SWZ na
stronie internet. postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:
1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z
kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego
automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie
Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie
dostępnych aplikacji, narzędzi i urządzeń.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem pozyskanych danych osobowych jest
Urząd Miasta w Mławie, adres siedziby: ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, dane kontaktowe: Tel. 23
654 33 82, e-mail: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony
danych, którym jest: Marcin Kurpiewski, e-mail: idoatmlawa [dot] pl (ido[at]mlawa[dot]pl)
3. Niniejsze zasady obejmują następujące kategorie osób biorące udział w postępowaniu:
a) osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej,
b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą,
c) członkowie organu zarządzającego wykonawcy, będący osobami fizycznymi,
d) pełnomocnicy wykonawców będący osobami fizycznymi.
4. Każdorazowo podczas pozyskiwania danych osobowych zostaną Państwo poinformowani o celu,
podstawie prawnej i okresie przetwarzania danych osobowych;
5. Administrator nie planuje powierzać danych osobowych innym osobom fizycznym czy organizacjom
a także nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych;
6. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia nr WI.271.44.2021;
7. Jeżeli ma zastosowanie, odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
8. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 434 ust. 1 ustawy Pzp, przez czas oznaczony
na jaki jest zawarta umowa;
9. W przypadku zamówień o wartości powyżej 130 000,00 zł, obowiązek podania danych osobowych
bezpośrednio od Wykonawcy o osobie biorącej udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego jako wykonawcy w myśl zasady jawności takiego postępowania jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do Art. 22 RODO;
11. posiadacie Państwo:
a) na podstawie Art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie Art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
c) na podstawie Art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w Art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo,
że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
12. nie przysługuje Państwu:
a. w związku z Art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w Art. 20 RODO;
c. na podstawie Art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja Administratora:
Administrator nie planuje przetwarzać zebranych danych do innych celów, niż powyżej wskazany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.44.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na wykonaniu kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława z
podziałem na zadania:
Zadanie 22: Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicach: Moniuszki, Batorego, Dworcowej,
Łącznej, Ciasnej, Niecałej, Gdyńskiej, LOK, Tęczowej, Niskiej, Żuromińskiej, Ceglanej na
odcinkach ulic:
1) Moniuszki (od skrzyżowania z Dworcową w kierunku na Łomię do końca zabudowań);
2) Batorego na odcinku od skrzyżowania z ul. Moniuszki do wysokości posesji Batorego 22;
3) Dworcowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Moniuszki do skrzyżowania z ul. Żuromińską;
4) Łącznej na odcinku od ul. Moniuszki do końca zabudowań;
5) Niecałej (w celu spięcia z istniejącą siecią);
6) Ciasnej do posesji nr ewid. 1264/2;
7) Gdyńskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Żuromińską do skrzyżowania z ul. LOK;
8) LOK na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdyńską do planowanego pasa obwodnicy zachodniej
Miasta Mława;
9) Tęczowej (odcinek drogi gminnej);
10) Niskiej;
11) Żuromińskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdyńską do planowanego pasa obwodnicy
zachodniej Miasta Mława;
12) Ceglanej;
W zakres wchodzi wykonanie ok. 6 934 km kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w pasie
drogowym, kolektorem tłocznym oraz pompowniami.
Ul. Gdyńska i ul. Żuromińska są drogami wojewódzkimi. Roboty budowlane prowadzone będą
także na terenie będącym w zarządzie PKP.
Zadanie 23: Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Baczyńskiego w Mławie
W zakres wchodzi wykonanie ok 597mb kanalizacji sanitarnej na ul. Baczyńskiego i odcinka Al. Św. Wojciecha.
Zadanie 24: Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Stefana Roweckiego „Grota”
Zadanie dotyczy budowy kanalizacji sanitarnej od obecnie budowanych budynków
wielorodzinnych do istniejącego kolektora w ul. Granicznej (łącznie odcinek ok. 305mb).
3. Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z:
1) zajęcia pasa drogowego oraz kolejowego na czas budowy (nie dotyczy dróg gminnych),
2) doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac,
3) kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku,
4) zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi,
5) opracowanie i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót
budowlanych,
6) wykonania badań szczelności oraz monitoringu wizyjnego sieci,
7) wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania
należytego wykonania robót,
8) kosztów usług geodezyjnych,
9) usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi,
10) koszty związane z wymogami prowadzenia prac na terenie kolejowym (przeszkolenie
pracowników, nadzór PKP);
11) kosztów eksploatacyjnych poniesionych przez Spółki Grupy PKP S.A. z tytułu wprowadzenia
ograniczeń prędkości biegu pociągów lub przerwy w ruchu kolejowym.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa
oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SWZ.
UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy.
Wszelkie roboty towarzyszące, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy.
Zapytania do dokumentacji wskazanej powyżej Wykonawca może przekazać Zamawiającemu w
trybie określonym w art. 284 ustawy Pzp.
UWAGA:
1) Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez
Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiotowych przedmiarach a
są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, Wykonawca winien je wycenić i
uwzględnić w cenie ofertowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2)
najkorzystniejsza oferta otrzyma 100,00 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie podstawowego 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na
wady fizyczne co do przedmiotu umowy (roboty budowlane)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w
tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył roboty budowlane, polegające na budowie sieci
kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 500 mb w ramach jednej realizacji.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 6 w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży podmiotowe środki
dowodowe na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj. wykaz robót budowlanych wraz z
załączeniem dowodów (referencje, poświadczenia, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane) określające, poziom ich wykonania. Wykaz
robót budowlanych zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kosztorysy ofertowe dla zadania 22, 23 i 24,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 100
000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale,
w postaci elektronicznej.
4. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany
w ust. 2
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie
konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy
Pzp).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie
konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie
konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według
wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia są wprowadzone do § 14 Załącznika nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy (PPU)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę Wykonawca składa za pośrednictwem systemu miniPortal.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o
których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
1) Zamawiający wskazuje, iż wymaganiem zatrudnienia na podstawie stosunku pracy objęte są
osoby, wykonujące prace fizyczne przy robotach ziemnych, instalacyjnych i drogowych
(robotnicy budowlani) w szczególności, polegające na wykonaniu wykopów, ułożeniu rur oraz
zasypaniu wykopów, wskazane w § 3 ust. 12 PPU.
2) Szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie
kontroli i sankcje dla Wykonawcy opisane są w § 3 ust. 12 pkt 1-4 PPU.
4. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2.
5. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
8. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu Wykonawcom.
9. Zamawiający nie wymaga wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w niniejszym
zamówieniu.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.

Unieważnienie postępowania
Uwagi

Aktualizacja z dnia 28.12.2021 r. - unieważnienie postępowania.

Aktualizacja z dnia 21.12.2021 r. - informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 15.12.2021 r.

1) pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego, zadane w dniach 9-10.12.2021 r. w zakładce: "treść pytań wraz z wyjaśnieniami".

2) kwota jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia to: 10 762 393,00 zł.

Aktualizacja z dnia 8.12.2021 r. - zamieszczenie dokumentacji zamiennej w zakładce "Dodatkowe informacje" o nazwie "Załącznik nr 10 do SWZ zamienne PVC".

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Aneta Malinowska
Data wytworzenia informacji: 06.12.2021 16:07:52
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:10:32
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:10:32 admin_vobacom edycja strony
28.12.2021 16:01:30 Aneta Malinowska edycja strony
21.12.2021 13:40:17 Aneta Malinowska edycja strony
15.12.2021 14:59:25 Aneta Malinowska edycja strony
08.12.2021 10:29:13 Aneta Malinowska edycja strony
08.12.2021 10:28:26 Aneta Malinowska edycja strony
08.12.2021 10:26:56 Aneta Malinowska edycja strony
06.12.2021 16:07:52 Aneta Malinowska strona została dodana