BURMISTRZ
- Burmistrz Sławomir Kowalewski
-
tel: 23 654 33 82 wew. 100
fax: 23 654 36 52
e-mail: burmistrzmlawa [dot] pl (burmistrz[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Kieruje bieżącymi sprawami Miasta.
- Reprezentuje miasto na zewnątrz.
- Burmistrz Miasta wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
- Burmistrz Miasta wydaje decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, o ile przepisy szczególne nie stanowią inaczej.
- Burmistrz Miasta może upoważnić swoich Zastępców lub innych pracowników Urzędu Miasta do wydawania decyzji administracyjnych, o których mowa w pkt. 4, w imieniu Burmistrza.
- Wydział Organizacyjny prowadzi rejestr upoważnień, o których mowa w pkt. 5.
Oświadczenia majątkowe:
- Oświadczenie majątkowe za rok 2019
- Oświadczenie majątkowe za rok 2018
- Oświadczenie majątkowe - początek kadencji 2018 - 2023
- Oświadczenie majątkowe - Zakończenie kadencji 2014-2018
- Oświadczenie majątkowe za rok 2017
- Oświadczenie majątkowe za rok 2016
- Oświadczenie majątkowe za rok 2015
- Oświadczenie majątkowe koniec kadencji za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe początek kadencji za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe za rok 2013
- Oświadczenie majątkowe za rok 2012
- Oświadczenie majątkowe za rok 2011
- Oświadczenie majątkowe. I za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe. II za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe. III za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe za rok 2009
- Oświadczenie majątkowe za rok 2008
- Oświadczenie majątkowe za rok 2007
- Oświadczenie majątkowe za rok 2006
- Oświadczenie majątkowe za rok 2005
ZASTĘPCA BURMISTRZA
- Zastępca Burmistrza Szymon Zejer
-
telefon: 23 654 33 82
e-mail: szymon [dot] zejermlawa [dot] pl (szymon[dot]zejer[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Sprawuje nadzór merytoryczny nad pracą:
1) Wydział Gospodarki Odpadami WGO,
2) Wydział Oświaty i Polityki Społecznej OS,
3) Wydział Komunikacji Społecznej i Medialnej KSM,Oświadczenia majątkowe:
SEKRETARZ
- Sekretarz Miasta
-
telefon: 23 654 33 82
e-mail:Zakres obowiązków:
- Sprawuje nadzór merytoryczny nad pracą:
1) Wydział Organizacyjny ORG,
2) Wydział Spraw Obywatelskich WSO,
3) Wydział Gospodarki Komunalnej WGK,
4) Urząd Stanu Cywilnego USC.6. Organizacja pracy urzędu i zarządzanie jego zasobami ludzkimi.
Oświadczenia majątkowe:
SKARBNIK
- Skarbnik Miasta Justyna Aptewicz
-
tel: 23 654 36 57 wew. 200
e-mail: justyna [dot] aptewiczmlawa [dot] pl (justyna[dot]aptewicz[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie projektu wieloletniej prognozy finansowej, projektu budżetu miasta oraz nadzór nad jego wykonaniem.
2. Wykonywanie obowiązków Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów.
3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ
- Naczelnik Monika Kucka
-
tel: 23 654 64 38 wew. 310
e-mail: monika [dot] kuckamlawa [dot] pl (monika[dot]kucka[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Główny Specjalista ds. ochrony środowiska Elżbieta Maciejska
-
tel: 23 654 32 96 wew. 300
e-mail: elzbieta [dot] maciejskamlawa [dot] pl (elzbieta[dot]maciejska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Sprawy związane z ochroną środowiska,
2. Sprawy związane z gospodarką komunalną,
3. Sprawy związane z wydawaniem decyzji środowiskowych.
- Podinspektor ds. gospodarki komunalnej Elżbieta Palewska
-
tel: 23 654 64 38 wew. 311
e-mail: elzbieta [dot] palewskamlawa [dot] pl (elzbieta[dot]palewska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Sprawy lokali mieszkalnych z zasobów Miasta Mława
- Podinspektor ds. ochrony środowiska Grzegorz Malon
-
tel: 23 654 32 96 wew. 300
e-mail: grzegorz [dot] malonmlawa [dot] pl (grzegorz[dot]malon[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska
2. Realizacja zadań w zakresie rolnictwa i leśnictwa
3. Realizacja zadań w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjnych Wydziału.
- Podinspektor ds. gospodarki komunalnej Edward Judziak
-
tel: 23 654 32 96 wew. 302
e-mail: edward [dot] judziakmlawa [dot] pl (edward[dot]judziak[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w realizacji zadań w zakresie ochrony środowiska.
- Podinspektor Urszula Perłowska
-
tel: 23 654 32 96 wew. 302
e-mail: urszula [dot] perlowskamlawa [dot] pl (urszula[dot]perlowska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Pomoc administracyjna Beata Barwińska
-
tel: 23 654 32 96 wew. 302
e-mail: beata [dot] barwinska
mlawa [dot] pl (beata[dot]barwinska[at]mlawa[dot]pl)
STRAŻ MIEJSKA
- Komendant Straży Miejskiej Marek Wysocki
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: marek [dot] wysockimlawa [dot] pl (marek[dot]wysocki[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Organizuje i kieruje pracą straży oraz nadzoruje prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców
- Starszy Inspektor SM Włodzimierz Kołakowski
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: wlodzimierz [dot] kolakowskimlawa [dot] pl (wlodzimierz[dot]kolakowski[at]mlawa[dot]pl), strazmiejska
mlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Przyjmuje zgłoszenia od mieszkańców miasta oraz prowadzi czynności wyjaśniające w sprawach popełnienia wykroczeń
- Starszy Inspektor SM Grzegorz Ludwiczak
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Przyjmuje zgłoszenia od mieszkańców miasta oraz prowadzi czynności wyjaśniające w sprawach popełnienia wykroczeń
- Starszy Strażnik Miejski Marcin Zakrzewski
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
- Strażnik Miejski Łukasz Szykowski
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
- Strażnik Miejski Piotr Miałki
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
- Strażnik Miejski Krzysztof Kupiński
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
- Młodszy Strażnik Andrzej Kozłowski
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Padlewskiego 13
Zakres obowiązków:
- Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
- Młodszy referent ds. monitoringu Benedykt Dalka
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Sienkiewicza 2
Zakres obowiązków:
- Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach
- Młodszy referent ds. monitoringu Bogusław Zabielski
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Sienkiewicza 2
Zakres obowiązków:
- Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach
- Młodszy referent ds. monitoringu Zbigniew Kowalski
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Sienkiewicza 2
Zakres obowiązków:
- Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach
- Młodszy referent ds. monitoringu Grzegorz Lipiński
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900
email: strazmiejskamlawa [dot] pl (strazmiejska[at]mlawa[dot]pl)
Adres: ul. Sienkiewicza 2
Zakres obowiązków:
- Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach
AUDYTOR WEWNĘTRZNY
- Audytor Wewnętrzny Janusz Szymanik
-
tel: 23 654 33 82 wew. 105
e-mail: janusz [dot] szymanikmlawa [dot] pl (janusz[dot]szymanik[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie działalności niezależnie i obiektywnie, której celem jest wspieranie Burmistrza Miasta Mława w realizacji celów i zadań poprzez systematyczną ocenę kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Mława jak również w jednostkach organizacyjnych Miasta Mława oraz czynności doradcze.
- Audytor wewnętrzny współpracuje z Radcą Prawnym oraz kontrolą zewnętrzną.
INSPEKTORAT ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, SPRAW OBRONNYCH I OBRONY CYWILNEJ
- Inspektor, Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych Andrzej Fafiński
-
tel: 23 654 33 82 wew. 106
e-mail: andrzej [dot] fafinskimlawa [dot] pl (andrzej[dot]fafinski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Planowanie, realizacja i koordynacja przedsięwzięć zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej.
- Ochrona ludności przed zagrożeniami czasu pokoju i wojny.
- Koordynacja działań Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
- Współdziałanie w zwalczaniu klęsk żywiołowych i nadzwyczajnych zagrożeń.
- Ochrona informacji niejawnej.
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ARCHITEKTURY - ARCHITEKT MIEJSKI
- Główny specjalista architekt Krzysztof Zakrzewski
-
tel: 23 654 64 42 wew. 503
e-mail: krzysztof [dot] zakrzewskimlawa [dot] pl (krzysztof[dot]zakrzewski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Bieżąca analiza skutków realizacji i ocena aktualności planów zagospodarowania przestrzennego,
- Uzgadnianie i opiniowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w obszarze miasta Mława,
- Prowadzenie spraw w zakresie prac konserwatorskich, w tym interwencyjnych, badawczych i dokumentacyjnych finansowanych z budżetu Miasta,
- Nadzór merytoryczny nad pracami konserwatorskimi prowadzonymi przez jednostki organizacyjne Miasta,
- Wspomaganie koncepcyjne i projektowe inwestycji komunalnych w zakresie architektury i urbanistyki,
- Nadzorowanie architektoniczne realizacji inwestycji komunalnych oraz nadzorowanie utrzymania obiektów i terenów publicznych w zakresie architektury,
- Uzgadnianie lokalizacji, warunków zabudowy i projektów architektonicznych istotnych dla Miasta inwestycji,
- Inspirowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
- Prowadzenie ewidencji dóbr kultury niewpisanych do rejestru zabytków.
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I MEDIALNEJ
- Naczelnik, Rzecznik Prasowy Magdalena Grzywacz
-
tel: 23 654 36 58 wew. 103
e-mail: magdalena [dot] grzywaczmlawa [dot] pl (magdalena[dot]grzywacz[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Kontakty z mediami.
- Koordynowanie przepływu informacji przekazywanych środkom masowego przekazu przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska Urzędu.
- Realizowanie polityki informacyjnej Miasta.
- Tworzenie pozytywnego wizerunku Miasta, troska o obecność Miasta i tematyki z nim związanej na łamach mediów.
- Organizowanie konferencji prasowych
- Pomoc administracyjna Krzysztof Napierski
-
tel: 23 654 36 58 wew. 104
e-mail: krzysztof [dot] napierskimlawa [dot] pl (krzysztof[dot]napierski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w przygotowywaniu informacji prasowych
2. Prasowa obsługa imprez miejskich
3. Ścisła współpraca z Rzecznikiem Prasowym Urzędu Miasta Mława - Pomoc administracyjna Kamil Przytulski
-
tel: 23 654 36 58 wew. 104
e-mail: kamil [dot] przytulskimlawa [dot] pl (kamil[dot]przytulski[at]mlawa[dot]pl)
WYDZIAŁ OŚWIATY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
- Naczelnik Magdalena Staszewska
-
ul. Padlewskiego 13,
tel: 23 654 56 38 wew. 410
e-mail: magdalena [dot] staszewskamlawa [dot] pl (magdalena[dot]staszewska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Nadzór i koordynowanie spraw związanych z pracą wydziału.
2. Nadzór i prowadzenie spraw związanych z organizacją publicznych jednostek oświatowych oraz przygotowanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych
3. Prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego i oceny pracy dyrektora
4. Prowadzenie i koordynacja prac związanych z Systemem Informacji OświatowejOświadczenia majątkowe:
- Inspektor ds. kultury, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi, Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi Agnieszka Puzio-Dębska
-
ul. Padlewskiego 13
tel: 23 654 56 38 wew. 411
e-mail: agnieszka [dot] debskamlawa [dot] pl (agnieszka[dot]debska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań w zakresie pełnienia obowiązków Pełnomocnika Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi
- Prowadzenie spraw dotyczących funkcjonowania instytucji kultury i sportu, w tym monitorowanie działalności w/w instytucji
- Prowadzenie rejestru instytucji kultury
- Inspektor ds. polityki społecznej i senioralnej Eliza Śledzińska
-
ul. Padlewskiego 13
tel: 23 654 56 38 wew. 411e-mail: eliza [dot] sledzinska
mlawa [dot] pl (eliza[dot]sledzinska[at]mlawa[dot]pl)
- Inspektor ds. oświatowych i społecznych Ewa Pszenna
-
ul. Padlewskiego 13
tel. 23 654 56 38 wew. 412
e-mail: ewa [dot] pszennamlawa [dot] pl (ewa[dot]pszenna[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Rozliczenie dotacji niepublicznych placówek oświatowych oraz dotacji na podręczniki, w tym prowadzenie ewidencji szkół niepublicznych
2. Dofinansowanie pracodawcom kosztów poniesionych na kształcenie młodocianych pracowników
3. Obsługa Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - Pomoc administracyjna Karolina Arabucka
-
ul. Padlewskiego 13
tel: 23 654 56 38 wew. 412
e-mail: karolina [dot] arabuckamlawa [dot] pl (karolina[dot]arabucka[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem niepełnosprawnym dzieciom i uczniom bezpłatnego transportu
2. Prowadzenie spraw związanych z kontrolą obowiązku nauki
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
- Naczelnik Magdalena Cecelska
-
tel: 23 654 32 51 wew. 109
e-mail: magdalena [dot] cecelskamlawa [dot] pl (magdalena[dot]cecelska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę, w tym:
1) odpowiada za prawidłowe załatwianie spraw
2) jest odpowiedzialna za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji,
3) nadzoruje terminowość i jakość załatwiania spraw obywateli oraz skarg i wniosków,
4) dba o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
5) organizuje sprawny obieg dokumentów w Urzędzie oraz prawidłową obsługę interesantów,
6) analizuje warunki pracy w Urzędzie, inicjuje ich usprawnienie i doskonalenie,
7) koordynuje opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
2. Prowadzi sprawy Miasta powierzone przez Burmistrza.
3. Zapewnia właściwe utrzymanie stanu technicznego budynku oraz gospodarkę lokalami Urzędu.
4. Koordynuje kontrolę zarządczą w Mieście Mława.
- Główny Specjalista ds.kadr Teresa Smolińska
-
tel: 23 654 64 33 wew. 702
e-mail: teresa [dot] smolinskamlawa [dot] pl (teresa[dot]smolinska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych Urzędu Miasta Mława,
2. Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,
3. Prowadzenie akt osobowych pracowników,
4. Wydawanie zaświadczeń i świadectw pracy związanych ze stosunkiem pracy.
- Inspektor ds. rady miasta Katarzyna Kulesza
-
tel: 23 654 32 51 wew. 107
e-mail: katarzyna [dot] kuleszamlawa [dot] pl (katarzyna[dot]kulesza[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Obsługa Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz Radnych Rady Miasta,
- Obsługa techniczno – organizacyjna sesji Rady,
- Obsługa techniczno – organizacyjna stałych Komisji Rady,
- Monitorowanie publikowanych w BIP podjętych uchwał Rady Miasta oraz protokołów po każdej sesji Rady Miasta.
- Inspektor ds. rady miasta Klaudia Sieradzka - Malon
-
tel: 23 654 32 51 wew. 107
e-mail: klaudia [dot] sieradzkamlawa [dot] pl (klaudia[dot]sieradzka[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Obsługa Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz Radnych Rady Miasta,
- Obsługa techniczno – organizacyjna sesji Rady,
- Obsługa techniczno – organizacyjna stałych Komisji Rady,
- Monitorowanie publikowanych w BIP podjętych uchwał Rady Miasta oraz protokołów po każdej sesji Rady Miasta.
- Inspektor ds. informatyki Roman Zygner
-
tel: 23 654 64 33 wew. 703
fax: 23 654 36 52
e-mail: informatykmlawa [dot] pl (informatyk[at]mlawa[dot]pl), roman [dot] zygner
mlawa [dot] pl (roman[dot]zygner[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie właściwego funkcjonowania Urzędu w zakresie informatyki,
- Wdrażanie, administrowanie systemami komputerowymi funkcjonującymi w Urzędzie,
- Wdrażanie i nadzór działania oprogramowania będącego na wyposażeniu Urzędu,
- Prowadzenie prac dotyczących rozwoju informatyzacji Urzędu.
- Inspektor ds. informatyki Cezary Lewandowski
-
tel: 23 654 64 33 wew. 703
e-mail: cezary [dot] lewandowskimlawa [dot] pl (cezary[dot]lewandowski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Urzędu w zakresie informatyki,
2. Wdrażanie, administrowanie systemami komputerowymi funkcjonującymi w Urzędzie,
3. Wdrażanie i nadzór działania oprogramowania będącego na wyposażeniu Urzędu,
4. Prowadzenie prac dotyczących rozwoju informatyzacji Urzędu.
- Inspektor ds. organizacyjnych Wiesław Fiuk
-
tel: 23 654 64 33 wew. 701
e-mail: wieslaw [dot] fiukmlawa [dot] pl (wieslaw[dot]fiuk[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Analizowanie planów dochodów i wydatków budżetowych Wydziału Organizacyjnego,
- Prowadzenie spraw związanych z remontem i konserwacją budynków administracyjnych Urzędu Miasta,
- Sporządzanie umów, umów zleceń i o dzieło dotyczących zadań Wydziału,
- Wykonywanie czynności związanych z organizacją wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, Parlamentu UE, samorządowych.
- Inspektor ds. obsługi przedsiębiorcy Anna Sokołowska
-
tel: 23 654 34 58 wew. 110
e-mail: anna [dot] sokolowskamlawa [dot] pl (anna[dot]sokolowska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Obsługa przedsiębiorcy w Centralnym Rejestrze Ewidencji Działalności Gospodarczej.
- Podejmowanie działań na rzecz rozwoju przedsiębiorczości w Mieście Mława.
- Aktualizacja informacji dotyczących przedsiębiorczości w miejskim serwisie internetowym.
- Prowadzenie statystyk w zakresie przedsiębiorczości lokalnej.
- Realizowanie spraw związanych z prowadzeniem targowisk na terenie Miasta Mława.
- Sekretarka Joanna Łukasik
-
tel. 23 654 33 82 wew.100
e-mail: joanna [dot] lukasikmlawa [dot] pl (joanna[dot]lukasik[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie Sekretariatu Burmistrza i Z-cy Burmistrza.
2. Prowadzenie rejestru Zarządzeń i decyzji Burmistrza Miasta.
- Kancelista Maciej Rogalski
-
tel. 23 654 64 33 wew. 704
e-mail: infomlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl), maciej [dot] rogalski
mlawa [dot] pl (maciej[dot]rogalski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie Kancelarii Urzędu Miasta.
2. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
3. Obsługa interesantów.
4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Karty Mławiaka. - Kancelista Karol Rychlewski
-
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie Kancelarii Urzędu Miasta.
2. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
3. Obsługa interesantów.
4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Karty Mławiaka. - Pomoc administracyjna Oliwia Żaboklicka
-
tel. 23 654 64 33 wew. 704
e-mail: oliwia [dot] zaboklickamlawa [dot] pl (oliwia[dot]zaboklicka[at]mlawa[dot]pl)
- Pomoc administracyjna Anna Marlęga
-
tel: 23 654 64 33 wew. 702
e-mail: anna [dot] marlegamlawa [dot] pl (anna[dot]marlega[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązów:
1. Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych Urzędu Miasta Mława,
2. Realizacja zadań w zakresie ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Mława.
- Pomoc administracyjna Paulina Osiecka
-
tel: 23 654 64 33 wew. 701
e-mail: paulina [dot] markuszewskamlawa [dot] pl (paulina[dot]markuszewska[at]mlawa[dot]pl)
paulina [dot] osiecka
mlawa [dot] pl ( paulina[dot]osiecka[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Realizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego na cele administracyjne
2. Realizacja zamówień publicznych
3. Opis faktur oraz wprowadzanie ich do rejestru
4. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
- Pomoc administracyjna Damian Sieczka
-
e-mail: damian [dot] sieczka
mlawa [dot] pl (damian[dot]sieczka[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w prowadzeniu archiwum Urzędu Miasta Mława
2. Pomoc w prowadzeniu Kancelarii Urzędu Miasta.
- Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej Hanna Żbikowska
-
Telefon: 23 654 34 58 wew. 110
e-mail: hanna [dot] zbikowskamlawa [dot] pl (hanna[dot]zbikowska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Obsługa przedsiębiorcy w Centralnym Rejestrze Ewidencji Działalności Gospodarczej.
- Wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie przewozów osób.
- Wydawaniem i cofaniem zezwoleń na wywóz odpadów komunalnych i opróżnianie zbiorników bezodpływowych.
- Wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprez masowych.
- Koordynowanie i kontrolowanie godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i usługowych oraz kontrolowanie placówek handlowych pod względem przestrzegania ustawy o wychowaniu w trzeźwości.
Oświadczenia majątkowe:
- Oświadczenie majątkowe za rok 2019
- Oświadczenie majątkowe za rok 2016
- Oświadczenie majątkowe za rok 2015
- Oświadczenie majątkowe za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe za rok 2013
- Oświadczenie majątkowe za rok 2012
- Oświadczenie majątkowe za rok 2011
- Oświadczenie majątkowe za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe za rok 2009
- Oświadczenie majątkowe za rok 2008
- Oświadczenie majątkowe za rok 2017
- Oświadczenie majątkowe za rok 2018
- Pomoc administracyjna Robert Rudnik
-
tel: 23 654 64 33 wew. 703
e-mail: robert [dot] rudnik
mlawa [dot] pl (robert[dot]rudnik[at]mlawa[dot]pl)
- Goniec Michał Jeromin
-
tel: 23 654 64 66 wew. 701
Zakres obowiązków:
- Pobieranie z Kancelarii Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
- Pobieranie z wydziałów Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
- Rozwieszanie plakatów na terenie Miasta Mławy dotyczących Urzędu.
- Goniec Piotr Król
-
tel: 23 654 64 33 wew. 701
Zakres obowiązków:
- Pobieranie z Kancelarii Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
- Pobieranie z wydziałów Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
- Rozwieszanie plakatów na terenie Miasta Mławy dotyczących Urzędu.
- Konserwator Mirosław Sadza
-
Zakres obowiązków:
- Drobne naprawy i remonty,
- Nadawanie i odbiór przesyłek pocztowych,
- Zbieranie opłaty targowej.
- Sprzątaczka Marzena Kowalska
-
Zakres obowiązków:
- Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Mława.
- Sprzątaczka Małgorzata Piotrkowska
-
Zakres obowiązków:
- Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Mława.
- Sprzątaczka Sylwia Tyburska
-
Zakres obowiązków:
- Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Mława.
- Sprzątaczka Katarzyna Sieczka
-
Zakres obowiązków:
- Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Mława.
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
- Naczelnik Marzena Lipińska
-
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego / Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich
tel: 23 654 64 40 wew. 600
e-mail: marzena [dot] lipinskamlawa [dot] pl (marzena[dot]lipinska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie aktów małżeństw.
- Wydawanie zaświadczeń do ślubu konkordatowego.
- Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.
- Przyjmowanie pozostałych oświadczeń w sprawach dotyczących USC.
- Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu WSO i USC.
- Zarządzanie zespołem pracowników.
Oświadczenia majątkowe:
- Oświadczenie majątkowe za rok 2019
- Oświadczenie majątkowe za rok 2018
- Oświadczenie majątkowe za rok 2016
- Oświadczenie majątkowe za rok 2015
- Oświadczenie majątkowe za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe za rok 2013
- Oświadczenie majątkowe za rok 2012
- Oświadczenie majątkowe za rok 2011
- Oświadczenie majątkowe za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe za rok 2009
- Oświadczenie majątkowe za rok 2008
- Oświadczenie majątkowe za rok 2007
- Oświadczenie majątkowe za rok 2006
- Oświadczenie majątkowe za rok 2017
- Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Irena Betlińska
-
tel: 23 654 64 40 wew. 602
e-mail: irena [dot] betlinskamlawa [dot] pl (irena[dot]betlinska[at]mlawa[dot]pl), postepowania
mlawa [dot] pl (postepowania[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych,
- Wydawanie dowodów osobistych,
- Przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego,
- Prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych,
- Aktualizacja Lokalnego Bnku Danych,
- Aktualizacja rejestru wyborców.
- Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Marek Stachowicz
-
tel: 23 654 64 40 wew. 601
e-mail: marek [dot] stachowiczmlawa [dot] pl (marek[dot]stachowicz[at]mlawa[dot]pl), ewidencja
mlawa [dot] pl (ewidencja[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych.
- Wydawanie dowodów osobistych.
- Przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego.
- Prowadzenie spraw związanych z obroną kraju (rejestr poborowych, świadczenia rzeczowe na rzecz obrony kraju).
- Prowadzenie postępowań związanych ze zbiórkami publicznymi.
- Aktualizacja Lokalnego Banku Danych.
- Aktualizacja rejestru wyborców.
- Inspektor Krzysztof Wesołowski
-
tel. 23 654 64 40 w 602
e-mail: krzysztof [dot] wesolowskimlawa [dot] pl (krzysztof[dot]wesolowski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postępowań w sprawach zameldowania i wymeldowywania,
2. Prowadzenie kontroli meldunkowej,
3. Wydawanie dowodów osobistych. - Podinspektor ds. ewidencji ludności Marzena Szemplińska
-
tel: 23 654 64 40 wew. 601
e-mail: marzena [dot] szemplinskamlawa [dot] pl (marzena[dot]szemplinska[at]mlawa[dot]pl), meldunki1
mlawa [dot] pl (meldunki1[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Zameldowania na pobyt stały,
- Wymeldowania z pobytu stałego,
- Zameldowania cudzoziemców,
- Aktualizacja Lokalnego Banku Danych,
- Wydawanie zaświadczeń ze zbiorów danych osobowych,
- Aktualizacja rejestru wyborców.
URZĄD STANU CYWILNEGO
- Kierownik USC Marzena Lipińska
-
Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich / Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
tel: 23 654 64 40
e-mail: marzena [dot] lipinskamlawa [dot] pl (marzena[dot]lipinska[at]mlawa[dot]pl), kierownikusc
mlawa [dot] pl (kierownikusc[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie aktów małżeństw,
- Wydawanie zaświadczeń do ślubu konkordatowego,
- Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- Przyjmowanie pozostałych oświadczeń w sprawach dotyczących USC,
- Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu WSO i USC.
- Zarządzanie zespołem pracowników.
Oświadczenia majątkowe:
- Oświadczenie majątkowe za rok 2019
- Oświadczenie majątkowe za rok 2018
- Oświadczenie majątkowe za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe za rok 2013
- Oświadczenie majątkowe za rok 2012
- Oświadczenie majątkowe za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe za rok 2009
- Oświadczenie majątkowe za rok 2008
- Oświadczenie majątkowe za rok 2007
- Oświadczenie majątkowe za rok 2006
- Oświadczenie majątkowe za rok 2017
- Z-ca Kierownika USC Danuta Krajewska
-
tel: 23 654 64 40 wew. 603
e-mail: danuta [dot] krajewskamlawa [dot] pl (danuta[dot]krajewska[at]mlawa[dot]pl), usc
mlawa [dot] pl (usc[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie aktów zgonu,
- Wydawanie odpisów,
- Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- Załatwianie korespondencji dotyczącej USC.
- Z-ca kierownika USC Dorota Majewska
-
tel: 23 654 64 40 wew. 600
e-mail: dorota [dot] majewskamlawa [dot] pl (dorota[dot]majewska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie aktów zgonu,
2. Wydawanie odpisów,
3. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
4. Załatwianie korespondencji dotyczącej USC. - Inspektor ds. rejestracji stanu cywilnego Agnieszka Jabłonowska
-
tel: 23 654 64 40 wew. 603
e-mail: agnieszka [dot] jablonowskamlawa [dot] pl (agnieszka[dot]jablonowska[at]mlawa[dot]pl)
WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW
- Skarbnik Miasta Naczelnik Justyna Aptewicz
-
tel: 23 654 36 57 wew. 200
e-mail: justyna [dot] aptewiczmlawa [dot] pl (justyna[dot]aptewicz[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Ewidencja wydatków bieżących i inwestycyjnych Urzędu Miasta Mława,
- Ewidencja projektów współfinansowanych w ramach programów funduszy Unii Europejskiej i funduszy strukturalnych,
- Przygotowywanie projektów Wieloletniej Prognozy Finansowej.
Oświadczenia majątkowe:
-
- Z-ca Skarbnika Jolanta Sokołowska
-
tel: 23 654 36 57 wew. 201
e-mail: jolanta [dot] bubrowieckamlawa [dot] pl (jolanta[dot]sokolowska[at]mlawa[dot]pl), z-caskarbnika
mlawa [dot] pl (z-caskarbnika[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Główny specjalista ds. podatków i opłat Piotr Sulewski
-
tel: 23 654 64 48 wew. 203
e-mail: piotr [dot] sulewskimlawa [dot] pl (piotr[dot]sulewski[at]mlawa[dot]pl), finanse
mlawa [dot] pl (finanse[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Wymiar podatku od środków transportowych,
2. Egzekucja opłaty dodatkowej za nieopłacenie postoju w strefie płatnego parkowania.
- Inspektor ds. księgowości budżetowej Anna Sobolewska
-
tel: 23 654 36 57 wew. 205
e-mail: anna [dot] sobolewskamlawa [dot] pl (anna[dot]sobolewska[at]mlawa[dot]pl) , finanse
mlawa [dot] pl (finanse[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Ewidencja wydatków bieżących i majątkowych Urzędu Miasta.
- Inspektor ds. podatków i opłat Bożena Dzięgielewska
-
tel: 23 654 64 48 wew. 202
e-mail: bozena [dot] dziegielewskamlawa [dot] pl (bozena[dot]dziegielewska[at]mlawa[dot]pl), podatki
mlawa [dot] pl (podatki[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Wymiar podatku rolnego, leśnego, łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych,
- Wymiar podatku od nieruchomości osób prawnych,
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
- Opłata od posiadania psów.
- Inspektor ds. księgowości budżetowej Hanna Bytner
-
tel: 23 654 36 57 wew. 206
e-mail: hanna [dot] bytnermlawa [dot] pl (hanna[dot]bytner[at]mlawa[dot]pl), place
mlawa [dot] pl (place[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Naliczanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowniczymi,
- Naliczanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami bezosobowymi (umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowy cywilnoprawne),
- Sporządzanie dokumentacji w zakresie podatku od wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
- Sporządzanie deklaracji i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, Powiatowym Urzędem Pracy.
- Inspektor ds. księgowości budżetowej Justyna Meredyk
-
tel: 23 654 36 57 wew. 206
e-mail: justyna [dot] meredykmlawa [dot] pl (justyna[dot]meredyk[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Ewidencja środków trwałych,
- Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS.
- Inspektor ds. księgowości budżetowej Katarzyna Jezierska
-
tel: 23 654 36 57 wew. 208
e-mail: katarzyna@jezierskamlawa [dot] pl (katarzyna[dot]jezierska[at]mlawa[dot]pl), sprawozdanie
mlawa [dot] pl (sprawozdanie[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie budżetu i jego zmian na podstawie podjętych uchwał i zarządzeń do systemu finansowo-księgowego,
- Ewidencja księgowa budżetu miasta,
- Ewidencja dochodów z budżetu państwa,
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu kredytów, pożyczek i obligacji,
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu dotacji budżetu j.s.t.,
- Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego budżetu, sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych z dochodów i wydatków jednostek budżetowych,
- Sporządzanie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami prawa,
- Obsługa programu bankowego.
- Inspektor ds. podatków i opłat Małgorzata Wrzeszczyńska
-
tel: 23 654 64 48 wew. 202
e-mail: malgorzata [dot] wrzeszczynskamlawa [dot] pl (malgorzata[dot]wrzeszczynska[at]mlawa[dot]pl), podatki
mlawa [dot] pl (podatki[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Wymiar podatku od nieruchomości osób fizycznych,
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
- Podinspektor ds. księgowości podatkowej Katarzyna Szczepkowska
-
tel: 23 654 64 48 wew. 203
e-mail: katarzyna [dot] szczepkowskamlawa [dot] pl (katarzyna[dot]szczepkowska[at]mlawa[dot]pl), kasa
mlawa [dot] pl (kasa[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Księgowanie dochodów podatkowych i opłat zintegrowanych z systemem kasowym,
2. Prowadzenie spraw związanych z opłatami za gospodarowanie odpadami komunalnymi. - Podinspektor ds. księgowości podatkowej Elżbieta Domagała
-
tel: 23 654 64 48 wew.204
e-mail: elzbieta [dot] domagalamlawa [dot] pl (elzbieta[dot]domagala[at]mlawa[dot]pl), ksiegowosc
mlawa [dot] pl (ksiegowosc[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie księgowości podatku od nieruchomości osób prawnych, podatku rolnego osób prawnych, podatku leśnego osób prawnych, podatku od środków transportowych (osób fizycznych i prawnych), łącznego zobowiązania pieniężnego,
2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na wyżej wymienione podatki,
3. Opłaty od posiadania psów, wieczystego użytkowania, dzierżaw,
4. Ewidencja, księgowanie i egzekucja mandatów karnych,
5. Wystawianie zaświadczeń dotyczących stanu zaległości w podatkach. - Podinspektor ds. księgowości podatkowej Magdalena Kucińska-Świgońska
-
tel: 23 654 36 57 wew. 207
e-mail: magdalena [dot] kucinska-swigonska
mlawa [dot] pl (magdalena[dot]kucinska-swigonska[at]mlawa[dot]pl)
- Podinspektor ds. księgowości budżetowej Anna Tomkiel
-
tel: 23 654 36 57 wew. 208
e-mail: anna [dot] tomkielmlawa [dot] pl (anna[dot]tomkiel[at]mlawa[dot]pl), dochody
mlawa [dot] pl (dochody[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Ewidencja dochodów Urzędu Miasta.
- Kasjer Katarzyna Lelińska
-
tel: 23 654 36 57 wew. 207
e-mail:
- Kasjer Marzenna Lubiejewska
-
tel: 23 654 36 57 wew. 207
e-mail: marzena [dot] lubiejewskamlawa [dot] pl (marzena[dot]lubiejewska[at]mlawa[dot]pl), kasa
mlawa [dot] pl (kasa[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie wpłat,
- Podjęcia gotówki – wypłaty,
- Pisanie przelewów.
- Młodszy referent ds. księgowości Kinga Gawlińska
-
tel: 23 654-36-57 wew. 205
e-mail: kinga [dot] gawlinska
mlawa [dot] pl (kinga[dot]gawlinska[at]mlawa[dot]pl)
1. Ewidencja wydatków Urzędu Miasta Mława.
- Młodszy referent ds. podatków i opłat Magdalena Rybka
-
tel: 23 654 64 48 wew. 203
e-mail: magdalena [dot] rybkamlawa [dot] pl (magdalena[dot]rybka[at]mlawa[dot]pl)
1. Obsługa wpłat gotówkowych,
2. Wprowadzanie danych dotyczących wymiaru podatku od nieruchomości. - Pomoc administracyjna Agnieszka Laczycka
-
tel: 23 654-36-57 wew. 205
e-mail: agnieszka [dot] laczycka
mlawa [dot] pl (agnieszka[dot]laczycka[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w zakresie księgowości budżetowej.
WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
- Naczelnik Marek Polak
-
tel: 23 654 32 53 wew. 400
e-mail: marek [dot] polakmlawa [dot] pl (marek[dot]polak[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie realizacji zadań wydziału w zakresie:
1) gospodarki nieruchomościami,
2) planowania i zagospodarowania przestrzennego,
3) geodezji i kartografii. - Zarządzanie zespołem pracowników wydziału.
- Podziały nieruchomości,
- Rozgraniczanie nieruchomości.
Oświadczenia majątkowe:
- Oświadczenie majątkowe za rok 2019
- Oświadczenie majątkowe za rok 2018
- Oświadczenie majątkowe za rok 2016
- Oświadczenie majątkowe za rok 2015
- Oświadczenie majątkowe za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe za rok 2013
- Oświadczenie majątkowe za rok 2012
- Oświadczenie majątkowe za rok 2011
- Oświadczenie majątkowe za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe za rok 2009
- Oświadczenie majątkowe za rok 2008
- Oświadczenie majątkowe za rok 2017
- Zapewnienie realizacji zadań wydziału w zakresie:
- Główny Specjalista ds. Planowania i zagospodarowania przestrzennego Mirella Dragun
-
tel: 23 654 32 53 wew. 400
e-mail: mirella [dot] dragunmlawa [dot] pl (mirella[dot]dragun[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Decyzje o warunkach zabudowy,
- Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- Przenoszenie decyzji o warunkach zabudowy,
- Zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości,
- Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Oświadczenia majątkowe:
- Oświadczenie majątkowe za rok 2019
- Oświadczenie majątkowe za rok 2018
- Oświadczenie majątkowe za rok 2016
- Oświadczenie majątkowe za rok 2015
- Oświadczenie majątkowe za rok 2014
- Oświadczenie majątkowe za rok 2013
- Oświadczenie majątkowe za rok 2012
- Oświadczenie majątkowe za rok 2011
- Oświadczenie majątkowe za rok 2010
- Oświadczenie majątkowe za rok 2009
- Oświadczenie majątkowe za rok 2008
- Oświadczenie majątkowe za rok 2017
- Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami lokalowymi i geodezji Ewa Woźniak
-
tel: 23 654 32 53 wew. 401
e-mail: ewa [dot] wozniakmlawa [dot] pl (ewa[dot]wozniak[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż nieruchomości komunalnych,
- Oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości komunalnych,
- Służebności gruntowe i służebności przesyłu,
- Trwały zarząd nieruchomości,
- Zamówienia publiczne dot. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego.
- Inspektor ds. geodezji i informacji przestrzennej Milena Rutkowska
-
Telefon: 23 654 32 53 w. 402
e-mail: milena [dot] rutkowskamlawa [dot] pl (milena[dot]rutkowska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Ustalanie numerów porządkowych budynków,
- Nazewnictwo ulic,
- Ewidencja miejscowości, ulic i adresów,
- Podziały nieruchomości,
- Prowadzenie części baz danych Mazowieckiego Systemu Informacji Przestrzennej.
- Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami Janina Beć
-
Telefon: 23 654 32 53 w. 401
e-mail: janina [dot] becmlawa [dot] pl (janina[dot]bec[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Dzierżawa nieruchomości
2. Użyczanie nieruchomości
3. Zgody na wykonanie urządzeń na nieruchomościach komunalnych (poza pasami drogowymi) - Podinspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego Aneta Drybczewska
-
tel: 23 654 32 53 wew. 402
e-mail: aneta [dot] drybczewskamlawa [dot] pl (aneta[dot]drybczewska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2. Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
3. Zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości,
4. Decyzje o warunkach zabudowy,
5. Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Podinspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego Magdalena Cechowska
-
Telefon: 23 654 32 53 w. 402
e-mail: magdalena [dot] cechowska
mlawa [dot] pl (magdalena[dot]cechowska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2. Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
3. Zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości,
4. Decyzje o warunkach zabudowy,
5. Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Pomoc administracyjna Olga Stolarska
-
Telefon: 23 654 32 53 w. 402
e-mail: olga [dot] stolarskamlawa [dot] pl (olga[dot]stolarska[at]mlawa[dot]pl)
WYDZIAŁ INWESTYCJI
- Naczelnik Piotr Tomaszewski
-
tel: 23 654 64 38 wew. 310
e-mail: piotr [dot] tomaszewskimlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
Oświadczenia majątkowe:
- Zastępca Naczelnika Dariusz Nieznański
-
tel: 23 654 64 42 wew. 500
e-mail: dariusz [dot] nieznanskimlawa [dot] pl (dariusz[dot]nieznanski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Zastępca Naczelnika Przemysław Więckiewicz
-
tel: 23 653 14 62 wew. 511
e-mail: przemyslaw [dot] wieckiewiczmlawa [dot] pl (przemyslaw[dot]wieckiewicz[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Rozwój miasta, w szczególności z zakresu strategii rozwoju miasta,
- Obsługa inwestora,
- Przygotowania wniosków o dofinansowanie projektów,
- Realizacja, rozliczanie oraz monitorowanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
- Główny specjalista ds. rozwoju Anna Miałka - Kruszewska
-
tel.: 23 653 14 62 w. 510
e-mail: anna [dot] mialka-kruszewskamlawa [dot] pl (anna[dot]mialka-kruszewska[at]mlawa[dot]pl)
lok. przy ul. 18 Stycznia 4, 06-500 Mława
- Inspektor ds. dróg Barbara Wilamowska
-
tel: 23 654 64 38 wew. 311
e-mail: barbara [dot] wilamowskamlawa [dot] pl (barbara[dot]wilamowska[at]mlawa[dot]pl),
Zakres obowiązków
- Inspektor ds. rozwoju, rewitalizacji i współpracy ze spółkami miejskimi Lidia Gniadek
-
tel.: 23 653 14 62 w. 512
e-mail: lidia [dot] gniadekmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Obsługa organizacyjna Komitetu Rewitalizacji,
- Przygotowanie realizacji miejskich projektów rewitalizacyjnych zaplanowanych do rewitalizacji przez Urząd Miasta Mława,
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Miasta Mława w zakresie realizacji i promocji projektów rewitalizacyjnych oraz pozyskiwanie danych do oceny i ewaluacji,
- Inspektor ds. inwestycji Edward Gajur
-
tel. 23 654 64 42 w. 501
e-mail: edward [dot] gajurmlawa [dot] pl (edward[dot]gajur[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie, prowadzenie, nadzorowanie, rozliczanie inwestycji,
i remontów kapitalnych obiektów kubaturowych, liniowych oraz urządzeń komunalnych,
2. Organizowanie zamówień publicznych na wykonawstwo robót budowlanych i innych.
- Inspektor ds. zamówień publicznych oraz wykonywania zadań służby bhp Andrzej Porzeziński
-
tel. 23 654 64 42 w. 502
e-mail: andrzej [dot] porzezinski
mlawa [dot] pl (andrzej[dot]porzezinski[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Obsługa procedur zamówień publicznych WI i innych Wydziałów Urzędu Miasta Mława
- Podinspektor ds. zamówień publicznych Aneta Malinowska
-
tel. 23 654 64 42 wew. 501
e-mail: aneta [dot] malinowskamlawa [dot] pl (aneta[dot]malinowska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
1. Realizacja zadań ogólno - organizacyjnych,
2. Opracowywanie zestawień,
3. Harmonogramów, obsługa poczty,
4. Pomoc przy realizacji inwestycji - Podinspektor ds. administracyjno-technicznych Monika Żółtak
-
tel. 23 653 14 62 wew. 510
e-mail: monika [dot] zoltakmlawa [dot] pl (monika[dot]zoltak[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Obsługa administracyjna projektu;
- Organizacja oraz obsługa administracyjna spotkań służbowych, narad budowy;
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych;
- Publikacja postępowań w bazie konkurencyjności i w BIP.
- Promocja projektu, publikacja informacji na stronie internetowej;
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do rozliczenia projektu,
- Monitoring realizacji Projektu pod kątem zgodności z zawartą Umową o dofinansowanie i wynikających z niej obowiązków po stronie beneficjenta;
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dot. projektu
- Monitorowanie zabezpieczeń właściwego wykonania kontraktów, ubezpieczeń, gwarancji bankowych itp.;
- Pomoc administracyjna Kinga Pniewska
-
tel: 23 654 64 38 wew. 311
e-mail: kinga [dot] pniewskamlawa [dot] pl (kinga[dot]pniewska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
WYDZIAŁ GOSPODARKI ODPADAMI
- Naczelnik Elżbieta Zembrzuska
-
tel: 23 654 32 96 w. 300
e-mail: elzbieta [dot] zembrzuskamlawa [dot] pl (elzbieta[dot]zembrzuska[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad realizacją zadań w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
- Zarządzanie zespołem pracowników.
Oświadczenia majątkowe:
- Inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi Mariusz Łazicki
-
tel: 23 654 32 96 wew. 302
e-mail: mariusz [dot] lazickimlawa [dot] pl (mariusz[dot]lazicki[at]mlawa[dot]pl)
Zakres obowiązków:
- Inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi Artur Wieczfniński
-
tel: 23 654 32 96 wew. 302
e-mail: artur [dot] wieczfninskimlawa [dot] pl (artur[dot]wieczfninski[at]mlawa[dot]pl)
- Pomoc administracyjna Kamil Gołębiewski
-
tel: 23 654 32 96 wew. 302
e-mail: kamil [dot] golebiewski
mlawa [dot] pl (kamil[dot]golebiewski[at]mlawa[dot]pl)
- Pomoc administracyjna Piotr Żerański
-
tel: 23 654 64 50 wew. 900