Opisane poniżej zasady mają zastosowanie do sprawozdań obejmujących okres od 1 stycznia 2023 roku .
Okres sprawozdawczy:
kwartał kalendarzowy
Miejsce składania sprawozdań:
Urząd Miasta Mława - Kancelaria
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
Urząd jest czynny w dni robocze w godzinach:8.00-16.00
Sposób składania sprawozdań:
sprawozdanie można dostarczyć do Urzędu osobiście, przesłać Pocztą Polską lub przekazać za pośrednictwem e-Puap
Terminy składania sprawozdań:
do końca miesiąca następującego po kwartale, którego sprawozdanie dotyczy
Podstawa prawna:
art. 9o ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 ze zm.)
Co powinno zawierać sprawozdanie
1. imię i nazwisko lub nazwę podmiotu prowadzącego działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych
2. adres zamieszkania lub siedziby tego podmiotu
3. numer decyzji w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie tej działalności, o ile nie jest zwolniony z obowiązku jej posiadania, oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP),
o ile został nadany
4. informację, za który kwartał i rok sporządzane jest sprawozdanie;
5. informacje o ilości odebranych z obszaru gminy nieczystości ciekłych:
a) bytowych
b) przemysłowych
6. informacje o ilości przekazanych do stacji zlewnej odebranych z obszaru gminy nieczystości ciekłych:
a) bytowych
b) przemysłowych
– wraz ze wskazaniem nazwy i adresu stacji zlewnej (dla każdej stacji odrębnie), do której zostały przekazane odebrane nieczystości ciekłe;
7. informacje o ilości odebranych z obszaru gminy nieczystości ciekłych:
a) z obszaru aglomeracji wyznaczonej na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Aglomeracja Mława)
b) spoza obszaru aglomeracji wyznaczonej na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne;
8. wyjaśnienia dotyczące różnicy między ilością nieczystości ciekłych odebranych z obszaru gminy a ilością tych nieczystości przekazanych do stacji zlewnych, jeżeli występuje taka różnica;
9. informacje o liczbie właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane nieczystości ciekłe, wraz z wykazem adresów tych nieruchomości;
10. datę sporządzenia sprawozdania;
11. podpis prowadzącego działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych lub podpis osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu na podstawie pełnomocnictwa.
Podmiot, prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych, dołącza do sprawozdania:
1. wykaz właścicieli nieruchomości, z którymi w okresie objętym sprawozdaniem zawarł umowy na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transport nieczystości ciekłych, oraz
2. wykaz właścicieli nieruchomości, z którymi umowy te uległy rozwiązaniu lub wygasły.
W wykazach zamieszcza się imię i nazwisko albo nazwę oraz adres właściciela nieruchomości, a także adres nieruchomości.
Szczegółowych informacji udziela:
Samodzielne stanowisko ds. gospodarki odpadami – pokój nr 6
numer telefonu: 23/654 32 96 wew. 300
Formularz sprawozdania:
do pobrania - umieszczono poniżej formularz sprawozdania kwartalnego w pliku pdf. oraz w wersji edytowalnej